7 metrów pod ziemią

W Patronite od 13.03.2018

Miejsce w rankingu Autorów

miesięczne wsparcie: 63

liczba Patronów: 49

133 patronów
2 340 zł miesięcznie
54 395 zł łącznie
„7 metrów pod ziemią” to internetowy talk-show o tematyce społecznej.

O Autorze

„7 metrów pod ziemią to internetowy talk-show o tematyce społecznej. 

Rafał Gębura zabiera swoich gości na minus 3. piętro (7 metrów pod ziemią) jednego z warszawskich biurowców. Zaciszna atmosfera podziemnego garażu sprawia, że rozmówcy wyznają prawdę, na którą nie zdobyliby się w telewizyjnym studiu.

11 października 2018 roku Rafał Gębura otrzymał nagrodę Grand Video Awards 2018 w kategorii specjalnej „Debiut Roku”.  W grudniu tego samego roku został laureatem 12. edycji MediaTorów (Studenckich Nagród Dziennikarskich) w kategorii InicjaTOR.

Współtwórcami „7mpz” są: Marta Walendzik i Grzegorz Skonecki
Marta to wsparcie merytoryczne i organizacyjne. Jednego dnia pomaga znaleźć gościa, drugiego – ogarnia transport albo przemysłową nagrzewnicę. Grzesiek odpowiada za obraz. Biega pomiędzy jedną kamerą a drugą i sprawdza, czy nikomu nie wystaje głowa z kadru. Później montuje całość w zgrabny odcinek.
 

WASZE WSPARCIE JEST DLA NAS NAPRAWDĘ CENNE.
DLACZEGO? 


Podstawowym źródłem naszych przychodów są pieniądze z reklam wyświetlanych w trakcie filmów. Niestety – ze względu na kontrowersyjne tematy – YouTube często je blokuje.

Jak to działa? Reklamodawca wykupując kampanię reklamową na YT ma prawo wyboru przy jakich treściach (a przy jakich nie) będą wyświetlać się reklamy jego firmy/produktu/usługi. Większość nie godzi się na wyświetlanie reklam przy kontrowersyjnych tematach. Z punktu widzenia algorytmów YT nie ma znaczenia, jaki jest wydźwięk filmu: czy społecznie pożyteczny, czy szkodliwy. Efekt? „7 metrów pod ziemią” dostaje po łapach.


CZY MOŻEMY  SIĘ ODWDZIĘCZYĆ? 


Każdy Patron otrzymuje cyfrowy certyfikat – symboliczny upominek i dowód naszej wdzięczności.


 
Przygotowaliśmy dla Was również „7-metrowe” gadżety :)

DZIĘKUJEMY!


Dzięki Waszemu wsparciu udało nam się kupić profesjonalne mikroporty Sennheisera. Jeden zestaw (nadajnik i odbiornik) kosztował 2,5 tys. zł. Drugi zestaw był trochę droższy – 3,3 tys. zł. To przez końcówkę, która daje możliwość podłączenia bezprzewodowego mikrofonu (była potrzebna m.in. podczas realizacji odcinka z udziałem publiczności). Oto one! 



Kupiliśmy również rekorder dźwięku. To urządzenie, które zapisuje dźwięk z mikroportów. Oto on :)



...a także zestaw obiektywów! :)




 

ZASTANAWIASZ SIĘ, JAK POWSTAJE „7 METRÓW POD ZIEMIĄ”?
 

Przeczytaj WYWIAD dla YT.360.pl

Bartłomiej Luzak: Najpierw pojawia się pomysł na temat odcinka czy wszystko zaczyna się od ciekawych ludzi, których przypadkowo udaje ci się poznać?

Rafał Gębura:Jest różnie. Najczęściej najpierw jest pomysł na odcinek i wtedy trzeba znaleźć bohatera. Siedzę godzinami w internecie i szukam. Dzwonię, wysyłam maile, namawiam na udział w programie. Najtrudniejsze były początki. Zaplanowaliśmy sobie, że wystartujemy w okolicy 1 listopada i będzie to rozmowa z balsamistą. Ten, z którym byliśmy umówieni dwukrotnie odwołał spotkanie. Na kilka minut przed rozpoczęciem nagrania. Wysłał esemesa, że ktoś umarł i musi jechać. Taka robota. Za pierwszym razem jakoś to przełknęliśmy, ale za drugim trochę nam to podcięło skrzydła. Pojawił się moment zwątpienia. Ale tylko na chwilę. Znalazłem innego balsamistę – Szymona, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Publiczność go pokochała.

To tylko fragment wywiadu „Dobre dziennikarstwo na YouTube czai się 7 metrów pod ziemią!”


Noizz.pl o „7 metrów pod ziemią” i Patronite.pl 

Rafał Gębura: – Gdy tworzyliśmy kanał, robiliśmy to z własnych oszczędności. Początkowo to miało być 10 odcinków, ale odbiór był na tyle fajny, że głupio byłoby to przerwać. W końcu ludzie sami z siebie zaczęli pisać w komentarzach, żebyśmy założyli konto na Patronite, bo mają ochotę nas wesprzeć. Początkowo byłem sceptyczny, myślałem, że to wyciąganie ręki po kasę, ale z drugiej strony przychody z YouTube‘a były symboliczne i nie pokrywały kosztów przygotowania programu.

To tylko fragment wywiadu „Zaprasza prostytutki, gangsterów i zwykłych ludzi. 7 metrów pod ziemią to dziś najpopularniejszy talk show w sieci”.
 

NaTemat o „7 metrów pod ziemią” 

„Gości zabiera do podziemia, gdzie przy dźwięku klimatyzatorów i w lekkim półmroku czują się bezpieczniej. Wtedy mogą przełamać strach i wyznać światu tajemnice. A te często otwierają oczy. Rafał Gębura i jego program '7 metrów pod ziemią' to totalny hit internetu, który pokazuje, że oprócz relacji meczów CS'a czy piosenek Zenka, jest także miejsce na media w najlepszym wydaniu.”

To tylko fragment artykułu „Przypadkiem odkryłem ten kanał i ocknąłem się po kilku godzinach. 7 metrów pod ziemią to fenomen YouTube”.
 


 

Udostępnij

Pomóż, udostępniając profil!

Zostań Patronem