Szukaj
Przydatne linki
Logowanie Rejestracja Kategorie FAQ Jak to działa Baza wiedzy Kontakt z Patronite Regulamin Kup na prezentNie jesteś zalogowany
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Ford Focus MK3 Zetec S w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponySamochód to Ford Focus mk3 Zetec S 2013r. 1.6 TDCi 🚘
Zaczynając od początku tej historii... W momencie zakupu samochodu nie sądziłem, że będę miał taka zajawkę i przez myśl mi nie przeszło, że za rok mój samochód będzie wyglądać tak jak wygląda w tym momencie.
🚘 Zmiany Wizualne:
Zmieniło się naprawdę wiele. Zaczynając od najdrobniejszych, takich jak chociażby zmiana emblematów, na kolor czarny, cały dechrom (listwy, przedni pas, halogeny ) oklejenie dachu, lusterek, wszystko folią 3M czarny połysk. Następnie wleciały sprężyny obniżające Eibach ProKit, samochod obniżył się o około 30mm. Dalszym krokiem było kupno nowych Felg firmy- Japan Racing 38 18x8J, ET 40, zostały dobrane indywidualnie pod samochód, przez firmę JM SHOP, opony firmy Dębica Presto UHP2 225/40/18r. również przez wyżej wymienioną firmę. Dodatkowo felgi zostały zabezpieczone 3-letnią ceramiką.
Dalszą zmiana były nowe reflektory od Firmy OSRAM- Xenarc Led, robione specjalnie pod dany model samochodu. Wymiana tych reflektorów odmłodziła samochód o kilka lat i sprawiła, że auto prezentuje się wyjątkowo.
Została również dołożona lotka od Maxton Design, w planach jest również dołożenie progów tej samej firmy.
Nie mogło zabraknąć wydechu... cały Catback, 2.75 cala z rozejściem na dwie strony, końcówki od firmy XtremeProject 108mm, pogrubione i ścięte. Wydech dzieli się na 3 części, umożliwiając dogodniejszy demontaż.
Jeśli chodzi o zmiany wizualne w środku auta to zawitały dekory od Focusa ST Mk3. Zegary poliftowe z dużym konwerterem plus zmiana skórki na Ford Performance.
Zostało również zabezpieczone podwozie
⚙ Zmiany Mechaniczne :
Pomiar na hamowni wykazał 116hp i 300Nm , po indywidualnym strojeniu zostało uzyskane 136hp i 353Nm, EGR został zaślepiony.
Wleciała również puszka filtra powietrza od RS i nowy stożkowy filtr KN.
Jeśli chodzi o dalsze zmiany, to jest ich naprawdę wiele... a przynajmniej pomysłów nie brakuje- między innymi, Fotele Recaro od ST, cała podsufitka również od ST. Radio Sync 3. Przede wszystkim coraz poważniej myślę o swapie silnika, ponieważ wtedy można byłoby zdziałać znacznie więcej jeśli chodzi moc. Druga opcja jest nowe hybrydowe turbo, większy IC, DP, wtryski. Naprawdę pomysłów nie brak.
Dalsze zmiany projektu można śledzić na moim instagramie - Focus_zs , do którego serdecznie wszystkich zapraszam.
Jeżeli chcecie wesprzeć, to co robię, jak i również moja motoryzacyjną pasje to zachecam do bycia patronem, za co będę niezmiernie wdzięczny. Pozwoli to na rozwój projektu ! 🔥
Nie muszę wspominać, że biorę udział w różnych zlotach organizowanych na terenie województwa Łódzkiego, ale i nie tylko. Kto wie, może kiedyś spotkamy się na jednym ze zlotów 😊
Wesprzyj działalność Autora Ford Focus MK3 Zetec S już teraz!
Zostań PatronemChcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.