Avatar użytkownika

Stowarzyszenie Hotelmania

1
patron
10 
miesięcznie
1 370 
łącznie
1
patron
10 zł 1 370 zł
miesięcznie łącznie

Progi wsparcia

10 zł miesięcznie
Incognito

Dziękujemy, że zdecydowałeś się raz w miesiącu wypić z nami kawę! I w podziękowaniu za to, zapraszamy Cię do zamkniętej grupy na Facebooku.
Jedynej takiej grupy, w której wiedzę i inspiracje będziesz mógł czerpać garściami!
-Jeśli jesteś uczniem - znajdziesz w niej liderów, którzy przeprowadzą Cię przez ścieżkę rozwoju kariery; pokażą najlepsze praktyki i firmy, w których warto się rozwijać

-Jesteś hotelarzem - zajdziesz w niej adeptów hotelarstwa i przyszłych liderów, którzy gotowi są kształcić pod Twoim czujnym okiem a w przyszłości mogą stać się prawdziwą wartością dodaną dla Twojego zespołu. Możesz tu realizować swoją misję dzielenia się Twoją wiedzą i doświadczeniem, oferowania wsparcia i podawania ponocnej dłoni w rozwoju.

-Jesteś nauczycielem - masz możliwość nieskrępowanego dzielenia się pasją do hotelarstwa i otrzymania dzięki temu tytułu Ambasadora projektu edukacyjnego HotelMania WorldTour. Możesz też pytać, prosić i liczyć na wsparcie profesjonalistów z branży w Twojej edukacyjnej roli.

-Jesteś osobą z branży HoReCa - masz możliwość podzielenia się narzędziami, produktami, usługami spójnymi z misją grupy, do wykorzystania w rozwoju i promocji najmłodszych talentów.

A jeśli będziesz z nami co najmniej 12 miesięcy, otrzymasz od nas 50% rabatu na zakup naszej Hotelmaniowej koszulki - Pan/Pani Hotelarz do wyboru

30 zł miesięcznie
Walk-in

Twoje wsparcie jest dla nas bezcenne!
Dziękujemy i obdarowujemy Cię rolą jednego z naszych Doradców programowych.

Oprócz nagrody z progu 1 otrzymujesz również możliwość proponowania tematów postów w naszych mediach - oczywiście z obszaru hotelarstwa. Raz na trzy miesiące wybieramy najciekawsze propozycje i zwracamy się do ich autorów o współpracę przy ich opracowaniu. Kto wie, może będzie z tego jakaś książka? A my na pewno wówczas o Tobie będziemy pamiętać.

Pozostanie z nami przez co najmniej 12 miesięcy nagrodzimy koszulką Pan/Pani Hotelarz do wyboru.

90 zł miesięcznie
Regular

Nie wiemy jak Ci dziękować, że jesteś z nami! No dobra, wiemy!:)

Otrzymujesz nagrody z progu 1 i 2, po 4 miesiącach koszulkę Pan/Pani Hotelarz oraz Twoje "5 minut" - naszego Patrona, na jednym z naszych kanałów społecznościowych.

180 zł miesięcznie
Wybierz 180 zł
10 dostępnych miejsc
LongStay

Jesteśmy zaszczyceni, że jesteś z nami!

Za Twoje wsparcie otrzymujesz od nas wszystkie nagrody z poprzednich progów, po 2 miesiącach koszulkę Pan/Pani Hotelarz oraz zaproszenie do udziału w "Briefie z wąsem", którego będziesz głównym bohaterem!

Pozostanie z nami przez 12 miesięcy zagwarantuje Ci dodatkowo, przeprowadzenie on-line, specjalnie dla Ciebie i/lub Twojego zespołu, szkolenia/wystąpienia motywacyjnego Miłosza Stanisławskiego, z jednego tematu z zakresu sprzedaży i marketingu lub budowy kultury Twojej organizacji.


360 zł miesięcznie
Wybierz 360 zł
5 dostępnych miejsc
VIP

Celebrujemy chwilę, w której stałeś się członkiem Hotelmaniowej rodziny.

Dziękujemy że z nami jesteś, wierzysz w nasz projekt i nas wspierasz.
Chcemy podziękować Ci nagrodami z 4 wcześniejszych progów, koszulką Pan/Pani Hotelarz, a oprócz niej otrzymujesz od nas również naszą firmową maseczkę.

Naszych najwierniejszych Patronów - czyli tych, którzy na tym poziomie są z nami minimum 12 miesięcy - obdarujemy w szczególny sposób: będziesz mógł skorzystać z pełnego dnia pracy Miłosza w Twoim Hotelu - przyjaciela Twojego biznesu. Przygotujemy dla Ciebie i/lub Twojego zespołu Szkolenie / Konsultacja Biznesowa / Wystąpienie motywacyjne.

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Stowarzyszenie Hotelmania w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

Naszą misją jest zbudowanie nowego, nowoczesnego pokolenia hotelarzy, którzy będą szczycić się wykonywanym zawodem i przynależnością do branży. Wprowadzą w nią nowego ducha, dalekiego od smutnych szarych uniformów, do których przywykło oko gościa hotelowego.

W 2021 roku zrealizowaliśmy wraz z Meeting15 przedsięwzięcie, które zrewolucjonizowało postrzeganie Hotelarstwa wśród młodzieży szkół średnich. 

Jedziemy do Japonii było to niewątpliwie najważniejsze i przełomowe wydarzenie dla naszej działalności, którą prowadzimy niezmiennie od 2015 roku.

Jedziemy do Japonii utwierdziło nas w przekonaniu, że dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki determinacji  zespołu Hotelmania, zaangażowaniu  środków własnych oraz dzięki wsparciu naszych Partnerów już w tym roku wysyłamy dwóch zwycięzców konkursu na tygodniowy staż do Japonii. Gruby temat przyznacie😊

Jedziemy do Japonii pokazało nam jeszcze coś.. Organizacja takich wydarzeń – zaangażowanie zespołu w przygotowanie konkursu, jury w ocenę prac i zadań, gala finałowa i nareszcie sam wyjazd dla dwóch osób, to nie lada przedsięwzięcie przede wszystkim finansowe.

Nasze cele od 2015 są niezmienne – aktywna edukacja młodzieży. Co to znaczy? Aktywna znaczy poprzez praktykę, staże w najlepszych polskich i zagranicznych hotelach, spotkania z autorytetami branży.

Jedyne co zmieniło się od 2015 roku to fakt, że już nie boimy się prosić o pomoc i Wasze wsparcie w prowadzeniu naszej działalności.

Wiemy, że robimy rzeczy ważne, wartościowe, rewolucyjne dlatego zapraszamy Was do przyłączenia się do naszej rewolucji hotelarskiej i wsparcie naszych działań poprzez zostanie naszym Patronem😊

To będzie dla nas zaszczyt!

 

Kim jesteśmy?

Jako Hotelmania poruszamy się w trzech obszarach: edukacja młodzieży, wsparcie biznesowe hoteli, wizerunek zawodu hotelarza.
Naszym głównym projektem jest  Hotelmania WorldTour, który skupia się na edukacji młodzieży i wizerunku zawodu hotelarza. 

W ramach HotelMania WorldTour mamy do zrealizowania dwa główne cele:

I Cel aktywności

fizycznie odwiedzić / spotkać się z uczniami min. 100 szkół hotelarskich gastronomicznych i turystycznych (PL), organizując w nich wydarzenia rozrywkowo edukacyjne  angażujące społeczność młodych hotelarzy do dalszego aktywnego poszukiwania wiedzy, praktyki, doświadczeń, inspiracji, wśród osobowości hoteli, grup hotelowych, uczelni, wykładowców, stowarzyszeń, firm, dostawców rozwiązań dla branży, partnerów - przez nas definiowanych jako „HOT”; 

Fakt, że prowadzimy obecnie spotkania z młodzieżą online, ma podkreślić (dokładnie tak jak ma to miejsce w hotelu), że doświadczenie edukacji z nami (tak jak z gościem w hotelu) nie zaczyna się w momencie naszego przyjazdu do szkoły (tak jak podczas check-in) i wyjazdu ze szkoły (tak jak podczas checkout) natomiast jest długotrwałym procesem i chcemy pomóc świadomie budować uczniom to doświadczenie.
 
II Cel edukacyjny
 
a) zbudować wśród młodzieży branży HORECA i Travel, świadomość, odwagę i silną potrzebę precyzyjnego postawienia sobie celu i zaplanowania własnego rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie najlepszych, naszym zdaniem (i zarekomendowanych przez naszych HOT Partnerów),
praktyków, najbardziej wpływowe osobowości, najbardziej skuteczne organizacje w branży;  
 
b) dostarczyć nauczycielom najlepsze narzędzia, otworzyć drzwi do relacji pomocnych w realizacji praktycznej edukacji, przyszłej - świadomie wybierającej rozwój zawodowy - społeczności „dyrektorów hoteli”.
 
c) kontynuować ścieżkę rozwoju poprzez platformę edukacyjną on-line
HotelMania Team Hotelmania Team

 

Cele Autora

Żeby edukować innych trzeba mieć za co ;)
  • 1 500 zł miesięcznie
  • 1 490 zł brakuje
0%
Wkraczamy na wyższy poziom zaangażowania. Chcemy dostarczać Wam materiały najlepszej jakości, cenną wiedzę, ciekawych gości, piękne hotele.
1500 zł to kwota, która pozwala nam zorganizować naprawdę podstawowe działania edukacyjne takie jak: przygotowanie materiałów video dla szkół, spotkania online z nauczycielami i uczniami (organizowanie i prowadzone bezpłatnie), nagrania "Brief z wąsem", które pochłaniają nas i naszych gości bez reszty. A jak wiemy czas to pieniądz ;)

Na co jeszcze spożytkujemy te 1500 zł miesięcznie? Na działania marketingowe i wizerunkowe, przygotowanie materiałów, grafik i ich obróbkę u profesjonalistów.
Pójdź dziecię! Ja cię uczyć każę! ;P
  • 4 000 zł miesięcznie
  • 3 990 zł brakuje
0%
To myśl, która wieńczy wiersz pt. “Przed sądem” Marii Konopnickiej.
Hotelmania uważa, że wiedza jest cenna, jednak praktyczna wiedza jeszcze cenniejsza.

Tworzenie przez nas wartościowych treści na temat hotelarstwa to nie lada wyzwanie...
Ale akurat tak się składa, że my mamy dużo do powiedzenia i w dodatku mówimy całkiem mądrze ;)
Dlatego wcale nie hołdujemy zasadzie, że "milczenie jest złotem" i chcemy do Was mówić dużo, mądrze, zabawnie i całkowicie na temat.

4000 zł to kwota, która pozwoli nam na swobodne tworzenie, rozwijanie i wzbogacanie treści prezentowanych na YouTube. Czym chcemy wzbogacać nasz przekaz na temat branży Hotelarskiej? Przede wszystkim Gośćmi i markami, które na ten moment są jeszcze poza naszym zasięgiem, a które dają realną wiedzę, wartości i budują nowe oblicze hotelarskiego świata.
Patronem być..
  • 5 500 zł miesięcznie
  • 5 490 zł brakuje
0%
Naszym celem jest przenosić wszystko w wyższy wymiar 😊 3D to dla nas stanowczo za mało dlatego uruchamiamy nie tylko wszystkie zmysły ale przede wszystkim uczucia – bo Hotelarstwo trzeba przede wszystkim czuć 😊

Aby tak się stało i aby młodzież w całej Polsce mogła poczuć czym jest prawdziwe Hotelarstwo już na etapie kształcenia na poziomie średnim, chcemy stworzyć w szkołach w całej Polsce klasy patronackie.

I nie chodzi nam o tapetę na ścianie z logo Hotelmania ;)

Kwota 5500 zł pozwoli nam co 4 miesiące otworzyć nową klasę patronacką, wyposażyć ją w niezbędny sprzęt i oprogramowanie, zorganizować warsztaty i wykłady pod okiem Hotelmanii oraz staże w hotelach partnerskich.

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora Stowarzyszenie Hotelmania już teraz!

Zostań Patronem

Najnowsi Patroni

Bożenna Strawska
Bożenna Strawska
10 zł
Ewa Gajek Fedzin
Ewa Gajek Fedzin
10 zł
Lidia Klebba
Lidia Klebba
30 zł
Weronika Roczniewska
Weronika Roczniewska
360 zł
Weronika Roczniewska
Weronika Roczniewska
10 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.