Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Nightmare Doors Studio w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyGame Design to moja pasja. Jako dziecko bawiłem się edytorami StarCrafta, potem przyszedł czas na WarCrafta III oferującego znacznie więcej możliwości i swobody tworzenia aż przesiadłem się na silnik StarCrafta 2. Nie są mi obce też Unreal Engine czy Unity. W niedalekiej przyszłości zamierzam zająć się Game Designem zawodowo. Oferuję wysokiej jakości produkcje, zrodzone z wyobraźni i pasji nie oczekując w zasadzie niczego w zamian. Kieruję się zasadą: Robię grę, w którą sam chciałbym grać.
Od listopada 2019 pracuję nad bardzo ambitnym projektem, modyfikacją klasy Total Conversion (Totalna Konwersja) stworzonym na silniku StarCrafta 2, który pozwala zrobić naprawdę imponujące rzeczy. Jest on już dostępny na SC2 Arcade i każdy może w niego zagrać bez jakichkolwiek opłat!
Tytuł tego potwora to Before Darkness Falls (Nim nadejdzie mrok)
Gra taktyczna z licznymi elementami RPG i wielu różnych gatunków. Wszystko to oblane mroczną i gęstą atmosferą. Sporo moich fanów określa trzon rozgrywki to jako XCOM w czasie rzeczywistym.
O, bym zapomniał: Tryb kooperacji do trzech osób!
Historia opowiada losy ocalałych z odległej kolonii górniczej, która została najechana przez rój zdziczałych i krwiożerczych Zergów. Niedobitki mobilizują się, aby przetrwać do czasu niepewnej ewakuacji.
Po pierwsze głównie z powodu uniwersum StarCrafta (jednej z moich ulubionych gier i historii z dzieciństwa), które niestety Blizzard przestał totalnie rozwijać i nie będą wychodzić żadne tytuły dotyczące tego IP. :( Jako modder i twórca niezależny nie mam praw do wykorzystania elementów tego uniwersum poza obrębem sceny modderskiej StarCrafta 2, więc poszedłem na kompromis i stwierdziłem że zrobię sam coś w tym uniwersum dla fanów właśnie na tym silniku, który możliwościami ustępuje jedynie takim gigantom jak Unity czy UE.
Po drugie SC2 Arcade od razu dostarcza mi potencjalnych odbiorców, bez potrzeby drogiego reklamowania się w internecie.
Po trzecie SC2 posiada mnóstwo wysokiej jakości zasobów, które można łatwo przerobić lub na ich podstawie zrobić nowe, aby uzyskać niesamowite efekty i dostosować je w pełni do swoich potrzeb. Normalnie dla osamotnionego developera jak ja koszty kupna assetów (zasobów takich jak modele 3D lub grafiki 2D) byłyby kosmicznie wysokie i zwyczajnie nieopłacalne.
Ponieważ to hobby pochłania mnóstwo czasu i fajnie byłoby gdyby za te wszystkie te moje długie i żmudne godziny kodzenia, potu, robienia grafik 3D, grafik 2D, projektowania scenariusza i postaci, edycji dźwięków, level designu, testowania i za całą tą fascynującą ale ciężką pracę spłynął jakiś grosz. :)
Podoba Ci się to co robię?
Chcesz aby gra się rozwijała?
Jak tak, to rozważ zostanie patronem. ;)
Wesprzyj działalność Autora Nightmare Doors Studio już teraz!
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.