Avatar użytkownika

draVska.com

Opcja wsparcia finansowego jest niedostępna!

O autorze

Monika i Marek - para, która kocha motocykle i odkrywanie nieznanego. Co roku pakujemy manatki i uciekamy od szarej rzeczywistości ograniczającej nas na każdym kroku, do świata podróży i marzeń.Na naszej stronie relacjonujemy podróże małe i duże ;)

Trochę tak dziwnie o sobie opowiadać. Zawsze byłam zdania, że nie mnie oceniać i opisywać siebie samą, że to należy do innych.  Ale cóż - muszę Wam jakoś nas przedstawić, więc zaczynajmy! :)

Hej!

To my - Monika i Marek z draVska.com :)

Kim jesteśmy

Jesteśmy parą, którą połączyły dwie pasje - motocykle i odkrywanie świata kawałek po kawałku. Każdy weekend, który jest wolny, każdy urlop, każdą chwilę, którą możemy poświęcić na poznawanie świata, ludzi i kultury - spędzamy jak najaktywniej. Mieszkamy w UK - od tego zaczęła się nasza przygoda. Coraz dalej i dalej... aż posmakowaliśy podróży kilkunasto dniowej, potem zaczęliśmy liczyć takie wycieczki w tygodniach...

Uwielbiam zamykać chwile w kadrze, ale najbardziej lubię udowadniać, że mając zwykły telefon, tez można uchwycić niepowtarzalny moment. W końcu to telefon jest zawsze pod łapką :)
     Dzielenie się z Wami kawałeczkami naszej rzeczywistości sprawia mi frajdę. I jeśli zainspirujemy w jakiś sposób choć jedną osobę, albo jakiś wpis się komuś po prostu przyda - to już będzie nasz mały prywatny sukces! :)

Co robimy

•      Sami obmyślamy trasy, jeździmy,  kręcimy, cykamy fotki, montujemy, piszemy, obrabiamy i dzielimy się z Tobą tym, co przeżyliśmy i co udało nam się zobaczyć.
  •      Relacjonujemy podróże małe i duże.
  •      Przybliżamy trasy i fakty przydatne na danym wyjeździe
  •      Od weekendowych wypadów w UK, po duże, kilkutygodniowe wyprawy motocyklowe, uzbrojeni w namiot i aparat.
  •      Eurotrip 2016 - podróż po 10 krajach Europy z naciskiem na Alpy i Północną część Włoch
  •      Eurotrip 2017 - podróż z UK na Gibraltar, zwiedzając Francję, Hiszpanię i Portugalię
  •      Eurotrip 2018 - plan zakłada podróż z UK przez Francję, Belgię, Niemcy, Polskę, Ukrainę, Rumunię, Bułgarię, Serbię, Bośnię, Chorwację, Słowenię, przez Alpy - spowrotem do domu w UK. Trzymaj za nas kciuki!
  •      Do tego na stronie znajdziesz różne relacje z imprez, trochę lifestyle, przepisy (traktuję trochę draVską, jako taką moją książkę kucharską - posty z przepisami mam zaklepane do 2019 co dwa tygodnie :P) i inne różności, jak recenzje czy tutoriale.

"Żeby stworzyć coś pięknego i przeżyć niesamowite chwile, tak jak w naszym przypadku, potrzebujesz:
- 1 motocykl
- 2 osoby
- 10 państw
- 20 dni
- 6000 kilometrów
- Setki przygód
- Tysiące chwil, momentów i emocji"

Tak rozpoczęłam opis naszej 3 tygodniowej wyprawy po Europie - naszego pierwszego w życiu Eurotripu, podczas którego wzięliśmy ślub w pięknej, włoskiej Ligurii :) I naszym wielkim marzeniem jest kontynuować to, co dało nam tyle szczęścia i wolności - podróżować motocyklem po świecie. Poznawać ludzi, odkrywać miejsca, cieszyć oczy widokami, które będa pod powiekami przez całe życie.

Przykładowe wypociny:

1. Eurotrip 2016 - podsumowanie
  2. Pojechaliśmy do Wenecji, sprawdzić, czy tam faktycznie śmierdzi
  3. Poradnik Ciotki Moniki - jak spakować się w jeden kufer na kilka tygodni?
  4. Cykl DOKĄD NA WEEKEND W UK? - jesień na Uniwerku Oxfordzkim
  5. Eurotrip 2017 - z UK na Gibraltar - znaleźć makaka

Czym jest draVska.com?

Strona, którą prowadzę, draVska.com,  to wirtualna wariacja opisująca nasze podróże i przygody.  Na FanPage i draVska.com staramy się promować aktywny styl życia, podróże, zdrowe nawyki, często udzielamy się charytatywnie - znajdziesz więc tam i różnego rodzaju akcje, linki, petycje czy zbiórki, głównie na schroniska i zwierzaki.

Tworzenie postów, filmików i opisów z wypraw to frajda i dodatkowa przygoda, a przy tym upust Monikowej potrzeby pisania, która gdzieś tam od zawsze w niej siedziała.

Czy zarabiamy i jak zarabiamy

Oboje żyjemy i pracujemy w UK. W żaden sposób nie zarabiamy na  naszej stronie czy kanale You Tube (często używam komercyjnej muzyki a co za tym idzie - nie zarabiam ) - a przynajmniej jeszcze nie teraz, nie na tym etapie.  Tak - nigdy nie była to forma "zarabiania w necie" i nadal nie jest. A co najważniejsze - dzięki możliwości pisania i dzielenia się z Wami naszymi podróżami poznaliśmy wielu wspaniałych ludzi, również pasjonatów motocyklowego stylu życia, podróżników i globetrotterów.

Nigdy też nie skupialiśmy się na promowaniu, zarabianiu czy czerpaniu jakichkolwiek zysków z draVskiej, a to co tam wrzucamy - jest bardziej z potrzeby dzielenia się i otwierania na nam podobnych pozytywnie zakręconych ludzi, niż dla jakichkolwiek zysków.  Wszystko, co składa się na prowadzenie draVskiej, czy to na YT, czy strony czy Fejsa - to nasz nakład pracy i finansów.

Dlaczego postanowiliśmy dołączyć do Patronite?

Nie oszukujmy się - wszystko kosztuje. Od opłacenia serwerów, przez utrzymanie motocykla, biletów, sprzętu czy paliwa na podróż.  Turystyka motocyklowa nie jest tanim sposobem na podróżowanie. Ale kochamy to co robimy i za wszelką cenę staramy się w miarę naszych możliwości odkładać i podróżować po swojemu. Nasze podróże, sprzęt i utrzymanie strony opłacamy z własnych, odłożonych funduszy.  Ale nie jest to proste.  Bardzo chcielibyśmy pójść o kolejny, mały kroczek do przodu, a co za tym idzie - rozwinąć plany i realizować marzenia.

Jeśli to czytasz, to znaczy, że kliknąłeś / kliknęłaś na tę stronę, żeby nas poznać, zobaczyć kim jesteśmy. Dziękujemy i mamy nadzieję - do zobaczenia na draVskiej.

Zapraszam też do kliknięcia i poznania nas tu i tam :