Avatar użytkownika

Michał Bigoraj - porozmawiajmy i popiszmy o muzyce

4
patronów
60 
miesięcznie
1 660 
łącznie
4
patronów
60 zł 1 660 zł
miesięcznie łącznie

Progi wsparcia

10 zł miesięcznie
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się napisać post o wybranym przez Was zespole/artyście na moim dziennikarskim profilu na Facebooku.
20 zł miesięcznie
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się napisać post o wybranym przez Was zespole/artyście na moim dziennikarskim profilu na Facebooku. Przy okazji tego wpisu podam i oznaczę także jego pomysłodawcę jako inspiracje!
30 zł miesięcznie
Wybierz 30 zł
4 dostępne miejsca
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się opisać wskazany przez Was utwór w cyklu PRZEŁOMOWE UTWORY, który w każdą niedzielę prezentuję na moim dziennikarskim profilu na Facebooku. Przy okazji tego wpisu podam i oznaczę także jego pomysłodawcę jako inspiracje!
50 zł miesięcznie
Wybierz 50 zł
5 dostępnych miejsc
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się zrobić vloga na moim kanale na YouTubie na wskazany przez Was temat. Przy okazji tego vloga wymienię także jego pomysłodawcę jako inspiracje!
75 zł miesięcznie
Wybierz 75 zł
5 dostępnych miejsc
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się wykonać w miesiącu wszystkie rzeczy wymienione w czterech pierwszych progach (od 10 zł do 50 zł)! Dodatkowo każdy patron dostanie ode mnie GRATIS egzemplarz mojej książki "Przewodnik fana Queen po Londynie" wraz z dedykacją!
Opcjonalnie będzie także można wybrać moją drugą książkę, nad którą właśnie pracuję.
7 marca 2023 roku świętowałem swoje 40-te urodziny. Chciałbym z tej okazji wydać książkę, w której znajdzie się 40. moich wybranych wywiadów, które przeprowadziłem w sposób „pisany”. Do książki chciałbym także dołączyć płytę (lub kod QR), na której będzie 40. wywiadów „mówionych”, które przeprowadziłem w formie video lub online. Będą to jednak inne rozmowy niż te, które znajdą się w publikacji. Łącznie będzie to więc 80. rozmów, które przeprowadziłem dla ponad 10 mediów, w ciągu ok. 15 lat!
100 zł miesięcznie
Wybierz 100 zł
5 dostępnych miejsc
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się przeprowadzić wywiad z wybranym przez Was artystą na moim kanale na YouTube! Mogę także porozmawiać z Tobą (jednorazowo)!
150 zł miesięcznie
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję porozmawiać z Tobą o muzyce (telefonicznie, online, lub osobiście)!
200 zł miesięcznie
Wybierz 200 zł
5 dostępnych miejsc
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się pójść z Tobą na wybrany przez Ciebie koncert! Nie płacisz za bilet! Wchodzisz bowiem ze mną jako osoba towarzysząca na moją akredytacje dziennikarską.
300 zł miesięcznie
Wybierz 300 zł
5 dostępnych miejsc
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się wykonać w miesiącu wszystkie rzeczy wymienione w trzech poprzednich progach (od 100 zł do 250 zł)!
500 zł miesięcznie
Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Ten próg przeznaczony jest głownie dla firm, instytucji, organizacji i wszelkich reklamodawców. Są to indywidualne, spersonalizowane usługi, np:

Materiały na użytek dziennikarski:
– artykuł tematyczny (problemowy, historyczny, przekrojowy, poglądowy, porównawczy itp.),
– artykuł biograficzny,
– esej,
– felieton,
– reportaż,
– fotoreportaż,
– relacja (z koncertu, festiwalu, rozdania nagród, konferencji prasowej, promocji płyty, otwarcia sklepu lub salonu, imprezy itp.),
– recenzja (płyty, książki, koncertu, festiwalu itp.),
– wywiad (w formie pisemnej, online, video),
– zawartość wkładki do płyty CD lub DVD,
– inne artykuły dziennikarskie.

Materiały na użytek biznesowy:
– artykuł sponsorowany (np. na temat instrumentu, nowo otwartego sklepu czy salonu muzycznego, zapowiadający festiwal),
– tekst porównawczy (np. instrumentów czy urządzeń elektronicznych),
– program koncertu, festiwalu, imprezy,
– informacja reklamowa dotycząca płyty, koncertu, festiwalu, imprezy, instrumentu, książki, sklepu lub salonu muzycznego,
– zawartość strony WWW,
– biuletyn firmowy,
– ulotka informacyjna,
– tekst na potrzeby targów lub wystawy,
– tekst z zakresu PR,
– tekst na użytek konferencji prasowych,
– inne artykuły promocyjne.

Materiały na użytek reklamowy:
– przygotowanie media planu,
– doradztwo w zakresie projektu reklamy,
– doradztwo w zakresie kampanii reklamowej,
– pośrednictwo w umieszczeniu reklam lub ogłoszeń w mediach drukowanych i elektronicznych,
– zaprojektowanie reklamy,
– zaprojektowanie logotypu,
– napisanie i zredagowanie treści reklamy lub ogłoszenia.

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Michał Bigoraj - porozmawiajmy i popiszmy o muzyce w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

Witajcie! Chciałbym Was zaprosić do podróży po magicznym świecie muzyki – moim zdaniem najpiękniejszej ze sztuk. Muzyka, jak żadna inna dziedzina, pobudza wyobraźnie, zachęca do dyskusji i daje różnorodne możliwości interpretacji. Na moich platformach pojawiają się także treści z innych branż.



Witajcie na mojej stronie!

Chciałbym Was dzięki niej zaprosić do podróży po magicznym świecie muzyki – moim zdaniem najpiękniejszej ze sztuk. Dlaczego tak uważam? Ponieważ muzyka, jak żadna inna dziedzina sztuki, pobudza wyobraźnię odbiorcy, zachęca do dyskusji i daje różnorodne możliwości interpretacji. 

Bez wątpienia jedną z rzeczy, które kształtują tożsamość i charakter człowieka, jego wartości i mentalność, są gusta. Moje gusta są najbardziej widoczne, kiedy piszę i mówię o muzyce. Dlatego zapraszam do zapoznania się z moją dziennikarską twórczością, w której przejawia się prawdziwa miłość do dźwięków oraz zachęcam do wszelkiej współpracy.

Muzyka jest przecież dla wszystkich!
Ale na moich platformach okazjonalnie pojawiają się także treści i goście z innej, niż muzyczna branż. Są to na ogół osoby i wątki związane ze sportem, kabaretem czy dziennikarstwem. To jednak muzyka jest zdecydowanie najczęstszym tematem tworzonych przeze mnie treści i materiałów.

Prowadzę oficjalny profil dziennikarski na Facebooku. Głównym celem jest prezentowanie mojej dziennikarskiej twórczości, którą od wielu lat uskuteczniam we współpracy z różnymi mediami, ale także niezależnie od nich. Oczywiście na stronie prezentowane są także unikalne treści, które pojawią się tylko na profilu. Ze stroną powiązany jest też mój kanał na YouTubie. Prezentuję na nim regularnie tematyczne vlogi muzyczne, reportaże, rankingi, sondy, transmisje LIVE oraz wywiady ze znanymi artystami, czy też osobami z branży muzycznej i pozamuzycznej. Znajdują się tu filmiki polecające kanał nagrane przez różnych znanych artystów.

Strona www:
https://michalbigoraj-omuzyce.pl/

Oficjalny dziennikarski profil na Facebooku:
https://www.facebook.com/Micha%C5%82-Bigoraj-popiszmy-i-porozmawiajmy-o-muzyce-105935381173779

Powiązany z nim kanał na YouTubie:
https://www.youtube.com/c/Micha%C5%82Bigorajpopiszmyiporozmawiajmyomuzyce

Muzyka jest moją największą pasją. Sport i szeroka rozumiana satyra (w tym kabaret) są zaraz po niej. Jest także moja pracą, ale w moich prywatnych mediach społecznościowych wszystko to, o czym czytacie i co oglądacie wykonywałem dotychczas bezpłatnie. Robiłem to w wolnym czasie, angażując w to własne, często niemałe środki. Nie tylko finansowe. Zbudowanie sobie aktualnej pozycji w środowisku muzycznym i dziennikarskim także kosztował mnie wielu wysiłku, determinacji, pracy i wyrzeczeń. Oczywiście także zdobywania wiedzy i budowania relacji. Ale Wasze, niemal zawsze pozytywne, reakcje na to co i jak robię dają mi siłę oraz motywacje, że ma to sens.
Chcę nadal dzielić się z Wami moją pasją, ale robić to w sposób bardziej profesjonalny od "technicznej" strony. Dlatego uzyskane przez Was wsparcie chcę przeznaczyć przede wszystkim na rozbudowę swego kanału na YouTube i uczynienie go kanałem w pełni profesjonalnym w zakresie jakości obrazu, dźwięku, oświetlenia czy montażu. Środki, które uzyskam poprzez PATRONITE chcę przeznaczyć także na rozwój dziennikarskiego profilu na Facebooku oraz rozbudowę strony internetowej. Ponieważ zarówno kanał na YouTube jak i mój profil dziennikarski na Facebooku tworzę przede wszystkim dla Was to chciałbym byście byli integralną częścią tych miejsc i mieli wpływ na treści, które się na nich znajdują! Dlatego oba te miejsca chcę tworzyć wspólnie z Wami!

Zapewniam Was, że każdy nawet symboliczne wsparcie przyniesie Wam wymierne korzyści! Szczegóły znajdziecie na moim profilu w serwisie PATRONITE.

O MNIE

Michał Bigoraj
– dziennikarz muzyczny, specjalista ds. reklamy i marketingu, menedżer muzyczny, organizator imprez oraz miłośnik, fan, pasjonat i kolekcjoner muzyki (zwłaszcza rockowej).
Magister ekonomii Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ukończyłem także menedżerskie studia podyplomowe dla twórców, artystów i animatorów kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Dziennikarz portali Infomusic.pl/Infomuza.pl oraz magazynu „Świat Elit”. 

Współpracownik portalu “Twój Bohater”.

Specjalista ds. marketingu i reklamy oraz członek zespołu redakcyjnego kwartalnika „Świat Elit” (www.http://swiatelit.com.pl). Dla tego magazyn przede wszystkim sprzedaję powierzchnie reklamowe i dbam o jak najlepsze relacje z klientami.

Podobną rolę pełniłem wcześniej w:

– miesięczniku „Gazeta Żoliborza” (i związanym z nim portalu www.gazetazoliborza.pl),
– magazynie „Presto” (i związanym z nim portalu
www.prostoomuzyce.pl),
– magazynie „Twoja Muza” (już nieistniejącym),
– portalu Infomusic.pl, a następnie Infomuza.pl (jeden z portali wchodzących w skład grupy portali Infomusic.pl).

Dla portali wchodzących w skład grupy Infomusic.pl ciągle tworzę treści dziennikarskie (relacje, recenzje, zapowiedzi, wywiady) i przeprowadzam wywiady w formie online oraz video. Prowadzę także wywiady dla wspomnianego „Świata Elit”.

Okazjonalnie pisuję także dla innych mediów, m.in. „Teraz Rocka” i „Przeglądu”. Do niedawna współpracowałem także z portalem WiaraRocka.com.

Jestem prawdopodobnie jedynym w Polsce dziennikarzem, którego teksty były zamieszczane zarówno w największym w kraju magazynie związanym z muzyką poważną („Twoja Muza”), jak i największym rodzimym magazynie poświęconym muzyce rockowej („Teraz Rock”).

W życiu przeprowadziłem napisałem kilkaset tekstów i przeprowadziłem dużą ilość wywiadów.

Tematyka moich tekstów i rozmów dotyka zarówno muzyki rozrywkowej jak i poważnej. Często dotyczy także pogranicza tych dwóch gatunków. W swoim dorobku mam różne gatunki tekstu dziennikarskiego jak np.: artykuł tematyczny, relacja z koncertu/festiwalu, wywiad (także video czy online), zapowiedź czy recenzja. Za największą cechę tekstów swego autorstwa uważam uniwersalność. Swobodnie czuję się opisując zarówno koncert rockowy, recenzując płytę z muzyką rozrywkową lub poważną jak i opisując musical czy przeprowadzając wywiad z dyrektorem filharmonii. Zdecydowanie najwięcej moich tekstów dotyczy muzyki rockowej.

Przez cały 2023 rok pełniłem funkcję Głównego specjalisty ds. komunikacji i promocji oraz osoby odpowiedzialnej za kontakt z mediami w Teatrze Rampa na Targówku. Byłem tam m.in. odpowiedzialny za promocje widowiska muzycznego "Depesze" oraz widowiska teatralno-koncertowego "Rapsodia z Demonem".

Od września 2022 roku do grudnia 2023 roku byłe menedżerem zespołu NoVela.

W 2017 r. byłem pracownikiem działu marketingu Warszawskiej Opery Kameralnej.

Od 2010 do 2014 r. współpracowałem jako dziennikarz i specjalista ds. reklamy z portalem Maestro.net.pl – największym portalem muzyki klasycznej w Polsce.

W latach 2009–2010 byłem dziennikarzem nieistniejącego już portalu Netbird.pl.

Najwięcej moich artykułów związanych było z zespołem Queen. Udzieliłem wielu wywiadów (radiowych, telewizyjnych, prasowych) dotyczących zespołu. Promowałem książki o zespole. 1 września 2008 r. na rynku ukazała się moja debiutancka książka „Przewodnik fana Queen po Londynie” (wydawnictwo Beseder), będąca pierwszą tego typu publikacją na świecie. Obecnie planowane jest drugie wydanie książki.

Jestem członkiem-założycielem nieistniejącego już Polskiego Fanklubu Queen. W latach 2009–2013 byłem członkiem jego rady nadzorczej i pełniłem w nim funkcję specjalisty ds. PR. Byłem też członkiem Official International Queen Fan Club.

W ramach działalności w Polskim Fanklubie Queen współorganizowałem m.in. wyjazdy na koncerty Queen z Paulem Rodgersem i Adamem Lambertem, spotkania fanów, ogólnopolskie zloty fanów oraz inne imprezy. Publikowałem także teksty w fanklubowym magazynie „KYA maGAGAzyn”.

Wspierałem od strony organizacyjnej (pomagałem w promocji i odpowiadałem za patronat medialny w ramach działalności Polskiego Fanklubu Queen) i jako dziennikarz w przygotowaniu do wszystkich czterech dotychczasowych koncertów Queen z Adamem Lambertem w Polsce oraz koncertu Briana Maya z Kerry Ellis. Pomagałem także w organizacji premiery projektu Queen Symfonicznie, imprezy Tribute to Queen (której byłem współorganizatorem), projektu A Spectacular Night of Queen, widowiska teatralno-koncertowego "Rapsodia z Demonem" oraz wielu innych imprez.

Ukończyłem kurs dla redaktora prowadzącego organizowany przez Polskie Towarzystwo Wydawców Książek.

Jestem członkiem Stowarzyszenia Dziennikarzy im. Władysława Reymonta, do którego członkowie są przyjmowani na podstawie swojego dziennikarskiego dorobku.

W 2020 r. (wraz w parze z Zygmuntem Chajzerem) zająłm (ex æquo z Wojtkiem Cugowskim, który był w parze z innym słuchaczem) pierwsze miejsce w drugiej edycji organizowanego przez Rock Radio Wielkiego Testu z Klasyki Rocka.

W latach 2010–2013 prowadziłem jednoosobową firmę – Klasyka Rozrywki, która świadczyła usługi dziennikarskie i reklamowe, organizowała imprezy artystyczne i wyjazdy na koncerty (w formie imprez turystycznych) oraz sprzedawała książki muzyczne przez Internet.

Pod poniższym linkiem (na dole strony) można znaleźć wybrane przykłady mojej dziennikarskiej twórczości dla różnych mediów:

http://www.klasykarozrywki.pl/uslugi-dziennikarskie
 


 

Cele Autora

Rozwinięcie i profesjonalizacja kanału na YouTube oraz dzienniarskiego profilu na Facebooku
  • 3 000 zł miesięcznie
  • 2 940 zł brakuje
2%
Muzyka jest moją największą pasją. Jest także moja pracą, ale w moich prywatnych mediach społecznościowych wszystko to, o czym czytacie i co oglądacie wykonywałem dotychczas bezpłatnie. Robiłem to w wolnym czasie, angażując w to własne, często niemałe środki. Nie tylko finansowe. Zbudowanie sobie aktualnej pozycji w środowisku muzycznym i dziennikarskim także kosztował mnie wielu wysiłku, determinacji, pracy i wyrzeczeń. Oczywiście także zdobywania wiedzy i budowania relacji. Ale Wasze, niemal zawsze pozytywne, reakcje na to co i jak robię dają mi siłę oraz motywacje, że ma to sens.
Chcę nadal dzielić się z Wami moją pasją, ale robić to w sposób bardziej profesjonalny od "technicznej" strony. Dlatego uzyskane przez Was wsparcie chcę przeznaczyć przede wszystkim na rozbudowę swego kanału na YouTube i uczynienie go kanałem w pełni profesjonalnym w zakresie jakości obrazu, dźwięku, oświetlenia czy montażu. Środki, które uzyskam poprzez PATRONITE chcę przeznaczyć także na rozwój dziennikarskiego profilu na Facebooku oraz stworzenie strony internetowej. Ponieważ zarówno kanał na YouTube jak i mój profil dziennikarski na Facebooku tworzę przede wszystkim dla Was to chciałbym byście byli integralną częścią tych miejsc i mieli wpływ na treści, które się na nich znajdują! Dlatego oba te miejsca chcę tworzyć wspólnie z Wami!

Zapewniam Was, że każdy nawet symboliczne wsparcie przyniesie Wam wymierne korzyści! Szczegóły znajdziecie na moim profilu w serwisie PATRONITE.

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora Michał Bigoraj - porozmawiajmy i popiszmy o muzyce już teraz!

Zostań Patronem

Najnowsi Patroni

Adam Siwiński
Adam Siwiński
10 zł
Zofia Mucha
Zofia Mucha
10 zł
Kinga Bigoraj
Kinga Bigoraj
30 zł
Karolina Renc
Karolina Renc
10 zł
Milena Wysocka-Piątek
Milena Wysocka-Piątek
30 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.