Avatar użytkownika
Gry

VeCube Studio

Opcja wsparcia finansowego jest niedostępna!

O autorze

Nazywam się Marek i prowadzę" VeCube Studio" zajmujące się obecnie produkcją Gry Komputerowej "Odludzie". W grze czeka na nas wędrówka po podkarpackich lasach, w których musisz rozwiązywać zagadki, dbać o pożywienie i unikać drapieżnych zwierząt.

"O mnie"

Nazywam się Marek i prowadzę" VeCube Studio" zajmujące się obecnie produkcją gry komputerowej "Odludzie".  Pracuję na silniku Unreal Engine od 12 lat (przez ostatnie dwa lata spędzam regularnie od 8 do 12 godzin dziennie). Moje życie przez ostatni czas opiera się głównie na zbieraniu doświadczenia w branży tworzenia gier komputerowych. Jestem osobą bardzo dokładną, szczegółową i dbam o jakość moich prac.

Naszedł czas na stworzenie własnego pełnego projektu, którym będzie prawdziwy symulator survivalu w Polskiej lokalizacji. Stąd pomysł, aby utworzyć profil na patronite.pl

"O grze"

Fabuła gry przeniesie nas do podkarpackich lasów w miejsce niezamieszkałego przez ludzi terenu.  Główny bohater tracąc panowanie nad szybowcem opadając trafia do lasu. W wyniku tego incydentu traci przytomność uderzając w pobliskie drzewa. Kiedy ją odzyskuje...

 "coś poszło nie tak... straciłem kontrolę... a potem ?... hmm...."  

... zdaje sobie sprawę, że telefon jak i radio zostało zniszczone więc czeka go długa wędrówka. 

Przygoda sprawia, że musimy zacząć zdobywać pożywienie i unikać drapieżnych w tym terenie zwierząt. Cała wyprawa przyniesie nam rozwiązywać zagadki, które otworzą nam drogę odnalezienia najbliższej "Cywilizacji".

 

"Mechanika"

Gra należy do gatunku przygodowa z elementami survivalu. Cały projekt wykorzystuje silnik Unreal Engine 4 w którym moje doświadczenie wynosi kilkanaście lat. Rozgrywka odbywa się z perspektywy oczu - wybrałem tę metodę ze względu na łamigłówki, które wymagają precyzyjnej interakcji. Gra pojawi się na Plantformie PC / XBOX ONE / PS4

Mechanika kontroli głównym bohaterem to:

  • spacer
  • bieganie
  • skakanie
  • wspinaczka
  • tworzenie przedmiotów
  • pływanie
  • rzucanie
  • łowienie
  • kucanie
  • polowanie na zwierzęta

 

 

Pełne wsparcie dla kontrolera. Dla wszystkich którzy preferują grę używając "gamepada" przypisano wszystkie funkcje rozgrywki do poszczególnych przycisków (kontrola postaci, zawartość plecaka, menu i wszystkie inne potrzebne funkcje).

 

"Elementy survivalu"

W miarę upływu czasu nasz bohater traci siły i szybkość. Połów ryb, zbieranie grzybów (trzeba uważać, ponieważ istnieją również trujące) i owoców leśnych będzie naszym głównym pożywieniem, które po upieczeniu na ognisku uzupełnią naszą kondycję i energię.

Samo rozpalanie ogniska będzie wymagało użycia krzesiwa, dla którego napisany jest również oddzielny skrypt. Używając krzesiwa gracz będzie używał sekwencji klawiszy/przycisków.

 

"Mechaniczne konstrukcje"

Przemieszczając się przez niektóre tereny lasu będziemy musieli używać starych konstrukcji takich jak: drewniane kolejki, windy i pomosty. Niektóre z nich posiadają mechanizmy które trzeba naprawić znajdując brakujące do ich uruchomienia części. 

 

"Drapieżniki"

W lasach podkarpackich napotkamy drapieżniki, m.in. niedźwiedzie, wilki oraz zwierzęta roślinożerne. W większości naszym zadaniem będzie unikanie kontaktu z drapieżnikami które napotkane na drodze będą nas atakować czując się zagrożone.

 

"Dlaczego Patronite ?"

Wybrałem platformę patronite.pl z dwóch powodów:

Pierwszą z nich jest, aby każdy Patron mógł śledzić moje prace w miejscu, w którym wspiera mój projekt. Po za mediami społecznościowymi na bieżąco będę przedstawiał tutaj obszerne informacje na temat postępów rozwoju mojego projektu.

Drugą jest pozyskanie wsparcia finansowego które pozwoli mi skupić się tylko i wyłącznie na tworzeniu gry i uczyni to moim głównym zajęciem, któremu będę mógł poświęcić 8-10 godzin dziennie.

 

"Wersja demo i video"

W niedługim odstępie czasu udostępnię pierwszy trailer gry. W międzyczasie zaprezentuje też krótkie filmiki pokazujące gameplay. Wersja demo będzie dostępna dla wszystkich PatronówWersję demo opublikuję jak będę miał 100% gwarancji, że wszystko jest tak jak zaplanowałem a gracz poczuje się jak w prawdziwej niezapomnianej przygodzie.