Strefa Patrona:

0

patronów

0 zł

miesięcznie

270 zł

łącznie

Miejsce w rankingu Autorów
-
miesięczne wsparcie
-
liczba patronów

  Pomagam w zakresie IT tym, którzy nie powinni nic płacić za marketing: organizacjmom dobroczynnym. Wierzę, że mogą sprawniej osiągać własne cele poprzez narzędzia, które im dostarczam.

O Autorze

— Działalność zawieszona —


Pomagam za darmo tym, którzy sami pracują na rzecz innych. Wykorzystuję wieloletnią, sprawdzoną wiedzę, by pomagać organizacjom dobroczynnym w zakresie IT

Zaczęło się od Fundacji Podaruj Lepszy Los, która pomaga zwierzętom. Po ukończeniu strony internetowej dla tej organizacji chętnie podejmę się kolejnych wyzwań, wybranym już przez społeczność Patronite. Moim celem jest pomóc jak największej liczbie organizacji bez narażania ich na jakiekolwiek koszty. Organizacje powinny zajmować się tym, co potrafią najlepiej, czyli pomocy potrzebującym, a nie płacić za dobrą stronę internetową lub godzić się na jakąkolwiek.

Doświadczenie w tworzeniu marki, stron internetowych i ogólnie projektowaniu biznesu w sieci zdobywam od liceum, czyli już niemal dekadę. Czas robi swoje. Nie tracę go i regularnie inwestuję w nowe umiejętności. Jednak, co najważniejsze, lata spędzone na tworzeniu wizualnych treści i narzędzi IT pozwalają zdać sobie sprawę, że jedne rzeczy są ważniejsze od drugich. Wolę zajmować się tym, co komuś pomoże, niż tym, co zaspokoi czyjeś ego.

Oni zasługują na wsparcie

Poświęcają swoje życie pomagając potrzebującym. Wkładają w to swój czas i pragnienie lepszego świata. Zbierają złotówkę za złotówką, aby przekazać kolejne kwoty na ważne cele. Dlaczego mieliby wydawać jakąkolwiek część tych pieniędzy na marketing, oprawę graficzną, czy stronę internetową?

Idea: nieodpłatnie dostarczyć organizacjom profesjonalne narzędzia

Albo za darmo i nieważne jak, albo zapłacić minimum i będzie wciąż namiastka poważnej promocji? To nie jest żaden wybór. Ludzie działający na rzecz innych powinni mieć perfekcyjną promocję i ktoś musi im w tym pomóc.

Pieniędzy na samą działalność często nie ma na tyle, żeby wydzielać z nich budżet na promocję. A ta jest kluczowa, jeśli chcieć przekazać ideę szerszym kręgom odbiorców. W praktyce organizacje mają więc stronę internetową i podstawowe materiały przygotowane przez kogoś, kto „robi stronki” i efekt jest daleki od profesjonalnego. A jeśli mowa o szukaniu sponsorów, patronatu, tutaj po prostu odstrasza. Nie powinno i nie musi tak być.

Misja: wprowadzić działalność dobroczynną technologicznie w XXI wiek

„Wyślij pieniądze na nasze konto” + setka cyfr. Chciałbym, ale jak większość ludzi cierpię na wieczne bycie zabieganym i prześlę wsparcie finansowe gdzie indziej, bo tam wystarczy kliknąć i przepisać kod SMS. Tak też nie musi być!

Jak wszystko w XXI wieku, także pomaganie musi dziś być user-friendly. Jeśli typowy Kowalski chce zrobić coś dobrego, częściej zrobi to tam, gdzie będzie mu łatwiej. Ostatecznie to wciąż dobry uczynek. Moją misją jest wyposażyć organizacje w nowoczesne sposoby interakcji z odbiorcą, aby ich cele nie przegrywały z większymi instytucjami, które mają wszystko dograne na ostatni guzik.

Z kim aktualnie współpracuję?

Działająca w Wałbrzychu Fundacja Podaruj Lepszy Los pomaga tym zwierzętom, do których los się nie uśmiechnął. Dowodzi swojej pasji i miłości do zwierząt. Każdy podopieczny trafia tam, gdzie będzie mu najlepiej. Projekt i zamysł strony internetowej zakłada, że zwierzęta będą w centrum zainteresowania. To ich losy będą przedstawiane i wokół nich będzie się kręcić dodawanie nowych treści.

Dzięki możliwości wirtualnej adopcji będziemy mogli wirtualnie zostać opiekunem wybranego zwierzęcia. To świetna alternatywa, jeśli nie możemy fizycznie zapewnić mu domu, ale chcemy być na bieżąco z wydarzeniami w jego życiu. Fundacja często przeprowadza tzw. interwencje. Warto wiedzieć, że w ten sposób zostało uratowanych już wiele istnień, nawet odnalezionych w tragicznych okolicznościach.

Zrealizujmy to razem!

Do nieodpłatnej pracy na rzecz innych zmotywowała mnie Asia, także zwykła Kowalska, z którą pracujemy wspólnie. Chcielibyśmy robić już tylko to. Aby móc zrobić więcej, potrzebuję Twojego wsparcia! Moim planem jest regularnie obierać nowy cel w postaci organizacji dobroczynnej i odmieniać jej wizerunek, aby jej cele były osiągane sprawniej, a skala działania mogła być większa.

Udostępnij

Pomóż, udostępniając profil!

Facebook