1 Próg wsparcia
2 Logowanie i rejestracja
3 Sposób płatności
4 Realizacja płatności

Wybierz próg wsparcia

75 zł miesięcznie

Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Za przekazaną kwotę deklaruję się wykonać w miesiącu wszystkie rzeczy wymienione w czterech pierwszych progach (od 10 zł do 50 zł)! Dodatkowo każdy patron dostanie ode mnie GRATIS egzemplarz mojej książki "Przewodnik fana Queen po Londynie" wraz z dedykacją!
Opcjonalnie będzie także można wybrać moją drugą książkę, nad którą właśnie pracuję.
7 marca 2023 roku świętowałem swoje 40-te urodziny. Chciałbym z tej okazji wydać książkę, w której znajdzie się 40. moich wybranych wywiadów, które przeprowadziłem w sposób „pisany”. Do książki chciałbym także dołączyć płytę (lub kod QR), na której będzie 40. wywiadów „mówionych”, które przeprowadziłem w formie video lub online. Będą to jednak inne rozmowy niż te, które znajdą się w publikacji. Łącznie będzie to więc 80. rozmów, które przeprowadziłem dla ponad 10 mediów, w ciągu ok. 15 lat!

500 zł miesięcznie

Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie! Ten próg przeznaczony jest głownie dla firm, instytucji, organizacji i wszelkich reklamodawców. Są to indywidualne, spersonalizowane usługi, np:

Materiały na użytek dziennikarski:
– artykuł tematyczny (problemowy, historyczny, przekrojowy, poglądowy, porównawczy itp.),
– artykuł biograficzny,
– esej,
– felieton,
– reportaż,
– fotoreportaż,
– relacja (z koncertu, festiwalu, rozdania nagród, konferencji prasowej, promocji płyty, otwarcia sklepu lub salonu, imprezy itp.),
– recenzja (płyty, książki, koncertu, festiwalu itp.),
– wywiad (w formie pisemnej, online, video),
– zawartość wkładki do płyty CD lub DVD,
– inne artykuły dziennikarskie.

Materiały na użytek biznesowy:
– artykuł sponsorowany (np. na temat instrumentu, nowo otwartego sklepu czy salonu muzycznego, zapowiadający festiwal),
– tekst porównawczy (np. instrumentów czy urządzeń elektronicznych),
– program koncertu, festiwalu, imprezy,
– informacja reklamowa dotycząca płyty, koncertu, festiwalu, imprezy, instrumentu, książki, sklepu lub salonu muzycznego,
– zawartość strony WWW,
– biuletyn firmowy,
– ulotka informacyjna,
– tekst na potrzeby targów lub wystawy,
– tekst z zakresu PR,
– tekst na użytek konferencji prasowych,
– inne artykuły promocyjne.

Materiały na użytek reklamowy:
– przygotowanie media planu,
– doradztwo w zakresie projektu reklamy,
– doradztwo w zakresie kampanii reklamowej,
– pośrednictwo w umieszczeniu reklam lub ogłoszeń w mediach drukowanych i elektronicznych,
– zaprojektowanie reklamy,
– zaprojektowanie logotypu,
– napisanie i zredagowanie treści reklamy lub ogłoszenia.

avatar

Nowy użytkownik

Michał Bigoraj - porozmawiajmy i popiszmy o muzyce

Już za chwilę zostaniesz Patronem!