KSIĄŻKI
Takie 20 zł to już w zasadzie oficjalna stawka za wykonywanie jakiejś "pracy" przez pełną godzinę. Ale czy działania związane z rozwojem Bropedii można w ogóle nazwać pracą? I właściwie, o jakie działania chodzi?
Aby księgozbiór Bropedii mógł się rozwijać, konieczne jest regularne realizowanie zadań, takich jak:
✅ wyszukiwanie informacji o browarach na ich stronach, blogach opisujących browary, Facebooku, Instagramie, w wywiadach na YouTube i artykułach w prasie
✅ weryfikacja informacji przez kontakt z browarami na festiwalach lub telefonicznie
✅ wyszukiwanie dobrej jakości grafik logotypów i etykiet do zastosowania w infografikach
✅ tworzenie poglądowych map z lokalizacjami browarów
✅ zestawienia najpopularniejszych piw danego browaru na podstawie statystyk Untappd
✅ składanie wszystkich informacji do postaci infografik
✅ tworzenie opisów zawierających rys historyczny i ciekawostki o browarach.
Są to podstawowe działania, które były realizowane przez dwa lata przed założeniem strony internetowej i które będą nadal kontynuowane bez względu na poziom wsparcia.
Jednak dużym ograniczeniem, a zarazem drugim poziomem trudności jest angażowanie sporych zasobów czasu, co wiąże się z brakiem możliwości swobodnego, regularnego tworzenia treści. Wsparcie Patronów może to zmienić.
Być może trudno to sobie wyobrazić, ale ilość materiałów oczekujących na zebranie powoduje, że działania związane z Bropedią, można z powodzeniem realizować przez 8 godzin na dobę, miesiąc po miesiącu, jak na typowym etacie. Prawdopodobnie jest to wizja nierealna do zrealizowania, ale wsparcie na Patronite, nawet w minimalnym stopniu, umożliwiłoby zbliżenie się do takiego modelu.
W ramach tego progu otrzymasz:
- KARTĘ CZYTELNIKA w formie pliku
- imienną wzmiankę
- otwieracz Bropedii z magnesem