128k pamięci to było marzenie do połowy lat 80tych. Żaden z komputerów 8bitowych nie był w stanie zaadresować aż takiego dużego obszaru pamięci, dlatego wersje komputerów z 128k miały tzw. banki pamięci - komputer widzał tylko 64k pamięci i tylko tyle mógł zaadresować, a reszta pamięci podzielona na bloki po 16 albo 32k była przełączana programowo. Czym różniły się wersje programów na komputery z taką ilością pamięci? Niewiele, ale diabeł tkwił w szczegółach - animacji w przerywnikach gry czy intro, czasem dodatkowych misjach czy elementach gry.
Jesteś fanem starych komputerów i chcesz, żeby Hackroom rozwijał się jako muzeum i miejsce renowacji takich maszyn. Doceniasz to co robimy, chcesz zostać naszym mecenasem i masz na to fundusze! Dzięki takim ludziom jak Ty będziemy w stanie kupować dodatkowe urządzenia... z których będziesz mógł korzystać.