MIESZKAŃCY KARCZMY Mieszkańcy Karczmy, chcą wpisać się w historie tego miejsca w sposób ekstraordynaryjny. Słowem, pragną zaznaczyć swoją obecność w historiach tutaj opowiadanych. Kłaniam się w pas i dziękuję za ten rodzaj wsparcia!
Mieszkańcy Karczmy są traktowani jak
STALI KLIENCI, ale dodatkowo mogą wymyślić i opracować z Karczmarzem jednego NPC (bohatera niezależnego), który pojawi się na sesji i będzie pomagał lub przeszkadzał bohaterom gry.
Wszystkie szczegóły jak nazwa, wygląd, zakres działania i wpływu będą ustalone z Karczmarzem podczas indywidualnej rozmowy.
Zasady przy tworzeniu NPC:
🍺 musi pasować do rozgrywanego systemu
🍺 imię i nazwisko lub ksywa, nie mogą być obraźliwe
🍺 powinien mieć określony charakter: pomoc / przeszkoda
🍺 pojawia się na jednej sesji, czyli nie może być głównym adwersarzem
🍺 w ramach wsparcia tworzymy jednego NPC i osadzamy go w jednej historii
🍺 w przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt na PW na Patronite lub FB, czy DC.
MIESZKAŃCY KARCZMY dołączają do programu "Długo Warzony", który jest swego rodzaju podziękowaniem i ukoronowaniem wszystkich z Was, którzy wspierają Karczmę przez lata. Oznacza to, że:
🍺 po roku wsparcia, wysyłam Ci magiczny, numerowany kufel Karczmarza,
🍺 po dwóch latach, zaczynasz zbieranie specjalnej zbroi na ten kufel - podstawy, w której będziesz mógł osadzać monety okolicznościowe,
🍺 po trzech latach, dostaniesz górną obejmę na kufel
🍺 po czterech latach, dostaniesz klapkę zamykającą kufel
🍺 po pięciu latach, dostaniesz tarczę na ściankę kufla
🍺 zdjęcie prototypowego kufla w zbroi znajdziesz w galerii!
Dodatkowo,
MIESZKAŃCY KARCZMY, mają zwiększone szanse w Erpegowej Niespodziance.
Oby nam się! 🍻🍻🍻