Marketing Manager 2.0 podcast by Kacper Skoczylas

W Patronite od 10.03.2021

Ranking Autorów

Miesięczne wsparcie:

Liczba Patronów:

Zostań Patronem
Kup na prezent
0 patronów
0 miesięcznie
15 łącznie
Audycja dla ciekawych świata i głodnych wiedzy menadżerów marketingu

O Autorze

 

Cześć, nazywam się Kacper Skoczylas i jestem menadżerem marketingu i e-commerce z dużym doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych firm technologicznych i internetowych. Zawodowo w branży jestem już prawie 10 lat. W tym czasie miałem przyjemność realizować wiele projektów związanych z budowaniem działów marketingu, pozyskiwaniem klientów, budową marki, wzrostem i sprzedażą. Więcej na temat mojego doświadczenia znajdziecie na Linkedin.

Lubię dzielić się wiedzą i angażować w projekty edukactyjne. Od ponad 8 lat organizuję największe spotkania marketerów i przedsiębiorców na Pomorzu - „Czwartkowe Spotkania Social Media Szczecin” oraz dzielę się doświadczeniem jak być skutecznym marketerem w podcaście: „Marketing Manager 2.0". 

 

Audycja dla ciekawych świata i głodnych wiedzy menadżerów marketingu 

 

Podcast „Marketing Manager 2.0” to audycja dla wszystkich ciekawych świata i głodnych wiedzy osób pracujących w marketingu, które szukają rzetelnej wiedzy o strategii, narzędziach i trendach. Gośćmi rozmów są doświadczeni praktycy, menadżerowie i specjaliści zajmujący się różnymi obszarami nowoczesnego biznesu.

Audycja została wyróżniona przez uznane polskie magazyny i blogi marketingowe

Podcast został wyróżniony między innymi:

 

Opinie słuchaczy

  • „Kacper to wspaniały rozmówca. Przyjazny, otwarty i mądry partner w rozmowie, który stworzył fantastyczną i wartościową platformę do wymiany myśli i wiedzy. Kacper to wnikliwy obserwator i mistrz dobrych pytań. Bardzo polecam posłuchać rozmów, które prowadzi, jestem dumna i zaszczycona, że mogłam znaleźć się w tym znakomitym gronie.„ - Jolanta Piela, CEO Good Division
     

  • „Kacper, korzystając z wielu narzędzi (przesympatyczny tembr głosu, bardzo prosty język, niezwykła komunikatywność) przeprowadza rozmowy ze swoimi gośćmi o sprawach trudnych, w taki sposób, że nawet laik zrozumie co nieco o marketingu. Marketing Manager 2.0 to doskonały kompan do biegania i długich spacerów. Specjalistyczna wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób. Polecam!„ - Barbara Kaleńczuk, Marketing Manager, home.pl

 


Ryzyko
Ryzyka - o czym należy pamiętać?

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę:

  • Ryzyko związane z tym, że Autor może nie zrealizować swoich celów (np. nie zbierze odpowiedniej kwoty, która pozwoli mu na realizację zamierzeń).
  • Ryzyko związane z tym, że Autor może nie zrealizować nagród, opisanych w progach (np. wysłanie pocztówki).
  • Autor może zmienić charakter swojej działalności, co może sprawić, że zmieni się Twój sentyment w stosunku do niego/niej (ludzie się zmieniają).
W jaki sposób Patronite stara się minimalizować te ryzyka:
  • Patronite weryfikuje tożsamość każdego z Twórców, zanim pozwoli na wpłacanie pieniędzy na jego cel. Zabezpieczamy także progi, które zostały wykupione przez Patronów - ich edycja jest możliwa jedynie po uzyskaniu zgody administratora serwisu.
  • W sytuacjach spornych działamy jak mediator między Twórcą a Patronem.
  • Monitorujemy działalność Autorów, zarejestrowanych na Patronite, starając się w jak najszerszym stopniu zapobiegać wystąpieniu czynników ryzyka, o których wspominamy powyżej.
  • Uruchomiliśmy specjalny formularz zgłoszeń nadużycia - mamy również aktywnie działającą grupę wsparcia Autorów, która pomaga nam w walce z ewentualnymi nadużyciami.

Jednak zanim zdecydujesz się na wsparcie Autora, weź pod uwagę, że w przypadkach spornych ewentualny zwrot pieniędzy może być obarczony znacznym ryzykiem.

Zgłoś użytkownika
Zostań Patronem
Kup na prezent
Najnowsi Patroni
Marcin Skonieczny
Marcin Skonieczny
Próg: 5 zł