Public Speaking Dla Managerów

Obrazek posta

Sztuka wystąpień publicznych to umiejętność, która może zdecydować o sukcesie Twojej restauracji, hotelu czy lokalu. Jako manager, szef kuchni czy restaurator możesz stanąć przed wyzwaniem zabrania głosu podczas uroczystości, spotkań z załogą czy prezentacji dla gości. W takich momentach od Twoich słów zależy atmosfera, zaangażowanie pracowników, a nawet wizerunek lokalu. Dobrze opanowany public speaking pomaga zbudować autorytet, a także zyskać zaufanie. Sprawi, że każde wydarzenie zostanie zapamiętane w pozytywny sposób.

Post dostępny tylko dla Patronów

Aby zobaczyć ten materiał musisz być zalogowany

Zostań Patronem Zaloguj się
poradnik dla managerów Manager Masterclass lider masterclass przywództwo poradnik gastronomia hotelarstwo

Zobacz również

Rywalizacja wśród kucharzy
Współpraca między recepcjonistami
Obsługa telefoniczna w recepcji