Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Mały Tenisowy Mistrz w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyByły tenisista sklasyfikowany na listach ATP. Obecnie trener tenisa, trener syna Janka oraz agent akademii Ferrero. Udziela konsultacji tenisowych w hiszpańskiej Jávea oraz konsultacji online. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski. Autor książek. Bloger. YouTuber.
„Mam zaszczyt napisać tę rekomendację dla Dariusza Lipka, który był tenisistą w mojej akademii przez 3 lata. Był moim sparingpartnerem na sopockim turnieju ATP w 2003 roku, a także na Pucharze Davisa, który odbył się w Alicante w tym samym roku. Mogę zapewnić, że w czasie, gdy z nami pracował, był wysoce kompetentnym pracownikiem, doskonale zna się na hiszpańskich metodach szkolenia. Dariusz uzyskał certyfikat ukończenia kursu trenerskiego w naszej akademii. Pisząc powyższe słowa mogę zapewnić, że Darek ma szerokie umiejętności i polecam go pod każdym względem.”
Juan Carlos Ferrero – były lider światowego rankingu oraz mistrz Roland Garros
“Darek kilkakrotnie odwiedził moją akademię z grupą zawodników i muszę przyznać, że chciałbym, aby młodzi zawodniczy mieli taką pasję, zaangażowanie i oddanie do tenisa jak Darek. Jego zaletami jest chęć doskonalenia oraz motywacja do ciągłego rozwoju. Jest osobą, której można zaufać. W związku z powyższym jest i będzie bardzo dobrym trenerem, ponieważ zawsze był i jest zainteresowany systemem nauczania, jak posiadamy w Hiszpanii. Darek spędził wiele lat w naszym kraju jako zawodnik i zna filozofię hiszpańskiego tenisa. Dzięki temu może z łatwością przekazać ją dalej kolejnym tenisowym generacjom.”
Gonzalo Lopez-Fabrero – jeden z najbardziej renomowanych trenerów w Hiszpanii, trener 4 zawodników z top 100 ATP oraz dyrektor Pro Tennis Coaching BCN
Wesprzyj działalność Autora Mały Tenisowy Mistrz już teraz!
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.