Na początek sprawdź, czy Twoja subskrypcja nie została automatycznie anulowana (dzieje się tak, jeśli subskrypcja nie zostanie przedłużona przed datą wygaśnięcia). W takim przypadku można wybrać jedną z dwóch opcji:
Uwaga! Jeśli fundusze zostały przelane, a subskrypcja nie aktywuje się w ciągu maksymalnie 5 dni, koniecznie się z nami skontaktuj!
W razie wszelkich problemów z subskrypcją należy jak najszybciej skontaktować się z naszym zespołem poprzez formularz zgłoszeniowy (przycisk „nowe zgłoszenie”) lub mailowo: kontakt@patronite.pl
Ważne! W wiadomości musi znaleźć się adres mailowy przypisany do Twojego profilu Patronite (lub indywidualny numer ID, który znajduje się w sekcji Twoje dane, żebyśmy wiedzieli, komu trzeba pomóc.
Wszystkie aktywne subskrypcje możesz sprawdzić w sekcji Strefa Patrona, w zakładce Moje subskrypcje:
Datę zakończenia subskrypcji możesz sprawdzić na kafelku Autora: