Czym różni się anulowanie, wygaśnięcie i zakończenie subskrypcji?

Każdy Autor otrzymuje mailowe powiadomienie o każdej nowej i zakończonej subskrypcji.

W przypadku zakończonych subskrypcji, wysyłane jest jedno z trzech typów powiadomień. To, jaki typ informacji otrzyma Autor, zależy od metody płatności, której użył Patron i powodu, z jakiego wsparcie się zakończyło:

1. Anulowanie subskrypcji

Tytuł maila: Anulowanie subskrypcji Patronite

Dotyczy metod płatności: PayPal/Imoje/Mangopay

Powód zakończenia: Patron świadomie zrezygnował ze wsparcia, klikając “Anuluj” w swoim profilu Patronite lub postronie operatora płatności. 

2. Wygaśnięcie subskrypcji

Tytuł maila: Wygaśnięcie subskrypcji Patronite

Dotyczy metod płatności: PayPal/Imoje/Mangopay

Powód zakończenia: subskrypcja wygasła z powodu:

  • braku środków na karcie płatniczej
  • karta płatnicza straciła ważność
  • limity transakcji na karcie są źle ustawione
  • pojawił się problem ze strony operatora karty (banku)

3. Zakończenie subskrypcji

Tytuł maila:  Zakończenie subskrypcji Patronite

Dotyczy metod płatności: Tpay 

Powód zakończenia: subskrypcja wygasła - Patron jej nie przedłużył.

Nie znalazłeś odpowiedzi na wyszukiwane pytanie?

Napisz do nas