Każdy Autor otrzymuje mailowe powiadomienie o każdej nowej i zakończonej subskrypcji.
W przypadku zakończonych subskrypcji, wysyłane jest jedno z trzech typów powiadomień. To, jaki typ informacji otrzyma Autor, zależy od metody płatności, której użył Patron i powodu, z jakiego wsparcie się zakończyło:
1. Anulowanie subskrypcji
Tytuł maila: Anulowanie subskrypcji Patronite
Dotyczy metod płatności: PayPal/Imoje/Mangopay
Powód zakończenia: Patron świadomie zrezygnował ze wsparcia, klikając “Anuluj” w swoim profilu Patronite lub postronie operatora płatności.
2. Wygaśnięcie subskrypcji
Tytuł maila: Wygaśnięcie subskrypcji Patronite
Dotyczy metod płatności: PayPal/Imoje/Mangopay
Powód zakończenia: subskrypcja wygasła z powodu:
3. Zakończenie subskrypcji
Tytuł maila: Zakończenie subskrypcji Patronite
Dotyczy metod płatności: Tpay
Powód zakończenia: subskrypcja wygasła - Patron jej nie przedłużył.