Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Fundacja Dzieciaki i Zwierzaki w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kupony
Fundacja Dzieciaki i Zwierzaki od lat realizuje szereg inicjatyw wspierających dzieci z niepełnosprawnościami oraz ich rodziny.
Na co dzień prowadzimy zajęcia takie jak:
- rehabilitacja manualna,
- terapia i diagnoza integracji sensorycznej,
- badania słuchu (otoemisja, audiometria tonalna, ABR i inne)
- konsultacje psychologiczne,
- trening umiejętności społecznych,
- hipoterapia,
- terapia ręki
i wiele, wiele innych.
Dzięki wielu programom, które realizujemy, dzieci w wieku od 0 do 18 lat często mają możliwość nieodpłatnego uczestnictwa w zajęciach z zakresu integracji sensorycznej, rehabilitacji, treningów umiejętności społecznych oraz hipoterapii. Nasz zespół wykwalifikowanych terapeutów dba o indywidualne podejście do każdego podopiecznego.
Fundacja aktywnie rozwija swoje działania edukacyjne, publikując materiały mające na celu podnoszenie świadomości na temat niepełnosprawności oraz promowanie empatii wśród dzieci i dorosłych. Owocem tej pracy jest m.in. seria książeczek, stworzona we współpracy z Fundacją PZU, która przybliża dzieciom trudności, z jakimi mierzą się ich rówieśnicy z niepełnosprawnościami czy o trudnościach w życiu każdego dziecka.
Na naszym profilu na Patronite planujemy regularnie udostępniać treści edukacyjne oraz praktyczne materiały terapeutyczne, które mogą wspierać rozwój dzieci. Znajdą się tu również nasze autorskie publikacje oraz wskazówki dla rodziców i opiekunów, jak wspierać dzieci w codziennym funkcjonowaniu.
Dzięki wsparciu Patronów będziemy mogli rozbudować nasze działania, tworząc więcej wartościowych zasobów dla dzieci i ich rodzin, które przyczynią się do poprawy ich jakości życia.
Wesprzyj działalność Autora Fundacja Dzieciaki i Zwierzaki już teraz!
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.