Aplikacja działa już ponad 3 tygodnie. W tym czasie większość użytkowników wersji 2.0 dokonało aktualizacji.
Powyższe dwie opinie dobrze oddają główne problemy techniczne jakie postanowiliśmy w najbliższym czasie rozwiązać.
Ze względu na możliwość przypisywania kodów kreskowych do marek z naszej bazy dla każdego użytkownika wprowadziliśmy logowanie kontem Google. Bez podawania żadnych danych, jedynie w oparciu o maila Google.
Okazało się to jednak dla części osób zbyt dużą niedogodnością. W PEŁNI TO ROZUMIEMY!
Od poniedziałku ruszamy z pracą nad dostępem bez logowania.
Te dwie funkcje wrócą również przy kolejnej aktualizacji. Z początku nie zmieściły się w budżecie.
W momencie pisania tego posta mamy już 9234 kody. Na chwilę obecną skupiamy się na drogeriach i supermarketach.
Kody zbieramy ręcznie. Te 9 tysięcy kodów to kilkadziesiąt godzin spędzonych w różnych sklepach. Mamy jednak świadomość, że to ciągle kropla w morzu potrzeb.
Na pewno cieszy fakt, że coraz więcej kodów przybywa za sprawą zwykłych użytkowników.
Z miesiąca na miesiąc będzie lepiej, a przy kolejnej Wigilii zapewne bez przeszkód zeskanujemy 90% produktów spożywczych dostępnych w naszych sklepach.
---
Drodzy patroni!
Dziękujemy, że jesteście z nami i napędzacie nasze działania. Bez Was byłoby nam dużo trudniej :)
Trwa ładowanie...