Mamy wyczekiwany zwrot akcji! Ćmielów sprowadził z daleka duże zapasy kaolinu, potrzebnego do produkcji masy ceramicznej. Produkcja znowu ruszyła pełną parą z wysokim priorytetem. Robią wszystko, żeby nadrobić opóźnienie i narzucili wysokie tempo. Inne zamówienia czekają na swoją kolej. Wszystko po to, by jak najwięcej osób otrzymało swoje zamówienia jeszcze przed Świętami. Aromatyczna kawa w Kubku 357? Robimy co w naszej mocy :)
Gdy tylko dostaliśmy tę dobrą informację - zaktualizowaliśmy z naszym dystrybutorem harmonogram realizacji zamówień. Obecnie wygląda on tak:
I pula: 500 sztuk (do zamówienia o numerze 4228) – wysyłka do 10.12.2021 r.
II pula: 1500 sztuk (do numeru: 5728) – wysyłka do 17.12.2021 r.
III pula 1642 sztuki (do numeru 7370) – wysyłka do 21.12.2021 r.
Przypominamy, że numer zamówienia nie jest tożsamy z numerem kubka ;-)
Dzień dobry!
Wszystko szło już gładko jak po dobrze wypolerowanej porcelanie. Rozgrzane piece w Ćmielowie wypalały kolejne setki kubków. Zwinna załoga szkliwiła i nanosiła kalkomanie. Cierpliwi Kubkowicze ustawieni w kolejce otwierali radośnie drzwi kurierom. A my cieszyliśmy się z kolejnych zdjęć wrzucanych na Facebooku z cyklu “Mój też już jest!”.
Radośnie stukając się kubeczkami żegnaliśmy kolejne partie pędzące do nowych właścicieli. W tej sielankowej atmosferze dotarliśmy mniej więcej do 1/3 zaplanowanej produkcji. I wtedy dostaliśmy kubek zimnej wody prosto z Wielkiej Brytanii. To stamtąd Ćmielów sprowadza kaolin - jeden z kluczowych składników masy porcelanowej. I właśnie się okazało, że dostawca owego kaolinu nie daje rady i nie wywiązuje się z umówionych terminów.
Michał Gąsiorowski wybrał się do Ćmielowa, żeby wspólnie z właścicielem Fabryki Porcelany, Adamem Spałą, pokazać jaką rolę pełni w produkcji kaolin i dlaczego nie da się go zastąpić innym. Relację Michała obejrzycie tutaj:
Jak szybko Wyspiarze się ogarną? Pierwsze sygnały były przygnębiające. Przebąkiwali, że zajmie im to nawet 2 miesiące. Ale ciśniemy, szukamy i staramy się, by przerwa była jak najkrótsza. Teraz wyślemy część z zaplanowanej partii kubków - to, co udało się zrobić z zachomikowanego dla nas kaolinu, o którym opowiada Pan Adam. Poinformujemy od razu, gdy produkcja znowu ruszy pełną parą.
Tymczasem oto nasz plan i propozycja na teraz:
Po pierwsze - jeżeli ktokolwiek z Was uzna, że to zbyt wiele i ma dość - rozumiemy. Nie mieliśmy na to wpływu, ale oczywiście zrefundujemy 100% wartości kubka i kosztów wysyłki. W tym celu prosimy o napisanie maila na adres operatora Boxu box@ampromotion.pl z informacją o wybraniu opcji zwrotu. W wiadomości koniecznie trzeba podać swoje imię i nazwisko, adres email użyty podczas składania zamówienia oraz nr zamówienia (prosimy nie panikować, jeśli ktoś go nie zapisał i nie pamięta). Zwrot nastąpi poprzez system Przelewy24 na konto, z którego została dokonana płatność za kubek/kubki.
Po drugie - jeżeli znajdziecie w sobie pokłady cierpliwości choć trochę większe niż zapasy kaolinu w Wielkiej Brytanii - to prosimy o jeszcze trochę. Dla Ćmielowa to również trudny moment, a bardzo leży im na sercu, by wszyscy, którzy wymarzyli sobie Kubki 357, mogli się z nich cieszyć.
Żeby nie kończyć na smutno - dla wszystkich, którzy zdecydują się na kontynuację kubkowej odysei przygotowaliśmy z Ćmielowem specjalne, dwuosobowe zaproszenia do ich Żywego Muzeum Porcelany. A tam czeka na Was:
Jak z niego skorzystać?
Należy wcześniej zarezerwować termin wizyty i podać numer zamówienia otrzymany od nas podczas zakupu Kubka 357. Rezerwacji można dokonać
Zwiedzanie trwa ok. 2 godzin.
Zaproszenie jest ważne do 30 grudnia 2022 roku.
Wszystkie pytania, rezygnacje lub ewentualnie słowa wsparcia w tej nieciekawej dla nas sytuacji można kierować o każdej porze na maila: box@radio357.pl
Trzymamy fason, ale tak na serio jest nam bardzo przykro, że tak wyczekany przez Was (i przez nas też!) Kubek 357 spotykają takie przygody. Mamy nadzieję, że opóźnienie nie będzie tak duże, jak sugerowały pierwsze informacje i że wkrótce wrócimy z lepszymi wiadomościami oraz nowymi terminami dostaw.
Pozdrawiamy serdecznie!
Ekipa BOX 357
A dla tych, którzy jeszcze nie czytali - garść pierwszych informacji z frontu kubkowego - przedstawianych przez nas w lipcu:
11 000. Słownie: jedenaście tysięcy. Takie są fakty! Front kubkowy miał być dynamiczny, ale że aż tak? Desant kubkożerców przebił wszelkie symulacje tęgich, strategicznych umysłów. Nie będziemy jednak robić burzy w kubku kawy. Sama radość! I to podwójna:
Do tego naszym kluczowym założeniem jest wysoka jakość oraz wspieranie polskich producentów. Bez kontenerów z Chin i jakościowych kompromisów.
2. Cieszymy się, bo nie ma lepszego dowodu na to, że kubek się spodobał. Pierwsza partia zeszła na pniu. W tempie 1 kubek na sekundę. Zrobiliśmy szybkie przegrupowanie i Ćmielów podjął wyzwanie. Nie chcieliśmy nikomu mówić, że “kubki wyszły”. Wznowiliśmy więc zamówienia bez górnego limitu - dla wszystkich chętnych. Żeby było to możliwe musieliśmy podjąć jedną trudną decyzję dotyczącą terminów realizacji. Było oczywiste, że się wydłużą. Nie wiedzieliśmy jak bardzo - mogliśmy to ustalić dopiero po zamknięciu zapisów. Ale nie mieliśmy wątpliwości, że to dobry ruch.
Teraz podsumowaliśmy to Wasze zakupowe szaleństwo, odbyliśmy narady z Ćmielowem i wracamy z konkretami.
Sytuacja wygląda tak:
W rezultacie jesteśmy w stanie przedstawić następujący plan realizacji Waszych zamówień (przypominając, że kubki numerowane są wysyłane losowo w obrębie swojej grupy numeracyjnej > numer zamówienia to nie jest numer kubka)
Teraz wysyłamy jeszcze to, co udało się wyprodukować z zapasów kaolinu zachomikowanych przez Ćmielów. Terminy dostaw kolejnych numerów zamówień zaktualizujemy gdy tylko produkcja znów ruszy pełną parą - tak to miało wyglądać dotychczas:
Wszystko dzięki pełnej mobilizacji całej załogi fabryki porcelany. Ukłony, że podjęli się tego zadania i nie potraktowali nas porcelanową masą na odchodne ;)
Produkcja jest precyzyjnie zaplanowana, i na pewno każdy otrzyma zamówiony egzemplarz. Po prostu trzeba trochę poczekać. Ale w zamian dostaniecie unikatową rzecz - bardzo premium :) Dziękujemy za Wasze zrozumienie i cierpliwość!
Dziękujemy za pierwszą boxową, bardzo spektakularną akcję. Już szykujemy kolejne. Najbliższa premiera wkrótce!
Ekipa BOX 357
WAŻNE! Do wszystkich, którzy złożyli i opłacili zamówienia na kubki, a jeszcze ich nie otrzymali, wysłaliśmy mail o temacie zawierającym numer zamówienia i frazę Kubek 357 - podsumowanie i terminy (w lipcu), a także mail z frazą w temacie KAOLIN A SPRAWA KUBKA 357 - doniesienia z frontu (pod koniec września). Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynek mailowych (najłatwiej poprzez wyszukanie w wyszukiwarce tematu maila) - w tym również sprawdzenie różnych podfolderów i etykiet (zwłaszcza SPAM).
Gdyby wiadomość nie dotarła mimo opłacenia zamówienia - prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem box@radio357.pl, gdyż prawdopodobnie oznacza to, że w ferworze walki o to wyjątkowe trofeum, doszło do niepoprawnego wpisania Waszego adresu e-mail. Mamy trochę takich przypadków (maila wracają). Z tego powodu nie jesteśmy w stanie informować o kolejnych etapach realizacji zamówienia.
Wszystkim natomiast, którzy dzielnie odpisali na mail z podsumowaniem i terminami - dziękujemy (w ten sposób możemy należycie dbać o dalsze informowanie Państwa w kwestiach najważniejszych związanych z naszym pierwszym gadżetem).
Pozdrawiamy!
Ekipa BOX 357
Trwa ładowanie...