Kosmetyki Społecznego Wpływu

Obrazek posta

 

Badania opinii publicznej, które latem 2024 roku zrealizowała Fundacja Wielogłosu, pokazały, że 75% Polaków używa słów typu „schizol”, „psychol”, „świr” czy „wariat” w odniesieniu do osób z doświadczeniem kryzysu psychicznego. Tyle samo osób ma świadomość, że takie słowa ranią, stygmatyzują i mają pejoratywny wydźwięk.

Hydrolat na raniące przekonania, serum aktywujące empatię, krem wzmacniający życzliwość oraz płyn do demakijażu stereotypów to Kosmetyki Społecznego Wpływu. Mają symbolicznie przypominać tym, że słowa ranią, uprzedzenia hamują rozwój, a stereotypy zniekształcają rzeczywistość.

Kosmetyki są dostępne bezpłatnie, bo życzliwość i empatia nie mają ceny. Zamów je na wewnątrz.pl i bądź wsparciem dla osób z doświadczeniem kryzysu psychicznego.

Kampania społeczna „Piękni i empatyczni” – destygmatyzacja oraz zmiana odbioru osób z niepełnosprawnością psychiczną – została dofinansowana ze środków PFRON w ramach konkursu „Możemy więcej”.

 

Komentarze (0)

Trwa ładowanie...