Nowy system walki już działa!
Nowy system walki już działa!
Jak zapowiedziałem – tak zrobiłem. Po godzinach klepania w klawiaturę i łamania sobie głowy nad balansem, oddaję Wam w ręce odświeżoną arenę walki!
Co się zmieniło?
Walki trwają teraz 5 rund lub do momentu, aż komuś skończy się HP .
Każda akcja w walce kosztuje energię – nie wystarczy tylko klikać atak, trzeba myśleć strategicznie!
Jeśli zabraknie Wam energii – możecie ją zregenerować, ale... tracicie wtedy rundę. Decyzja należy do Was: grać agresywnie czy zachować siły na końcówkę?
W nagrodę za walkę czeka EXP, złoto, diamenty i punkty treningu .
Czego oczekuję?
Testujcie ile wlezie – im więcej walk, tym szybciej wyłapiemy wszelkie kwiatki i bugi!
Podzielcie się opiniami: co się podoba, co denerwuje, co byście zmienili. Możecie pisać tu w komentarzu albo na priv – każde słowo się liczy!
Nie bójcie się krytykować! System walki powstał dla Was – to Wy macie się dobrze bawić.
Do dzieła!
Wejdźcie na arenę, zmierzcie się z przeciwnikami i przekonajcie się, kto tu rządzi. Może to właśnie Twój feedback sprawi, że system będzie jeszcze lepszy?
Z góry dzięki za każde zgłoszenie! Za konstruktywną krytykę – podwójne dzięki, za memy o bugach – potrójne!
No to… kto pierwszy na ring?
Do zobaczenia w guildofsteel.com - Rafał
Trwa ładowanie...