Jak do niedawna wyglądały konsultacje inwestycji dworcowych prowadzone przez PKP SA? Dlaczego obecny zarząd tej spółki ograniczył program inwestycji dworcowych? Czy w polskim, rozdrobnionym systemie kolejowym dworce mogą być „świątyniami mobilności”?
Co wpływa na postrzeganie PKP jako „Państwa w Państwie”? Jak zarząd PKP SA podejmuje decyzje o rozbiórkach linii kolejowych?
W dzisiejszym odcinku dr Michał Beim opowiada (nie tylko) o swojej działalności w zarządzie PKP SA w latach 2015-2017.
Poprzednio, temat dworców był poruszany w odcinku #23: Dworce dodatnie, dworce ujemne. O likwidacjach linii kolejowych rozmawiałem również z Karolem Trammerem przy okazji wydania jego debiutanckiej książki „Ostre cięcie. Jak niszczono polską kolej„.
http://www.wezelprzesiadkowy.pl/37-jak-wyglada-praca-zarzadu-pkp-sa/
Trwa ładowanie...