Avatar użytkownika

Węzeł przesiadkowy

34
patronów
636 
miesięcznie
33 032 
łącznie
34
patronów
636 zł 33 032 zł
miesięcznie łącznie

Progi wsparcia

4 zł miesięcznie
4 zł to solidny bilet jednorazowy. Może to niewiele, ale każda wpłacona kwota pokazuje że zależy ci na tym żeby Węzeł się rozwijał.
7 zł miesięcznie
Bilet jednorazowy na strefę podmiejską. Wyjazd poza miasto to parę groszy więcej, ale jakie możliwości usłyszenia czegoś ciekawego!
16 zł miesięcznie
Za 16 zł można już kupić całkiem przyzwoity bilet dobowy. Dla przesiadających się którzy korzystają z takich "biletów" na końcu każdego odcinka czekają specjalne podziękowania.
25 zł miesięcznie
Bilet dobowy grupowy - w sam raz jeżeli chcesz pojechać w podróż po świecie transportu w większej grupie. Na końcu każdego odcinka otrzymujesz podziękowania, a poza tym - jeżeli sobie tego życzysz - w najbliższym odcinku przekazuję pozdrowienia dla wskazanej przez ciebie osoby lub grupy osób.
64 zł miesięcznie
Za taką kwotę oferuję bilet miesięczny dla stałych pasażerów - specjalne podziękowania na końcu każdego odcinka i możliwość wyboru tematu jednej z audycji.
96 zł miesięcznie
Wybierz 96 zł
3 dostępne miejsca
Dziś chyba już nigdzie nie ma tak tanio, ale ustalmy że to bilet miesięczny na strefę podmiejską. Jeżeli uda się osiągnąć próg pozwalający na stworzenie "Studia przesiadkowego" to po jego otwarciu, zapraszam do niego czterech najhojniejszych patronów na specjalne nagranie.

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Węzeł przesiadkowy w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

Cotygodniowe rozmowy o transporcie, mobilności i infrastrukturze. Komentarze, wywiady, reportaże i dyskusje o wszystkim co związane z przemieszczaniem się ludzi i rzeczy.

Nazywam się Bartosz Jakubowski. Od 2010 roku nieprzerwanie zajmuję się transportem publicznym. Pracowałem do tej pory w urzędach marszałkowskich województw dolnośląskiego i łódzkiego, w Przewozach Regionalnych, a ostatnio ponad pięć lat w firmie dr Michała Wolańskiego. Od początku istnienia Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego jestem koordynatorem jego zespołu ekspertów ds. transportu.

Ciężko zliczyć ile różnych zadań i projektów związanych z transportem publicznym wykonywałem. Zaczynałem od badań marketingowych - ot, po prostu liczyłem pasażerów w pociągach. Później przyszedł czas na poważniejsze zadania - przygotowanie rozkładów jazdy i ich wdrożenie, oraz tworzenie nowych ofert taryfowych i dziesiątki mniejszych, potencjalnie niezauważalnych rzeczy. Jestem współautorem m.in. książki Publiczny transport zbiorowy poza miejskimi obszarami funkcjonalnymi, tuzina opinii sądowych w temacie nadzwyczajnego wzrostu cen materiałów budowlanych wykorzystywanych do budowy dróg, dwóch ewaluacji Wieloletniego Programu Inwestycji Kolejowych, Planu zrównoważonej mobilności dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego, Diagnozy stanu polskiego transportu, Analizy możliwości odtworzenia linii kolejowej w Jastrzębiu-Zdroju i wielu innych opracowań eksperckich, naukowych i analitycznych, w tym raportów Odkorkować Polskę i Z prądem czy pod prąd? Razem z Maciejem Dulakiem z Klubu Jagiellońskiego wprowadziliśmy do mainstreamu temat wykluczenia komunikacyjnego, a nasz artykuł o stanie polskiego transportu autobusowego był cytowany w dziesiątkach publikacji medialnych oraz naukowych (w tym w Monitoringu Rozwoju Obszarów Wiejskich).

Zawsze fascynowało mnie radio, a ogromną radość sprawiała zabawa dźwiękiem. Stąd wziął się pomysł na Węzeł przesiadkowy - pierwszy podcast szeroko poruszający tematy mobilności, transportu i infrastruktury.

Co znajdziecie w Węźle?  

Rozmowy z ciekawymi ludźmi - co najmniej co drugi odcinek jest z udziałem gościa. Nie takiego z pierwszych stron gazet, ale takiego co ma coś ciekawego do powiedzenia. Sprawdź jeden z najpopularniejszych odcinków, w którym razem z Jakubem Majewskim z fundacji ProKolej rozmawiamy o planowanej rozbudowie sieci kolejowej w ramach komponentu kolejowego CPK.

Reportaże z ciekawych miejsc - moim nieskromnym zdaniem najciekawszym z nich była relacja z wyjazdu do Małaszewicz - miejsca w którym dokonuje się przeładunku kontenerów przyjeżdżających do Polski m.in. z Chin.

Dodatkowo komentuję mniej lub bardziej bieżące tematy dotyczące transportu i mobilności i nie jest to gadanie w stylu "nie znam się to się wypowiem" albo czytanie wikipedii. Za każdym razem podaję twarde dane które nie leżą na wyciągnięcie ręki, a które stanowią solidną podstawę tego o czym mówię. Posłuchajcie sami.

Mimo krótkiego stażu byłem też patronem książki "Ostre cięcie. Jak niszczono polską kolej" Karola Trammera. Poza rozmową z autorem i relacją na żywo ze spotkania z nim, słuchacze podcastu mogli otrzymać darmowy egzemplarz książki.

To wszystko jest dostępne na Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts... i w zasadzie w każdej aplikacji i na każdej platformie podcastowej.

Słuchaj w Patronite Audio!

Słuchaj Węzeł przesiadkowy w aplikacji Patronite Audio.
Pobierz aplikację na swój telefon lub słuchaj w przeglądarce.

Słuchaj

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora Węzeł przesiadkowy już teraz!

Zostań Patronem

Najnowsi Patroni

Peter Jančovič
Peter Jančovič
16 zł
Anonimowy patron
4 zł
Marcin Moskal
Marcin Moskal
16 zł
Jakub Nowotarski
Jakub Nowotarski
25 zł
K M Z
K M Z
25 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.