Podcast Gastronomiczny
Progi wsparcia
Otrzymasz również informacje w postaci newslettera o kolejnym wywiadzie.
Otrzymasz również informacje w postaci newslettera o kolejnym wywiadzie.
Hall of Fame plus newsletter.
Hall of Fame czyli Galeria Sław to zakładka na moim blogu ,w której zamieszczę informacje o Tobie w podziękowaniu za wspieranie Podcastu Gastronomicznego.
Możesz zostać głównym sponsorem Podcastu Gastronomicznego a Twoje logo i informacje o firmie znajdą się w wywiadzie w wersji wideo publikowanym na kanale YT i moim blogu.
Moimi gośćmi byli między innymi Karol Okrasa( wiadomo) , Remigiusz Rączka( Rączka gotuje) , Marcin Czubak( Top Chef), Szymon Przystupa ( Folwark Wrzosówka), Szymon Czerwiński, Adriana Marczewska....i jeszcze wielu interesujących postaci przed nami:-)
W pakiecie oczywiście Hall of Fame i newsletter
Kup wsparcie na prezent!
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Podcast Gastronomiczny w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyI tak właśnie zawiesiłem się w rozmyślaniach kilka lat temu. Zastanawiałem się co robić po powrocie do Polski. Czym się zająć...lub też czy będę miał się czym zająć. I czy będę miał czas na kontynuowanie swojego hobby. Rzeczywistość szybko zweryfikowała mój plan, poddała analizie i wyrzuciła podpowiedź..Podcast.
Robię podcast o branży, która z racji wykonywanego zawodu fascynuje mnie od lat. O pracy ludzi dla których gastronomia jest pasją.
Nie oznacza to jednak, że słuchać będziemy kolejnego przepisu na dekonstrukcję sernika. Chcę dowiedzieć się od moich rozmówców jak ich pasja przekłada się na zarządzanie. Jaki mają sposób aby pogodzić jedno z drugim. Mam wrażenie, że Ci wszyscy, którzy robią to co kochają ...nie mają tylu problemów do rozwiązania niż Ci dla których gastronomia niekoniecznie okazała się powołaniem.
Oczekuję, że usłyszę całe mnóstwo przydatnych porad.
Chcę zrobić podcast, który będzie się podobał oglądającym. Ale zawsze coś tam spieprzę. A to się audio nie nagra albo bateria padła w kamerze i pełno takich. Żeby zrobić to lepiej potrzeba jest posiadania lepszego sprzętu a najlepiej kogoś kto stanie po drugiej stronie. No i jeszcze postprodukcja.
Niby hobby a trochę kosztów z tym jest związanych.
Cele
- 6 000 zł miesięcznie
- 6 000 zł brakuje
Ktos powiedział, że dwa Podcasty w miesiącu to już praca na cały etat. Przekroczyłem tą barierę i robię cztery(4) odcinki w miesiącu. Jeżdżę po całej Polsce aby móc spotkać się z moimi gośćmi. Spotkania online nie wchodzą absolutnie w grę! Kontakt bezpośredni buduje relacje.
Nie lada wyzwanie. Koszty sprzętu i podróży są dość duże. I na dodatek, zajmuję się wszystkim sam.
CEL: poprawa jakości nadawanych podcastów i dotarcie do jak największej ilości rozmówców
Co to oznacza? mimo, iż jest to zajęcie typu hobby, związane są z nim koszty. Aby robić to dobrze albo przynajmniej nieco lepiej należy opłacić "najemnych" do pomocy. Opłacić koszty stałe, podróży, postprodukcji.
Jest potencjał! Skorzystam z suchara " prawdopodobnie pierwszy podcast o tematyce gastronomicznej" :-)
Spotykam się z super fajnymi osobistościami, które to chcą podzielić się historią o swojej pasji. Kariera i sukces, którą umiejętnie pokierowali. Jest jeszcze coś. Prowadzenie biznesu gastronomicznego to nie tylko gotowanie. To zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi. To bardzo ważny aspekt moich spotkań, aby każdy słuchacz wyciągał coś pożytecznego z rozmowy dla siebie.
Dołącz do grona Patronów!
Wesprzyj działalność Autora Podcast Gastronomiczny już teraz!
Najnowsi Patroni
Ryzyko
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.