Jak stworzyć skuteczne progi?

Dobry próg składa się z dwóch głównych elementów: treści i kwoty, którą Patron może Cię wspierać. 

Treść

Zazwyczaj zawiera trzy podstawowe elementy: 

1. Podziękowanie

Warto postarać się i napisać choćby kilka słów podziękowania dla Patronów - w końcu będą dzielić się z Tobą zawartością własnego portfela!

2. Nagroda

Nie jest to element obowiązkowy - bo niekiedy punkt 1, czyli podziękowanie jest całkowicie wystarczającą nagrodą. Ale jeśli chcesz, możesz w symboliczny sposób wynagrodzić Patronów za ich wsparcie! Nagrodą może być dosłownie wszystko – ogranicza Cię tylko wyobraźnia. Równocześnie to Ty najlepiej znasz swoich fanów i wiesz, co uczyni ich szczęśliwymi.  Dobrze jest zaznaczyć, że konkretny próg zawiera również nagrody z progów niższych! 

3. Limit

Próg może być dostępny dla wszystkich lub tylko dla ograniczonej liczby Patronów. Przy jego tworzeniu warto zastanowić się, ile sztuk danej nagrody jesteś w stanie dostarczyć? Jeśli taka nagroda wymaga np. czasu na wykonanie dobrym pomysłem jest wprowadzenie limitu, czyli maksymalnej liczby Patronów, którzy w ciągu miesiąca mogą subskrybować dany próg.

Kwota

Każdy próg musi zawierać konkretną kwotę, którą Patroni będą mogli wspierać Twoją działalność. Najbardziej standardowy rozkład progów to: 10, 20/30, 50 i 100 zł. Świetnie sprawdza się on przy posiadaniu solidnej społeczności. Oczywiście są to tylko nasze sugestie, a Ty możesz puścić wodze fantazji i ustawić niestandardowe kwoty.

Proces tworzenia progów szczegółowo opisaliśmy tutaj: Progi - Poradnik dla Autorów

Elementy dodatkowe 

Zdjęcie - do swoich progów możesz dodać dedykowane zdjęcia. Pomoże to nadać profilowi wyjątkowy charakter i wyróżnić progi! Więcej informacji znajdziesz w tym artykule: Jak dodać zdjęcie w progu?

Polecany próg - ta opcja jest dostępna dopiero po aktywacji profilu. Jeśli chcesz zachęcić Patronów do wyboru konkretnego progu, możesz wyróżnić go w specjalny sposób - korzystając z funkcji "Polecany próg".

Nie znalazłeś odpowiedzi na wyszukiwane pytanie?

Napisz do nas