Patronite nie pobiera prowizji od zbiórek
🏁 Karting: Dla niektórych to pierwszy krok do Formuły 1.
Dla wielu – świetna zabawa, adrenalina i emocje.
A dla mnie? To coś, co pozwoliło mi uwierzyć w siebie i totalnie mnie wciągnęło.
Zacząlem w kategorii Tillotson i w ciągu roku dogoniłem czołówkę w USA.
12 razy na podium i 2 mistrzowstwa w najbardziej wymagającej grupie Junior – chyba całkiem nieźle!
Teraz celuję wyżej: KA100 lub Shifter, bo chciałbym rozwijać się jako kierowca i rywalizować na poziomie krajowym, z polską flagą na gokarcie.
Wiem jednak, że to wysoka liga – i wysokie koszty. Sam gokart to około 11 000 USD (około 46 000 PLN), a do tego dochodzą inne wydatki związane z przygotowaniem i uczestnictwem w zawodach.
Niemniej, kto się nie odważy, ten nigdy nie sprawdzi, do czego jest zdolny, prawda? :)
🏁Gdzie mnie to zaprowadzi?
Czy myślę o Formule 1? Albo o GT3? Jasne, byłoby super! Ale na razie liczy się to, co mogę zrobić dziś – uczyć się, ścigać i po prostu czerpać z tego siłę.
Od kiedy pierwszy raz wsiadłem do gokarta, wiedziałem, że to jest to. Moje miejsce. W Polsce i w Stanach. Nie chodzi tylko o prędkość i adrenalinę, tylko o to uczucie, że właśnie w tym chcesz być coraz lepszy.
Karting nauczył mnie, że nie zawsze wygrywa ten, kto jest najszybszy. Czasem chodzi o to, by zachować spokój, podjąć odpowiednią decyzję i nie bać się ryzyka. Ostatnio męczymy się z feralnym egzemplarzem silnika, przez co betterthanmati (po ksywce widać, że to mój kolega z zespołu) ucieka mi na prostych – jak McLareny Red Bullowi – ale to też część tego sportu. Nie wystarczy mieć talent. Trzeba umieć dogadać się ze swoim sprzętem i z torem 😊
I choć nie ścigam się w dużym teamie, bo to ogromnie kosztowne, mam najlepszego trenera na świecie, który we mnie wierzy, no i mojego tatę, który – mimo że dwa lata temu nie miał zielonego pojęcia o gokartach – dziś każdą wolną chwilę i całą swoją energię poświęca, żeby mi pomóc.
Z każdym weekendem – treningowym czy wyścigowym – robię postępy i to jest najlepsze uczucie na świecie!
👣 Klasa KA100 (odpowiednik OK w Europie) albo Shifter to dla mnie kolejny krok – szybszy sprzęt, większa konkurencja, więcej wyzwań.
Alternatywą, jeśli nie uda nam się znaleźć budżetu na karting w wyższej klasie, są wyścigi samochodów sportowych, Spec Miata – i walka o stypendium.
To ambitny cel, ale przecież o to chodzi w ściganiu – żeby odkrywać nowe limity.
Chcę pomóc rodzicom i pomyślałem o Patronite, bo to miejsce, gdzie ludzie, którzy są w czymś dobrzy i kochają to, co robią, mogą się nawzajem wspierać. (Od małego pomagamy rysiom i fokom z WWF).
🌟 DOŁĄCZ DO MOJEJ EKIPY
Wspierając mnie, pomagasz mi spełniać MOJE wyścigowe marzenie i stajesz się częścią mojego zespołu. Zastanawiałem się, co mogę zaoferować TOBIE, mojemu kibicowi. Nie nagrywam podcastów ani nie kręcę filmów(jeszcze), ale chcę Ci podziękować za wsparcie, dzieląc się swoją pasją i emocjami związanymi z wyścigami! Liczę, że któryś z tych sposobów Ci się spodoba – daj znać, co o tym myślisz!
Oto, co mogę Ci zaproponować:
📚🏎️ Ciekawa książka – Co tydzień, aż do zakończenia zbiórki, wśród wszystkich darczyńców będę losował kibica, do którego trafi książka o motorsporcie. Dzięki wydawnictwu SQN mogę dzielić się z Wami najciekawszymi pozycjami, które idealnie oddają emocje wyścigów.
W tym tygodniu (w najbliższy piątek) do wygrania:
Mark Hughes, MAX VERSTAPPEN. NIEPOWSTRZYMANY, Wydawnictwo SQN
🎮 Wspólny simracing – Zdecydowanie lepiej czuję się na prawdziwym torze, ale ponieważ do Kalifornii jest daleko i nie bardzo mam jak zaprosić Was na tor, możemy się spotkać w simracingu one-on-one. Jeśli znajdą się chętni, zorganizuję mistrzostwa. Daj znać, czy masz ochotę dołączyć! Możemy mówić po polsku lub po angielsku:)
A jeśli chodzi o spotkania na prawdziwym torze, jeżdzę w Riverside, Santa Marii, Phoenix, Buttonwillow. Jeśli ktoś z Polonii w Kalifornii ma ochotę dołączyć – dajcie znać!
💬 Q&A – Jeśli próbujesz swoich sił na torze, chętnie podzielę się wskazówkami, które pomogą Ci poprawić szybkość i technikę jazdy. Wytłumaczę, jak ustawić gokart, na co zwrócić uwagę przy doborze sprzętu lub jak dbać o gokart po wyścigu. Wystarczy, że do mnie napiszesz.
🎥 Kulisy życia wyścigowego – Co jakiś czas podzielę się filmami z treningów albo zawodów. Postaram się pokazać tory, na których trenuję, przygotowania gokarta i emocje na torze. Prześlę linki do livestreamów z zawodów, abyście mogli oglądać mnie w akcji i na bieżąco wspierać.
❤️ A jeśli zbiórka się uda: Wyślę ci zdjęcie z podziękowaniem i szerokim uśmiechem – na tle nowego gokarta.
🏁 JAK MOŻESZ NAM POMÓC?
➡️Jeśli chcesz i możesz, ZASIL ZBIÓRKĘ (to jednorazowe wsparcie)
Dziękujemy za każde wsparcie! W tym właśnie tkwi siła portalu Patronite: drobne kwoty od wielu osób potrafią być DUŻE!
Dzięki wam udało mi się uzbierać już 15% gokarta.
DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! x 100
➡️Jeśli chcesz wspierać mnie stale, dołącz do grona PATRONÓW (zobacz profil główny Mati Dragan - On the Grid)
➡️Udostępnij zbiórkę w sieci, żeby inni mogli zdecydować, czy chcą mnie wesprzeć.
➡️Powiedz o mnie firmom, które cenią młodych ludzi z marzeniami i determinacją. Może uda mi się pozyskać sponsora 🚀🏁
🏁Na koniec opowiem Wam krótką historię o Robercie Kubicy, która idealnie oddaje ducha motorsportu. Podobno kiedyś zapytano go, czy po wypadku nie bał się wrócić na tor. Kubica, jak to Kubica, odpowiedział z klasą i humorem: „Nie boję się prędkości, bo to nie ona mnie zraniła – tylko to, co się nagle zatrzymało”.
Dziękuję, że mogłem podzielić się z Wami moją pasją do motorsportu. 🏎️🚀 Do usłyszenia! 🏁
Nie czekaj dłużej i wesprzyj zbiórkę już teraz!
Dziękujemy za każde wpłaty.
Trwa ładowanie...