Podzielę się z Tobą ciekawymi prywatnymi materiałami np. z treningów, startów itp. !
oraz oczywiście wszystko co wcześniej:
🏍️ dodanie do zamkniętej grupy dla Patronów i Patronek na FB
- podziękowania na Liście Patronó w Social Mediach (raz w miesiącu)
- e-Certyfikat Patrona
i wszystko co powyżej w pakietach:
🏍️ dodanie do zamkniętej grupy dla Patronów i Patronek na FB
🏍️ dostęp do ciekawych prywatnych materiałów z treningów, wyścigów etc.
W tym pakiecie otrzymujesz ode mnie:
- 1 moje zdjęcie z autografem
- miejsce na Liście Patronów na mojej stronie www
oraz wszystko co już wcześniej:
🏍️ podziękowania wraz z listą patronów w Social Mediach (raz w miesiącu)
🏍️ e-Certyfikat Patrona
🏍️ dodanie do zamkniętej grupy dla Patronów i Patronek na FB
🏍️ dostęp do ciekawych prywatnych materiałów z treningów, wyścigów etc.
Po 6 miesiącach wsparcia zaproszę Cię na jeden z trening na placu treningowym w Krzemień Racing Team, gdzie potrenujemy wspólnie! Raz na 3 miesiące będziesz mógł przesłać mi swój On-Board z przejazdu, a ja postaram Ci się pomóc w zwiększeniu efektywności przejazdu po torze poprzez analizę Twojego przejazdu i sugestię zmiany pewnych elementów.
i wszystkie inne powyżej:
🏍️ 1 moje zdjęcie z autografem
🏍️ miejsce na Liście Patronów na mojej stronie www
🏍️ podziękowania wraz z listą patronów w Social Mediach (raz w miesiącu)
🏍️ e-Certyfikat Patrona
🏍️ dodanie do zamkniętej grupy dla Patronów i Patronek na FB
🏍️ dostęp do ciekawych prywatnych materiałów z treningów, wyścigów etc.
Zaproszę Cię na kolejny trening oraz jeden z moich wyścigów!
i całą masę rzeczy poniżej:
🏍️ Po 6 miesiącach wsparcia zaproszę Cię na jeden z trening na placu treningowym w Krzemień Racing Team, gdzie potrenujemy wspólnie!
🏍️1 raz na 3 miesiące, analiza filmu z On-Board
🏍️1 moje zdjęcie z autografem
🏍️ miejsce na Liście Patronów na mojej stronie www
🏍️ podziękowania wraz z listą patronów w Social Mediach (raz w miesiącu)
🏍️ e-Certyfikat Patrona
🏍️ dodanie do zamkniętej grupy dla Patronów i Patronek na FB
🏍️ dostęp do ciekawych prywatnych materiałów z treningów, wyścigów etc.
Próg Mecenasa 😎, otwierający możliwość m.in. wsparcia sponsorskiego / partnerskiego dający masę korzyści do wyboru z poniżeszej listy m.in.:
🏍️ średni logotyp sponsora na kombinezonach podczas wyścigów oraz treningów
🏍️ średni logotyp sponsora na motocyklach treningowych i wyścigowych
🏍️ średni logotyp sponsora na samochodzie obecnym podczas treningów i zawodów
🏍️ średni logotyp sponsora na namiocie (lub w boxie) podczas zawodów i treningów
🏍️ informacja o sponsorze na oficjalnej stronie www zawodnika oraz w mediach społecznościowych
🏍️ informacje o sponsorze w materiałach promocyjnych, prasowych, ofertach oraz social mediach.
🏍️ 1 posty + 2 stories /m-c promujące sponsora na social mediach zawodnika z oznaczeniem
🏍️ możliwość wykorzystania wizerunku zawodnika do własnych celów promocyjnych (zakres do omówienia)
🏍️1 dzień kontraktowy – zawodnik do dyspozycji sponsora (targi, imprezy, sesje itp.)
💢 UWAGA - Zanim wybierzesz ten próg, skontaktuj się z nami, może wymyślimy jeszcze inną formę promocji i ustalimy dokładne warunki współpracy! :)
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Jakub Belak „ Suchy ” w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyOpowiem Wam moją historię..
Yamaha R3 bLU cRU European Championshop
Nazywam się Jakub Belak „Suchy” Mam 15lat i mówią, że jestem piekielnie szybki! :)
Jestem licencjonowanym zawodnikiem z Międzynarodową Licencją Sportów Motocyklowych Kat. A. Trenuję jazdę motocyklem po asfalcie od czerwca 2021 r, ale moja przygoda zaczęła się już nieco z pół roku wcześniej. Tak krótki staż nie przeszkadza mi osiągać czasów bardzo zbliżonych i lepszych od zawodników z dużo większym doświadczeniem.
Rok 2021 - Pierwsze jazdy na Kawasaki 250
Skąd pomysł na Patronite?
Żeby spełniły się moje marzenia o najlepszych wyścigach i o podium, niezbędne są nie tylko ciężkie treningi fizyczne i determinacja, ale także odpowiednie wsparcie finansowe, które umożliwi mi przygotowanie konkurencyjnego motocykla, pokrycie kosztów udziału w zawodach oraz opłacenie treningów i kosztów po ewentualnych wywrotkach. Na przyszły sezon planuję nową serię zawodów, na którą chciałbym zebrać budżet. Mam nadzieję, że dzięki Wam uda się spełnić moje marzenie!
Z góry dziękuję za poświęcenie czasu i przeczytanie mojej krótkiej historii poniżej. Będę bardzo wdzięczny za udostępnienie linku PATRONITE, aby dotarł on do jak najszerszej publiki! Doceniam każde wsparcie i każdą złotówkę, zależy mi też na dotarciu do potencjalnych sponsorów biznesowych. Proszę o kontakt zainteresowane firmy, którym przedstawię korzystne i profesjonalne szczegóły partnerstwa! :)
Rok 2021 - Pierwsze jazdy na Kawasaki 250
Moja historia
1 listopada 2020 r. zadebiutowałem na Pitbike`u typu Cross. W roku 2022 zacząłem swoją przygodę z wyścigami na torach rozmieszczonych w całej Polsce i na terenie Czech w Pucharze Śląska organizowanych przez Duszan Team, ale prawdziwa magia zaczęła się w tym sezonie, w 2023r. Wydarzyło się tak wiele, że nie wiem od czego zacząć, żeby niczego nie pominąć.. :)
1wszy wyścig w Assen - Yamaha R3 bLU cRU European Championship
Zimą przed sezonem 2023 - ciężko trenowałem na hali, aby w najbliższym sezonie pokazać się jak najlepiej na torze. Nie przypuszczałem jednak, że sprawy nabiorą takiego rozpędu. Że dołączę do Szkopek Team prowadzonego przez utytułowanego zawodnika Pawła Szkopka, który zaproponował mi udział w międzynarodowych zawodach Yamaha R3 bLU cRU European Championship, odbywających się bezpośrednio przy Mistrzostwach Świata WorldSuperbike!
Jednocześnie brałem udział w Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostwach Polski (WMMP), gdzie niestety pomimo mojego debiutu w klasie SST300 musiałem startować na równi z doświadczonymi zawodnikami z wieloletnim stażem w klasie Mistrzowskiej SSP300, zamiast w klasie Pucharu, jak wszyscy debiutanci do tej pory:)
Ostatecznie udało mi się zająć 5-tą pozycję w klasyfikacji generalnej sezonu w klasie Mistrzowskiej:)
SPN Riders Academy ( Malaga )
Mogłem również odbyć treningi w Hiszpanii, w Maladze, pod okiem jednego z najlepszych trenerów w Hiszpanii - Nico Ferreiry, założyciela SPN Riders Academy. Warto wspomnieć, że dwoje zawodników z jego akademii dostało się do prestiżowej serii wyścigów, które są przedsionkiem MotoGP.
Cały sezon był niezwykle wymagający, ponieważ musiałem pracować kilka razy ciężej niż pozostali zawodnicy, którzy byli wjeżdżeni w swoje motocykle i znali tory. Dla mnie wszystkie duże tory to była totalna nowość, ale pokochałem je i chcę się dalej rozwijać!
Wesprzyj działalność Autora Jakub Belak „ Suchy ” już teraz!
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.