Post udostępniony za darmo dzięki mecenatowi Artkomiks.
Retrovibe Games zleciło mi niedawno narysowanie ilustracji promujących grę B.I.O.T.A. Swarm, którą robi włoska ekipa Small Bros. Ta gra to tzw. nowe retro - ociekająca szlamem kosmiczna rozpierducha. Nie dość że mój klimat, to jeszcze twórca gry chciał żebym to ja dla nich rysował. Bardzo mi miło.
Potrzebna była grafika w poziomie ("key art") i pionie (jest na to pewnie jakiś inny anglojęzyczny termin), do tego dostałem zielone światło żeby pomajstrować przy logo gry. Kiedy ilustracje są potrzebne do różnych rzeczy, rysuję je na osobnych warstwach. Często też wektoryzuję i kolory nakładam już w Illustratorze. To nie jest problem przy mojej ograniczonej palecie, wręcz przeciwnie - ułatwia pracę. Dostałem linki, ogólne wytyczne, dokładną listę przeciwników występujących w grze i mogłem zacząć.
Wstępne layouto-bazgroły. Nasz bohater wjeżdża razem z włazem, surfuje na roju obcych. Strzela do jednego z nich, w drugiej ręce ma "rambowy" nóż.
Zmiana koncepcji. Wjazd z buta.
Korekta
Tłołówek (badum-tssss)
Ołówek po raz drugi
Ołówek po raz trzeci
Ołówek razem
Tusz tła.
Tusz + kolor wersja 1, jeszcze ze starym tytułem i rozdwajającym się obcym.
Alien Twins znikają, nadal stare logo.
Nowe logo.
Korekta kolorów i włala. Gotowe.
Wersja w pionie? Pyk.
Trwa ładowanie...