Image Time

Obrazek posta

Od dawna jest tak, że ugrupowania, partie, firmy, marki, jednostki także, tworzą tak zwany "imidż", który jest pielęgnowany, chroniony, czasami modyfikowany, zawsze jednak stanowi bardzo ważny składnik medialnej identyfikacji osoby czy ugrupowania.

Niby każdy wie, że "imidż" jest piarową kreacją, jednak większość na tę kreację się nabiera. Ba, coraz częściej dyskutuje się o przewadze jednego wizerunku nad drugim, a gdy spotykają się politycy i debatują, komentatorzy nierzadko ze spraw merytorycznych przeskakują na sprawy wizerunkowe.

Wizerunek potrafił zniszczyć kariery polityczne i artystyczne. Czy to dobrze? Czy nie warto wrócić do oceny człowieka po jego czynach? Właśnie o tym dyskutujemy z Michałem Szczurowskim.

Miłego odbioru.

https://www.youtube.com/watch?v=unNybCNCDAY

Zobacz również

Czym jest opowieść?
Woke'owa redakcja Gamedeca
Typologia internetowych dyskutantów

Komentarze (0)

Trwa ładowanie...