1 etap, sart o 16:00, 37km i 850m przewyższenia. Tarasa mega fajna, dynamiczna i techniczna. Czułam się naprawdę dobrze i czerpałam radość z tego ściągania. Zajęłam 6 miejsce co w tej mocnej obsadzenie na prawdę było niezłym wynikiem 🇨🇭🇨🇿🇸🇪🇫🇷🇦🇷🇪🇪🇩🇪🇦🇹🇮🇹🇪🇸🇵🇱
2 etap, start o 9:30. Dystans na dziś to 68km i 1650m ⬆️
Oj było co jechać... podjazdy łatwiejsze niż wczoraj (mniej strome i bardziej równe) ale nie koniecznie dla mnie fajniejsze. Zjazdy też trochę mniej ciekawe. Sporo szutru w dół. Momentami ślisko przez to, że jest bardzo sucho. Kończę na 10 miejscu.
Rower wyczyszczony, objada na dziś i jutro zrobiony, pranie już się suszy 😜 zostaje tylko się regenerować 🔋💪
Etap 3, 61 km i 1350 m przewyższenia.
Był szybko, szutrowo i głównie po kole. Oczywiście fajne zjazdy też były ale znaczenie mniej w porównaniu do pozostałych etapów. Rywalizację zakończyłam na 8 m-cu ale z dużym niedosytem, ponieważ realna była walka o 5 m-ce. Popełniłam głupi błąd na szutrowym zjeździe 🤦 To, że akurat na szutrze boli mnie najbardziej. Straciłam koło i już nie udało mi się dogonić dziewczyn.
Etap 4, 38 km i 1050 m przewyższenia.
Moim zdaniem to był najfajniejszy etep. Trasa piękna, kręta, stromo w dół i stromo pod górę. Walkę znowu zakończyłam na 8 m-cu. Tym razem 2 razy przestrzeliliśmy trasę 🤷🏼♀️ Zabrakło strzałki, która pokazałaby konieczność skrętu. Życie. Zdarza się... Na wyścigach w Polsce często bywało, że ktoś strzałki ukradł z trasy albo przekręcił w drugą stronę 😂🤯🤦
Wyścig eliminacyjny.
O 12:30 top 10 kobiet miało obowiązek startu w wyścigu eliminacyjnym. Do pokonania 10 okrążeń (okrążenie około 400 m). Najwolniejsza zawodniczka odpadała na każdym okrążeniu. Mi udało się przejechać 4 okrążenia.
Fajne, widowiskowe ale w sumie to nic nie wnosiło do klasyfikacji.
Zauważyłam u siebie spory progres w pewności prowadzenia roweru na zjazdach i technicznych ściankach pod górę. Dziękuję @michalficon 🤝
Bardzo się cieszę, że cały wyjazd minął bezpiecznie i sprawnie. O 18:30 dotarłam już do Calpe. Mobilny domek od 4FunFactory - Wynajem Kamperów VW California nie tylko jest wygodny do życia ale sprawnie się porusza. Nic dziwnego, w końcu Grand California jest zbudowana na bazie Craftera. Automatyczna skrzynia biegów, tempomat i systemy czujników zdecydowanie ułatwiają podróże.
Trwa ładowanie...