Trwają intensywne prace nad grą!

Obrazek posta

Zakończyliśmy pewien etap testów naszego prototypu. Po ponad roku zebraliśmy opinie testerów oraz wydawnictw. Przez ten czas gra zbierała pozytywne opinie, jednakże wielokrotnie pojawiał się jeden główny zarzut. Był nim dość wysoki próg wejścia. Gracze musieli dość dobrze poznać grę, aby w pełni wykorzystywać jej możliwości. 

Przez ostatnie miesiące pracowaliśmy dość intensywnie na dwóch frontach:

- artystycznym, gdzie powstało bardzo dużo szkiców nowych jednostek. Aktualnie trwają dyskusje nad ich wyborem oraz finalnym wyglądem. Do grona naszych artystów dołączył Ronnie Nimer, który już zdążył przygotować kilka rewelacyjnych postaci. Tutaj możecie zapoznać się bliżej z jego twórczością  - https://www.artstation.com/issoropia

- mechanicznym - tutaj musieliśmy rozwiązać główny zarzut gry czyli wysoki próg wejścia.
W znacznym stopniu udało się ten problem rozwiązać. Byliśmy jednak zmuszeni do zmiany elementu podstawowej mechaniki gry (Planszetki z Poziomem Wyczerpania). Ten element pozwalał na swobodne zarządzanie kartami, jednakże jednocześnie wymagał dobrego poznania całej gry - tak aby odpowiednio zarządzać Poziomem Wyczerpania. Po wielu próbach udało się zaprojektować zamiennik tej mechaniki. Gra została dość mocno uproszczona pod względem zasad, mechaniki i czytelności. Dzięki temu próg wejścia znacząco się obniżył, ale nie zmniejszyły się możliwości taktyczne. 

Aktualnie testujemy wewnętrznie nowe rozwiązania. W listopadzie planowany jest wydruk nowej wersji prototypu. Wtedy też planowane będą testy zewnętrzne na większych wydarzeniach. 


 

Zobacz również

Testy gry na Planszówkach w Spodku 2023
Aktualizacja postępów

Komentarze (0)

Trwa ładowanie...