DLACZEGO NIE WARTO TRACIĆ KASY NA REDAKCJĘ I KOREKTĘ?
Czas. Po co go marnować na poszukiwanie kogoś, kto zrobi redakcję i korektę? Chyba można opublikować pierwszą wersję tekstu? Odbiorcy na pewno docenią chaos i strumień świadomości zamiast rzetelnej treści.
Człowiek. Nikt nie jest idealny. Publikując tekst z błędami, pokażesz odbiorcom swoją ludzką, niedoskonałą stronę.
Pieniądze. Po co płacić komuś za coś, co Ty też umiesz zrobić? Co to za robota, przeczytać tekst i dopisać kilka znaków przestankowych? Nikt jeszcze nie zachorował od niedoboru przecinków!
Literówki. Nie przesadzajmy — ktoś w ogóle zwraca na nie uwagę?
Frajda. Ups! Jednak ktoś zwrócił. Uwagę, znaczy. W komentarzach wybucha guanoburza, która przy okazji robi Ci zasięgi. Czysty zysk!
Pamiętaj!
Nadawcy, którzy szanują swoich odbiorców, doskonale wiedzą, jak istotne jest sprawdzenie treści przed publikacją.
Wierzę, że świat bez korektorów będzie wyglądał tak:
Trwa ładowanie...