Avatar użytkownika

Progi wsparcia

5 zł miesięcznie
Kochani!
Życie, które wybraliśmy nie tylko oznacza podróż po Świecie, przygody, poznawanie ludzi i miejsc. a przy tym dzielenie tego z naszymi dziećmi powoduje, że ta podróż smakuje jeszcze bardziej. To jest mega ekscytujące. Ale! Chcemy Was zainspirować do wyjścia poza tradycyjne schematy, programy, aby poczuć siebie naprawdę, czego w życiu chcecie i to po prostu zrobić. Mimo wszystko, czy wypada, czy nie, czy powinieneś ... i nie odkładać tego na "KIEDYŚ". Cieszymy się, że dzielenie się naszym pomysłem na życie i filozofią, jaka za nim stoi jest Wam potrzebna. Motywujecie nas do tego, aby jeszcze więcej pokazywać życia na drugim krańcu Świata, docierać do kolejnych ludzi i miejsc, którymi chcemy się z Wami podzielić.

Dziękujemy z całego serca za Wasze zaangażowanie i odpłacamy naszym.

11 zł miesięcznie
Kochani!
Dziękujemy z całego serca za Wasze zaangażowanie i odpłacamy naszym. Motywujecie nas do tego, aby jeszcze więcej pokazywać życia na drugim krańcu Świata, docierać do kolejnych ludzi i miejsc, którymi chcemy się z Wami podzielić.

A specjalnie dla CIEBIE:

❤ Udział w specjalnych LIVE tylko dla społeczności Patronów, podczas których na żywo możesz zadać nam pytania i dostać odpowiedzi na WSZELKIE pytania wprost od nas (kochamy te najbardziej intrygujące, zabawne, niewygodne??? TAK!) prosto z pokładu naszego domu, uroczych karaibskich wysepek, lub innych miejsc, gdzie akurat stoimy z naszym pływającym domkiem!
❤ Dostęp do naszej zamkniętej grupy na Facebook - SailOceans (Patrons Community) w której będziemy publikować dodatkowe zdjęcia i filmiki oraz odpowiadać na Wasze pytania
19 zł miesięcznie
Ahoj!!! Witamy na pokładzie naszego statku!
Zapraszamy Ciebie, równie szalonego i otwartego na życie, przygody i wszystko, co stanie na drodze!

A specjalnie dla CIEBIE:
❤ Do naszego zaangażowania i wdzięczności chcielibyśmy dorzucić wcześniejszy dostęp do odcinków oraz dodatkowych treści

47 zł miesięcznie
Dziękujemy!!! ❤
Motywujesz nas tak bardzo, że nawet po nocach, ale zedytujemy i nagramy jeszcze więcej!

A specjalnie dla Ciebie:

❤Odpowiemy na Twoje pytanie w specjalnym Q&A - pytaj o co chcesz, nie boimy się żadnych pytań!!! :))))
❤Od czasu do czasu dostaniesz od nas kartkę z jednej z wysepek, gdzie akurat stoimy :)

111 zł miesięcznie
Wybierz 111 zł
45 dostępnych miejsc
Hurra!!! Jesteś równie nienormalny jak my !!! ❤

A dodatkowo dla Ciebie!

❤ Dostaniesz od nas osobiste podziękowanie video
❤ Pojawisz się na liście Patronów na końcu odcinka (Twoje imię i nazwisko lub nick - wg Twojego życzenia)*
❤ Jest duża szansa, że nagramy specjalny odcinek dla Ciebie - wyślij nam temat lub pytanie, a prawdopodobnie zrobimy o tym epizod, a conajmniej odpowiemy w odcinku Q&A na Twoje pytanie!

*Wybierając ten próg automatycznie zgadzasz się na publikację Twojego imienia i nazwiska na liście aktualnych Patronów, chyba że otrzymamy od Cienie email o rezygnacji z tej opcji lub z alternatywnym nickiem zamiast imienia i nazwiska

321 zł miesięcznie
Wybierz 321 zł
18 dostępnych miejsc
Hmm ... Wygląda na to, że
A. Jesteś bliski rzucenia wszystkiego w ch... ę !
B. Masz dość systemu i narzucania nam tego, co powinniśmy i jak mamy żyć!
C. Bardzo nas lubisz
D. Wygrałeś w lotto i realizujesz wszystkie swoje zachcianki
E. Dzieci porwały Twój telefon i klikają w co się da!
F. Inne lub wszystko powyższe!!! :)

Tak czy inaczej juz Cię uwielbiamy! A specjalnie dla CIEBIE!!!!
Wszystko z pozostałych progów i:

❤Jedna na miesiąc (pierwsza po miesiącu zaangażowania) 30 minutowa konsultacja z Anią i/lub Bartkiem na wszelkie tematy żeglarskie, techniczne (wybór i zakup jachtu, przeprowadzka z lądu, logistyka i unikalne aspekty życia na morzu z dziećmi lub bez, kwestie techniczne i organizacyjne na bieżąco, itp.), podróży i życiowe (w zakresie od znajdywania i podążania za swoimi marzeniami przez ich realizację, uwalnianie się od programów rodzinnych, społecznych i systemowych, aż po kwestie związków, szczerości i unikalnej relacji z kimś z kim chcielibyśmy znaleźć się i wspierać na takiej drodze).
❤ Bardzo poważne ryzyko, że popływasz z nami! Raz w roku zapraszamy najbardziej zaangażowanego Patrona (minimum 3 miesiące wsparcia)

Do usłyszenia!

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Jachtem przez Świat - SailOceans w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

Żyjemy na jachcie i nim podróżujemy po Świecie! Zapraszamy na pokład naszego statku!

Naszą misją jest świadome życie, dotarcie do swoich potrzeb, uczuć, nieodkładanie marzeń (małych i dużych) na “później", a na codzień większa uważność na tu i teraz oraz świadomość ekologiczna.  BYĆ a nie mieć.

W 2015 roku zrealizowaliśmy nasze marzenia i zamieniliśmy dom na lądzie na stałe życie na oceanie na pokładzie naszego pływającego domu – żaglówki „Poly”. Na naszych kanałach dzielimy się z naszą podróżą, ale przede wszystkim wędrówką przez życie.

Jesteśmy polską rodziną (Ania, Bartek, Kuba i Julian) podróżującą po świecie naszym pływającym domem, 15-metrowym trimaranem, jako sposób promowania alternatywnego stylu życia poza systemem.

Życie, które wybraliśmy nie tylko oznacza podróż po Świecie, przygody, poznawanie ludzi i miejsc. To jest mega ekscytujące, a przy tym dzielenie tego z naszymi dziećmi powoduje, że ta podróż smakuje jeszcze bardziej! Ale! Chcemy Was zainspirować do wyjścia poza tradycyjne schematy, programy, aby poczuć siebie naprawdę, czego w życiu chcecie i to po prostu zrobić. Mimo wszystko, czy wypada, czy nie, czy powinieneś ...  Cieszymy się, że dzielenie się naszym pomysłem na życie i filozofią jaka za nim stoi jest Wam potrzebna. Motywujecie nas do tego, aby jeszcze więcej pokazywać życia na drugim krańcu Świata, docierać do kolejnych ludzi i miejsc, którymi chcemy się z Wami podzielić.

Nasza historia i dlaczego zmieniliśmy dom w Warszawie na życie na wodzie?

W 2014 roku udało nam się zmaterializować nasze marzenia i zamieszkać na stałe na pokładzie naszego najdroższego nowego domu - żaglówki „Poly”. Dla nas żeglarstwo jest naszym sposobem na swobodne życie w zgodzie i harmonii z naturą i sobą nawzajem. To sposób na doświadczanie w pełni życia, ludzi i miejsc, całkowicie na naszych własnych warunkach. Przez wiele lat było to tylko marzenie, ale podążaliśmy za nim i je spełniliśmy.

Nasz DOM

Od 6 lat żyjemy, mieszkamy, podróżujemy, wychowujemy nasze dzieci na żaglówce. Nasz dom to trimaran, co oznacza , że ma trzy kadłuby. 7 lat temu wzięliśmy kredyt hipoteczny długoterminowy i zamiast kupić mieszkanie, kupiliśmy dom, ale pływający. Z Florydy przepłynęliśmy nim do Szczecina i tam w stoczni prawie rok go remontowaliśmy, naprawialiśmy, malowaliśmy, laminowaliśmy, spawaliśmy, polerowaliśmy, szyliśmy żagle, i jeszcze by wymieniać długo, ale udało się! Wpakowaliśmy się całą rodzinką z 6-miesięcznym Julianem i 2 letnim Kubą i wyruszyliśmy w Świat, przepłynęliśmy Atlantyk, i od tamtego czasu żyjemy na Karaibach, Bahamach, czasami w Ameryce Południowej.

Nasz dom zbudowaliśmy z myślą o ekologii i aby być jeszcze bardziej niezależnymi. Czerpiemy energię ze słońca przy wykorzystaniu paneli słonecznych oraz z wiatru. Poruszamy się dzięki sile wiatru, a silnik używamy tylko w ostateczności. Produkujemy swoją własną wodę z Oceanu, a prądu mamy tyle, ile słonce poświeci danego dnia.

Zapraszamy do wycieczki po naszym domu:

Dla naszych Patronów

Wasze wsparcie motywuje nas do jeszcze większej aktywności przy produkcji i edycji.  W dużej mierze pozwala nam sfinansować zakup sprzętu, który niestety na łódce szybko się zużywa i niszczy przez sól i wilgoć.  A z racji, że wiele ujęć kręcimy na wodzie, w czasie żeglugi, nurkowań ilośc sprzętu, którego potrzebujemy niestety przerasta ilość ciuchów, które mamy w domu :)

Wszystkie filmy edytujemy sami, przede wszystkim Ania. Opieka nad naszym kanałem, edycja odcinków to jest to jedna z naszych działalności i z pewnością jest to pełny etat! :)Oczywiście na codzień musimy to pogodzić z opieką nad dziećmi, ich edukacją, pracą przy łódce, pozostałymi obowiązkami, przyjemnościami i prozą życia. Dlatego wszystkie Wasze komentarze i wsparcie znaczą dla nas bardzo, bardzo dużo i bardzo nas motywujecie do dalszej pracy i rozwoju naszego kanału.

Do tej pory nagrywaliśmy najwięcej filmów po angielsku, ale od paru miesięcy czasami nagrywamy również po polsku. Chcemy więcej! Chcielibyśmy również publikować filmy dwa razy w tygodniu, niektóre w formie dziennych vlogów.

Naszych Patronów zapraszamy do specjalnej zamkniętej grupy na facebooku, gdzie publikujemy odcinki wcześniej i wrzucamy dodatkowe treści.

https://www.facebook.com/groups/2314256138815617 - link do grupy

Jachtem przez Świat:

Hurra! Uruchomiliśmy nareszcie polski kanał:

Życie na Łodzi

Zapraszamy do naszego życia na łodzi, dzielimy się naszymi przygodami, wszystkimi szalonymi, przerażającymi i zabawnymi sytuacjami, ludźmi, miejscami, których doświadczamy na swojej drodze. Pokazujemy różne aspekty naszego życia i podróży, macierzyństwa, relacji damsko - męskich.

Remont Poly w Gdańsku

Po 5 latach przypłynęliśmy Poly z Karaibów do Polski aby wyremontować ją przed podróżą dookoła Świata. Remont trochę się przedłużył, gdyż wyszło nam trochę problemów z jachtem, ale niedługo wracamy na wodę. Trzymajcie kciuki!

Dziękujemy za Wasze wsparcie i zapraszamy na pokład Poly!

Ania i Bartek

Słuchaj w Patronite Audio!

Słuchaj Jachtem przez Świat - SailOceans w aplikacji Patronite Audio.
Pobierz aplikację na swój telefon lub słuchaj w przeglądarce.

Słuchaj

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora Jachtem przez Świat - SailOceans już teraz!

Zostań Patronem

5 zł
Krzysztof Raniś
321 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.