Hotelmania

W Patronite od 31.03.2021

Ranking Autorów

Miesięczne wsparcie: 3039

Liczba Patronów: 2990

Zostań Patronem
Kup na prezent
1 patron
10 miesięcznie
1 180 łącznie
Naszą misją jest zbudowanie nowego, nowoczesnego pokolenia hotelarzy, którzy będą szczycić się wykonywanym zawodem i przynależnością do branży. Wprowadzą w nią nowego ducha, dalekiego od smutnych szarych uniformów, do których przywykło oko gościa hotelowego.

O Autorze

W 2021 roku zrealizowaliśmy wraz z Meeting15 przedsięwzięcie, które zrewolucjonizowało postrzeganie Hotelarstwa wśród młodzieży szkół średnich. 

Jedziemy do Japonii było to niewątpliwie najważniejsze i przełomowe wydarzenie dla naszej działalności, którą prowadzimy niezmiennie od 2015 roku.

Jedziemy do Japonii utwierdziło nas w przekonaniu, że dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki determinacji  zespołu Hotelmania, zaangażowaniu  środków własnych oraz dzięki wsparciu naszych Partnerów już w tym roku wysyłamy dwóch zwycięzców konkursu na tygodniowy staż do Japonii. Gruby temat przyznacie😊

Jedziemy do Japonii pokazało nam jeszcze coś.. Organizacja takich wydarzeń – zaangażowanie zespołu w przygotowanie konkursu, jury w ocenę prac i zadań, gala finałowa i nareszcie sam wyjazd dla dwóch osób, to nie lada przedsięwzięcie przede wszystkim finansowe.

Nasze cele od 2015 są niezmienne – aktywna edukacja młodzieży. Co to znaczy? Aktywna znaczy poprzez praktykę, staże w najlepszych polskich i zagranicznych hotelach, spotkania z autorytetami branży.

Jedyne co zmieniło się od 2015 roku to fakt, że już nie boimy się prosić o pomoc i Wasze wsparcie w prowadzeniu naszej działalności.

Wiemy, że robimy rzeczy ważne, wartościowe, rewolucyjne dlatego zapraszamy Was do przyłączenia się do naszej rewolucji hotelarskiej i wsparcie naszych działań poprzez zostanie naszym Patronem😊

To będzie dla nas zaszczyt!

 

Kim jesteśmy?

Jako Hotelmania poruszamy się w trzech obszarach: edukacja młodzieży, wsparcie biznesowe hoteli, wizerunek zawodu hotelarza.
Naszym głównym projektem jest  Hotelmania WorldTour, który skupia się na edukacji młodzieży i wizerunku zawodu hotelarza. 

W ramach HotelMania WorldTour mamy do zrealizowania dwa główne cele:

I Cel aktywności

fizycznie odwiedzić / spotkać się z uczniami min. 100 szkół hotelarskich gastronomicznych i turystycznych (PL), organizując w nich wydarzenia rozrywkowo edukacyjne  angażujące społeczność młodych hotelarzy do dalszego aktywnego poszukiwania wiedzy, praktyki, doświadczeń, inspiracji, wśród osobowości hoteli, grup hotelowych, uczelni, wykładowców, stowarzyszeń, firm, dostawców rozwiązań dla branży, partnerów - przez nas definiowanych jako „HOT”; 

Fakt, że prowadzimy obecnie spotkania z młodzieżą online, ma podkreślić (dokładnie tak jak ma to miejsce w hotelu), że doświadczenie edukacji z nami (tak jak z gościem w hotelu) nie zaczyna się w momencie naszego przyjazdu do szkoły (tak jak podczas check-in) i wyjazdu ze szkoły (tak jak podczas checkout) natomiast jest długotrwałym procesem i chcemy pomóc świadomie budować uczniom to doświadczenie.
 
II Cel edukacyjny
 
a) zbudować wśród młodzieży branży HORECA i Travel, świadomość, odwagę i silną potrzebę precyzyjnego postawienia sobie celu i zaplanowania własnego rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie najlepszych, naszym zdaniem (i zarekomendowanych przez naszych HOT Partnerów),
praktyków, najbardziej wpływowe osobowości, najbardziej skuteczne organizacje w branży;  
 
b) dostarczyć nauczycielom najlepsze narzędzia, otworzyć drzwi do relacji pomocnych w realizacji praktycznej edukacji, przyszłej - świadomie wybierającej rozwój zawodowy - społeczności „dyrektorów hoteli”.
 
c) kontynuować ścieżkę rozwoju poprzez platformę edukacyjną on-line
HotelMania Team
Hotelmania Team

 


Ryzyko
Ryzyka - o czym należy pamiętać?

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę:

  • Ryzyko związane z tym, że Autor może nie zrealizować swoich celów (np. nie zbierze odpowiedniej kwoty, która pozwoli mu na realizację zamierzeń).
  • Ryzyko związane z tym, że Autor może nie zrealizować nagród, opisanych w progach (np. wysłanie pocztówki).
  • Autor może zmienić charakter swojej działalności, co może sprawić, że zmieni się Twój sentyment w stosunku do niego/niej (ludzie się zmieniają).
W jaki sposób Patronite stara się minimalizować te ryzyka:
  • Patronite weryfikuje tożsamość każdego z Twórców, zanim pozwoli na wpłacanie pieniędzy na jego cel. Zabezpieczamy także progi, które zostały wykupione przez Patronów - ich edycja jest możliwa jedynie po uzyskaniu zgody administratora serwisu.
  • W sytuacjach spornych działamy jak mediator między Twórcą a Patronem.
  • Monitorujemy działalność Autorów, zarejestrowanych na Patronite, starając się w jak najszerszym stopniu zapobiegać wystąpieniu czynników ryzyka, o których wspominamy powyżej.
  • Uruchomiliśmy specjalny formularz zgłoszeń nadużycia - mamy również aktywnie działającą grupę wsparcia Autorów, która pomaga nam w walce z ewentualnymi nadużyciami.

Jednak zanim zdecydujesz się na wsparcie Autora, weź pod uwagę, że w przypadkach spornych ewentualny zwrot pieniędzy może być obarczony znacznym ryzykiem.

Zgłoś użytkownika
Zostań Patronem
Kup na prezent
Najnowsi Patroni
Bożenna Strawska
Bożenna Strawska
Próg: 10 zł
Lidia Klebba
Lidia Klebba
Próg: 30 zł
Weronika Roczniewska
Weronika Roczniewska
Próg: 360 zł
Weronika Roczniewska
Weronika Roczniewska
Próg: 10 zł
Magdalena Buczkowska
Magdalena Buczkowska
Próg: 10 zł