Instytut Tutoringu Szkolnego
Progi wsparcia
Odnajdujesz w naszej działalności wartość? Widzisz, że jest pożyteczna? Obserwujesz naszą skuteczność we wdrażaniu zmiany oświatowej w Polsce? Uważasz, że każdy uczeń i uczennica powinni mieć możliwość skorzystać ze wsparcia ze strony życzliwego dorosłego, którego mają na określony czas na wyłączność?
Będąc Sympatykiem:
- otrzymasz od nas Roczne Sprawozdanie Merytoryczne Instytutu Tutoringu Szkolnego,
- otrzymasz tytuł Sympatyka Tutoringu Szkolnego.
Dziękujemy, że pozostajesz z nami w kontakcie.
Uważasz naszą działalność za konieczną? Wysoko oceniasz skuteczność naszych programów rozwojowych? Jesteś absolwentem kursu tutoringu szkolnego I stopnia lub II stopnia, absolwentem kursu tutoringu młodzieżowego lub Tutorskiej Akademii Przywództwa Szkolnego? Chcesz razem z nami wdrażać zmianę oświatową w Polsce?
Będąc Entuzjastą:
- otrzymasz od nas Roczne Sprawozdanie Merytoryczne Instytutu Tutoringu Szkolnego,
- otrzymasz tytuł Entuzjasty Tutoringu Szkolnego,
- będziesz mógł wziąć udział w posiedzeniu Rady Programowej Instytutu Tutoringu Szkolnego,
Dziękujemy, za wsparcie.
Uważasz, że tutoring przywraca szkole jej głęboko humanistyczny wymiar i sprawia, że szkołę można definiować jako miejsce edukacyjnego spotkania i dialogu człowieka z człowiekiem? Chcesz wesprzeć rozwój Instytutu jako kluczowej placówki wdrażającej tutoring szkolny w Polsce? Cenisz sobie naszą kadrę? Chcesz razem z nami współtworzyć zmianę oświatową?
Będąc Fundatorem:
- otrzymasz od nas Roczne Sprawozdanie Merytoryczne Instytutu Tutoringu Szkolnego,
- otrzymasz tytuł Donatora Tutoringu Szkolnego,
- będziesz mógł wziąć udział w stacjonarnym posiedzeniu Rady Programowej Instytutu Tutoringu Szkolnego,
Dziękujemy, że jesteś.
Kup wsparcie na prezent!
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Instytut Tutoringu Szkolnego w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyInstytut Tutoringu Szkolnego jest niepubliczną placówką badawczo-rozwojową i szkoleniową.
Celem działalności Instytutu jest badanie, monitorowanie, rozwijanie oraz upowszechnianie metody indywidualizacji procesu nauki i wychowania określanej jako „tutoring szkolny”. Instytut promuje i upowszechnia myśli i praktyki pedagogicznej Janusza Korczaka, ks. prof. Janusza Tarnowskiego oraz Carla Rogersa i Viktora Frankla będących podstawą pracy tutora szkolnego. Zakładamy bowiem, odwołując się przy tym do pedagogicznego dorobku naszych mentorów, że w każdym uczniu tkwi ukryty potencjał. Naszym zadaniem jest pomóc uczniowi w jego odkryciu oraz udzieleniu mu wsparcia w jego rozwijaniu.
Instytut to placówka Towarzystwa Edukacji Otwartej, która kontynuuje dotychczasową (realizowaną od roku 2008) działalność Towarzystwa na polu upowszechniania, badania i rozwoju tutoringu w oświacie.
Od 2020 Instytut legitymuje się statutem akredytowanej niepublicznej placówki doskonalenia nauczycieli.
Ponadto Instytut jest jedyną akredytowaną placówką realizującą program profilaktyki uniwersalnej pt. "Tutoring szkolny - program pedagogiki dialogu"
Instytut działa na terenie całego kraju i za granicą.
Dołącz do grona Patronów!
Wesprzyj działalność Autora Instytut Tutoringu Szkolnego już teraz!
Ryzyko
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.