Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Yellow Cycling w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyJest duża szansa, że w Twojej głowie pojawiło się pytanie „dlaczego Yellow”? Nazwa naszej marki odzieży kolarskiej jest nieprzypadkowa. Yellow to z angielskiego żółty. Wybraliśmy ten kolor ponieważ, po pierwsze, jest to kolor zarezerwowany dla lidera wyścigu kolarskiego, a po drugie, jest to międzynarodowy kolor segregacji plastiku, kolor recyclingu. To połączenie wydało się nam idealnie ponieważ Yellow to marka, która wyrosła z pasji do sportu i troski o naszą kochaną planetę.
Jak to się ma do odzieży kolarskiej? Tak jak lider wyścigu chcemy być najlepsi w tym co robimy i chcemy dostarczać produkty najwyższej jakości, produkty, które spełnią oczekiwania super wybrednych pasjonatów roweru, w najbardziej wymagających warunkach. Żółty kosz do segregacji plastiku symbolizuje wykorzystanie do produkcji naszych produktów materiałów 100% z recyclingu oraz 100% biodegradowalnych.
Yellow to sposób życia i sposób prowadzenia biznesu
Żółta koszulka lidera kolarskiego i żółty kosz do segregacji składają się na naszą misję, zgodnie z którą chcemy budować kulturę dbania o nasze środowisko poprzez sport. Wszystko co robimy zaczyna się właśnie od niej.
Zakładająca markę Yellow postanowiliśmy, że w tym co robimy nie będzie kompromisów, bo nasza planeta potrzebuje radykalnych działań, dlatego stworzyliśmy 5 prostych zasad, wartości Yellow:
Dwóch gości, którzy chcą zmieniać świat zaczynając od siebie
Przyjaźnimy się od ponad 20 lat. Razem wiele przeżyliśmy, razem nauczyliśmy się też co jest ważne w życiu. Razem przejechaliśmy także tysiące kilometrów – w słońcu, w deszczu, w górach, na Mazurach i w mieście. Z naszych doświadczeń powstał pomysł na stworzenie czegoś unikalnego, czegoś czego nie mogliśmy znaleźć na rynku i co łączyło by naszą miłość do roweru i sportów oraz do naszej planety – odzież kolarską najwyższej jakości stworzoną w 100% z recyclingu oraz 100% biodegradowalnych materiałów.
To co robimy to bardziej pasja niż biznes. Widzimy jak nasza planeta staje się coraz bardziej bezmyślnie eksploatowana i zanieczyszczona m.in. milionami ton zużytych ubrań. Uważamy, że można to zmienić, zaczynając od samego siebie. Na co dzień staramy się robić wszystko co w naszej mocy żeby chronić nasze środowisko i to samo podejście przenosimy do Yellow.
To co robimy teraz to tylko mały krok, ale wierzymy, że to początek naszej rewolucji w sporcie.
Tomek Barańczuk, Michał Lewczuk
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.