1. Wejdź w zakładkę Twoje dane
2. Poniżej sekcji "Twoje dane" zobaczysz takie pole. Wpisz nowy adres mailowy:
4. Kliknij “Rozpocznij zmianę maila":
5. Na obecnym adres mailowy zostanie wysłana instrukcja działania
6. Kliknij link przesłany w mailu.
7. Na stary adres zostanie wysłane potwierdzenie zmiany
8. Aby zatwierdzić zmianę adresu mailowego kliknij link przesłany w wiadomości:
9. Adres został zmieniony - teraz musisz się zalogować używając nowego adresu!
Nie mam dostępu do adresu mailowego, który jest przypisany do konta - jak go zmienić?
Jeśli nie masz dostępu do skrzynki mailowej, która jest przypisana do Twojego konta, napisz do nas wiadomość na adres: kontakt@patronite.pl. W wiadomości zamieść:
Administrator od razu dokona zmiany lub w razie potrzeby przekaże konkretną instrukcję działania.