W Patronite od 17.06.2016

Ranking Autorów

Miesięczne wsparcie: 57

Liczba Patronów: 59

Zostań Patronem
Kup na prezent
384 patronów
9 391 miesięcznie
587 962 łącznie
Tworzymy materiały wideo na temat gier wideo i technologii. Od historii konsol przez felietony po recenzje. Nieustannie pracujemy nad poprawianiem jakości naszych materiałów w oparciu o zweryfikowane, ugruntowane w źródłach informacje. Wszystko to pod pretekstem lekkich materiałów publicystycznych. Kurczę wyszło strasznie poważnie. Mlem.

O Autorze

Witaj, potencjalny Patronie! Nasz profil Patronite jest aktualnie delikatnie przeterminowany i pracujemy w pocie czoła nad jego zaktualizowaniem. Niech to będzie dowód na to jak prężnie, dzięki Waszemu wsparciu, rozwija się serwis ar.hn.
Dziękujemy za zaufanie i obiecujemy nieustannie pracować nad poprawą jakości naszych treści. Kochamy Was!

Cześć! Nazywam się Arkadiusz Kamiński choć jeśli czytasz ten opis to prawdopodobnie wiesz, że kryję się częściej pod pseudonimem "Dark Archon". Od ponad dziesięciu lat prowadzę wraz z grupą dzielnych zapaleńców portal o grach wideo o nazwie arhn.eu.


Jestem też kiepskim marketingowcem, więc mam nadzieję, że wybaczysz mi ten opis. 

 


Serwis arhn.eu narodził się trochę z przypadku w roku 2010. Co zaczęło się jako zabawa w recenzowanie gier wideo i testowanie starej technologii wkrótce przerodziło się w próbę stworzenia rzetelnego serwisu o branży, z punktu widzenia gracza zafascynowanego tym medium. Ciężar przenosić zaczął się na kombinację materiałów edukacyjnych i rozrywkowych. Jako zgrany zespół tworzymy dziś filmy dokumentalne, analizujemy historię przemysłu rozrywkowego z perspektywy gracza i wspominamy najlepsze gry wideo w historii. Między filmami bardziej ambitnymi nie zapominamy też o swoich korzeniach, przeplatając je "mniejszymi" filmami recenzującymi nowe produkcje czy testującymi dziwne konsolowe akcesoria. Gry wideo to przede wszystkim zabawa!

 

Dzięki wsparciu naszych Patronów rozwinęliśmy skrzydła.  W 2017 to z ich pomocą wyprodukowaliśmy niezależnie wysokobudżetowy, pełnometrażowy film dokumentalny na temat powstawania pierwszego Wiedźmina. To również dzięki nim mogliśmy go następnie opublikować za darmo w internecie.

 

 

Wizja przyszłości (sekcja dla nudziarzy):
Zawsze byliśmy pionierami - jako jeden z pierwszych serwisów w Polsce oferowaliśmy materiały w 1080p i 60fps i to zanim opcję taką obsługiwał Youtube.
Dziś jesteśmy jedynym polskim serwisem o grach publikującym (gdzie jest to oczywiście możliwe) materiały w rozdzielczości 4K.

Dlaczego? Bo wierzymy w trwałość naszego medium. Chcemy tworzyć materiały, które się nie przeterminują i nie stracą na swojej wartości. Naszym głównym celem jest pomnik trwalszy niż ze spiżu - treści, które będą mogły cieszyć widzów nie tylko dziś, ale i za dekadę. Jak archiwum do którego można będzie wrócić, gdy inne źródła stracą na wartości.

Dlatego na przykład uruchomiliśmy projekt archiwizacyjny N-Gage - jesteśmy jedynym znanym nam serwisem na całej planecie starającym się zachować wysokiej jakości materiały audiowizualne na temat jednej z najszybciej zanikających konsol w historii! Jeszcze 10 lat temu N-Gage'a można było kupić w sklepach. Dziś informacje na temat tego urządzenia są praktycznie nieistniejące!

 

 

Odnaleźliśmy również i zrekonstruowaliśmy pierwszą, zaginioną grę słynnych Braci Oliver - Road Runnera i za ich zgodą opublikowaliśmy jego kod źródłowy w internecie.

Sto lat temu kręcenie filmów wideo uważane było za przelotną modę. Dlatego nikt nie troszczył się o ich zarchiwizowanie. Tysiące produkcji zostało zniszczone lub jest uważane za zaginione i prawdopodobnie nigdy nie zobaczy już ich ludzkie oko.
Ten sam problem dotyczy dziś gier wideo. Chcielibyśmy chociaż w minimalnym stopniu wpłynąć na ten proces zabezpieczając dla przyszłych pokoleń chociaż skrawki zaginionych tytułów.

 

 

Rok 2017 był dla nas w tym względzie wyjątkowo owocny. Dzięki współpracy z developerami tych gier udało nam się zarchiwizować informacje i kod skasowanego projektu "Gothic Sequel" oraz dotrzeć do uważanego za zaginione dema technologicznego gry "Wiedźmin" z 1997 roku. Obie te informacje obiegły glob i pojawiły się w mediach całego świata od USA po Chiny.

 

 


Ryzyko
Ryzyka - o czym należy pamiętać?

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę:

  • Ryzyko związane z tym, że Autor może nie zrealizować swoich celów (np. nie zbierze odpowiedniej kwoty, która pozwoli mu na realizację zamierzeń).
  • Ryzyko związane z tym, że Autor może nie zrealizować nagród, opisanych w progach (np. wysłanie pocztówki).
  • Autor może zmienić charakter swojej działalności, co może sprawić, że zmieni się Twój sentyment w stosunku do niego/niej (ludzie się zmieniają).
W jaki sposób Patronite stara się minimalizować te ryzyka:
  • Patronite weryfikuje tożsamość każdego z Twórców, zanim pozwoli na wpłacanie pieniędzy na jego cel. Zabezpieczamy także progi, które zostały wykupione przez Patronów - ich edycja jest możliwa jedynie po uzyskaniu zgody administratora serwisu.
  • W sytuacjach spornych działamy jak mediator między Twórcą a Patronem.
  • Monitorujemy działalność Autorów, zarejestrowanych na Patronite, starając się w jak najszerszym stopniu zapobiegać wystąpieniu czynników ryzyka, o których wspominamy powyżej.
  • Uruchomiliśmy specjalny formularz zgłoszeń nadużycia - mamy również aktywnie działającą grupę wsparcia Autorów, która pomaga nam w walce z ewentualnymi nadużyciami.

Jednak zanim zdecydujesz się na wsparcie Autora, weź pod uwagę, że w przypadkach spornych ewentualny zwrot pieniędzy może być obarczony znacznym ryzykiem.

Zgłoś użytkownika
Zostań Patronem
Kup na prezent
Najnowsi Patroni
Rafał Wyciślik
Rafał Wyciślik
Próg: 20 zł
Kudi
Kudi
Próg: 5 zł
Jacek Hildebrandt
Jacek Hildebrandt
Próg: 10 zł
hobbit_bartek
hobbit_bartek
Próg: 10 zł
Maciej Wiercioch
Maciej Wiercioch
Próg: 20 zł