Sesja 0, gadanie po sesjach.
Tworzenie settingu i postaci.
Tworzenie postaci i rozmowa po sesji.
Design logi, rozmowy przed sesją 1 i po sesji 1
Rozmowy przed i po sesjach, design logi
Sesja 0, rozmowy przed i po sesjach
Sesja 0, design log, rozmowy po pierwszej części kampanii
Rozmowy przed i po sesjach. Długie omówienie kampanii po jej zakończeniu (gdzie wspominamy o epilogach i o tym dlaczego ich nie było).
Bunt na Gricenchos: przedstawienie systemu, wybór postaci, rozmowy po sesji.
Rozmowy po sesji.
Utrata poczytalności, trochę rozmów o sesji.
Tworzenie świata, tworzenie postaci
Wesprzyj działalność Autora Dobre Rzuty już teraz!
Dzięki Patronite Baniak poświęca zawodowe życie swojej pasji, czyli grom fabularnym (RPG). Prowadzi kanał filmowy, gdzie prezentuje nagrania z własnych sesji, oglądanych przez tysiące Widzów. Wspiera także początkujących Mistrzów Gry poradnikami i prelekcjami.
Drogi Patronie, dzięki Twojemu wsparciu, PSX Extreme, jako jedyny miesięcznik o grach w Polsce, ma szansę dalej funkcjonować i dostarczać niezmiennie rzetelnych i wartościowych treści. I tak już od 1997 roku! Dziękujemy!