Avatar użytkownika

Barbara Tatar E-handel w praktyce

0
patronów
0
patronów

Progi wsparcia

Obrazek progu
10 zł miesięcznie
Wybierz 10 zł
10 dostępnych miejsc
Dorzuć grosik do skarbonki. Dziękuję za Twoje wsparcie!
Obrazek progu
20 zł miesięcznie
"Kawka na wynos dzisiaj towarzyszy mi
To cappuccino niesłodzone będę fit"

Będziesz na tej samej imprezie, co ja?
Zapraszam na kawę!
Obrazek progu
30 zł miesięcznie
W trakcie pisania artykułu wypijam sporo kawy. Czasem trzeba też doładować poziom energii. I tu wpada coś słodkiego :)

Będziesz na tej samej imprezie, co ja? Pogadajmy o biznesie.

Dziękuję za wsparcie moich Duracellków!
Obrazek progu
50 zł miesięcznie
To już poważniejsza sprawa. Praca koncepcyjna i twórcza męczy. Po skończonym artykule, zasilam się małym co nieco. Jest poczucie dobrze wykonanej pracy.

W tym progu jako bonus raz na kwartał otrzymujesz szablony, na których pracuję do wykorzystania we własnym biznesie.

Dziękuję za Twoje wsparcie!
Obrazek progu
70 zł miesięcznie
Kompleksowy artykuł powstaje kilka dni. To ciężka praca dla umysłu. Najlepiej wzmacnia go mięsko :) W moich artykułach też samo "mięcho", bez lania wody.

W tym progu otrzymujesz bonus w postaci bezpłatnej konsultacji raz na kwartał.

Dzięki za docenienie mojej pracy!
Obrazek progu
100 zł miesięcznie
To jest moment, gdy po publikacji artykułu widzę reakcje i komentarze. Jest satysfakcja!

Bonus w tym progu to napisanie artykułu na zamówienie (1 artykuł na pół roku, max 8000 zzs).

Dziękuję za hojne wsparcie.

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Barbara Tatar E-handel w praktyce w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

E-handel w praktyce to konkretna wiedza na temat e-commerce, sprzedaży i marketingu (głównie B2B, ale dla B2C też znajdzie się sporo wartościowych treści). Artykuły zapewnią Ci wyczerpujące omówienie tematu z przykładami.

E-handel w praktyce to unikalny format i kompleksowe potraktowanie tematu. Treści pisane są przeze mnie (#AIfreecontent), a wiedza wynika z mojego wieloletniego doświadczenia.

E-commerce - wbrew potocznej opinii - nie jest łatwy. Wiele firm się o tym przekonało i straciło mnóstwo pieniędzy lub upadło. Dlatego daję Ci konkretną wiedzę - bez lukrowania, bez ściemy, niezależnie (nie mam sponsorów ani umów partnerskich).

Masz wpływ na tworzone treści. Tematy artykułów wybiera społeczność na LinkedIn w głosowaniu ankietowym. W ostatni wtorek każdego miesiąca publikuję artykuł w biuletynie na LinkedIn oraz na mojej stronie internetowej.

Zapraszam Cię do głosowania i w podróż po świecie e-commerce 🤝👊

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora Barbara Tatar E-handel w praktyce już teraz!

Zostań Patronem

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.