Filip Kasprzyk
Progi wsparcia
Czy wiesz, że właśnie przełamujesz pierwszy próg zakupowy, który otwiera drzwi do szerszej sprzedaży?
Właśnie dlatego niektóre produkty w sklepach są nieadekwatnie tanie - w założeniu sklep odbije sobie to na znacznie wyższej marży innych produktów, które statystycznie i tak kupisz :) Ale nie tu - tu gramy fair i w otwarte karty 😌
Dziękuję Ci z całego 💖 serca, jeśli zdecydujesz się na to wsparcie. W podziękowaniu otrzymasz ode mnie dostęp do specjalnej, zamkniętej grupy na Facebooku, która jako pierwsza otrzyma informacje o każdej nowej publikacji.
Dzięki Twojej pomocy będziemy mogli zacząć realizować bardziej ambitne produkcje - takie jak zamknięte LIVE'y lub warsztaty on-line, podczas których wspólnie z Wami będziemy pracować nad rozwiązywaniem problemów i wyzwań marketingu. Do tego będziemy mogli tworzyć jeszcze więcej przydatnych treści❗
Decydując się na wsparcie nas tą kwotą bardzo nam pomagasz - 💐 serdecznie Ci za to dziękuję❗ Poza dołączeniem do 📬 zamkniętej listy mailingowej z najciekawszymi poradami, pomysłami na kampanie społeczne lub zbiórki, otrzymasz ode mnie także dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która jest dostępna wyłącznie dla naszych Patronów 😎
To już poważna inwestycja, która pozwoli nam rozpocząć produkcję planowanych szkoleń 💻 online. Będą one dostępne dla wszystkich Patronów w bardzo atrakcyjnych cenach (od kilku do kilkunastu zł). Jednak dla Srebrnych i Złotych Inwestorów pozostaną zawsze bezpłatne. Musimy tylko okiełznać to technologicznie 😇
To dla nas bardzo cenne wsparcie i bardzo Ci za nie dziękujemy 🍀 W podziękowaniu za to, otrzymasz (poza wcześniej wymienionymi gratyfikacjami) wszystkie korzyści wynikające z niższych progów wsparcia 🌞
Kup wsparcie na prezent!
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Filip Kasprzyk w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyWbrew pozorom, marketing dla Organizacji nie jest inny niż ten biznesowy - jest daleko za nim.
👋 Witaj na profilu Filipa Kasprzyka dla NGO
Na co dzień jest współwłaścicielem dwóch agencji marketingowych - Spin Digital oraz Real Marketing, które skupiają się na realizowaniu działań marketingowych z zakresu szerokiego digital marketingu.
Poza działalnością agencji, dzieli się z Organizacjami III-go sektora swoją wiedzą i 20-letnim doświadczeniem w marketingu - prowadzi bloga, szkolenia i doradztwo. W ten sposób Organizacje uczą się takiego marketingu, który od lat funkcjonuje w Biznesach i pozwala im zarabiać.
Z wykształcenia jest socjologiem, który wychował się w otoczeniu psychologów (i podobno przez to złapał na nich alergię) i ma za sobą Szkołę Trenerów INTRA oraz Szkołę Trenerów Biznesu Grupy SET. To sprawia, że jego szkolenia zawsze mają charakter lekko warsztatowy i zawsze jest w nich miejsce na interakcje, dyskusje, pytania a nawet rozwiązywanie konkretnych problemów uczestników (jeśli jest na to czas).
Organizacje nie potrzebują 😱 marketingu?
Z takim przekonaniem wiele organizacji idzie przez świat, borykając się z brakami funduszy, małym zainteresowaniem wolontariuszy czy trudnościami w propagowaniu swoich idei. A przecież może być inaczej...
- Czy wiesz dlaczego tak wiele osób w organizacjach uważa, że marketing nie jest im potrzebny?
- Dlaczego nie raz mówią o nim wręcz z obrzydzeniem?
- Co sprawia, że wiele działań "promocyjnych" czy nastawionych na zbiórki "1%" w Organizacjach jest z góry skazane na niepowodzenie, lub ich efekt jest mizerny?
- I - przede wszystkim - co zrobić, by Twoja organizacja zwiększyła realnie zyski, zachęcała nowych wolontariuszy i byłą dla nich inspiracją, a nie ucieczką?
Co możemy "ukraść" 🕴️ Biznesowi i podarować NGO?
Świat biznesu każdego dnia wyciska z marketingu co tylko się da, by maksymalizować zyski. To biznes sprawia, że marketing się rozwija, że media społecznościowe powstają i utrzymują się na rynku. To dzięki niemu marketingowcy (tacy jak ja) są zmuszani do tego, by wymyślać co raz skuteczniejsze sposoby wykorzystania dostępnych narzędzi. To napędza rozwój - by ten biznes mógł przetrwać.
Dlaczego nie wykorzystać całej tej wiedzy i doświadczenia, by marketing w Organizacjach działał skuteczniej?
Właśnie o tym chcę Ci opowiedzieć. Oraz o wielu innych kwestiach związanych z szeroko rozumianą Promocją III-go sektora (NGO), takich jak:
- Marketing online,
- Tworzenie stron www oraz landing page, które mają cel i "sprzedają"
- Komunikacji (nie tylko w Social Media),
- Tworzenie wartościowych i angażujących treści,
- Prowadzeniu kampanii w Google i na Facebooku,
- Pozyskiwaniu środków z Google for NGO (Ad Grants),
- Wykorzystanie email marketingu do automatyzowania działań marketingowych,
- Skutecznym wykorzystaniu właśnie serwisu Patronite, na którym teraz jesteś,
- Wdrażaniu modelu sprzedażowego AIDA,
- Wykorzystaniu języka perswazji w marketingu on-line,
- Jak pisać (bloga, posty na Fb, maile, etc.) by ludzie chętniej je czytali,
- Czy pozycjonowanie (SEO) strony www ma sens i jeśli tak to kiedy,
- Wiele innych, pomniejszych aspektów marketingu.
Prawie każda Organizacja z III-go sektora, poza realizowaniem swoich celów statutowych, musi zadbać także o marketing. Czy tego chcesz czy nie, Twoja organizacja musi pozyskiwać środki do tego by funkcjonować, realizować idee będące jej fundamentem i które jednoczą wokół niej ludzi.
Dlaczego wiem, co robić?
Od prawie 20 lat opracowuję 🔥 strategie marketingowe, przygotowuję 💬🗨️ komunikację w mediach społecznościowych oraz planuję i nadzoruję różne działania marketingowe dla klientów naszych agencji. Najpierw jako pracownik, a następnie właściciel agencji marketingowej nauczyłem się wielu rzeczy, jednak dwie najważniejsze z nich, to:
-
Wszystkie działania muszą być nastawione na zysk (niekoniecznie finansowy!), a Ty musisz wiedzieć jak zmierzyć 📊 efekty Twoich działań.
- Cokolwiek robisz, nie zapominaj o 📈 celu, który chcesz zrealizować
Ten błąd popełnia wielu marketerów, działając ad hoc i mając przed oczami nieistotne cele (jak liczba fanów, ruch do strony, etc.). Co więc to znaczy? Otóż:
- Jeśli publikujesz post na Facebooku - musisz na starcie podjąć decyzję, jaki cel ten posta ma realizować.
- Jeśli robisz ulotkę (serio, jeszcze robisz ulotki?) to zastanów się, co jej odbiorca ma zrobić po jej przeczytaniu.
- Jeśli tworzysz stronę www, to najpierw pomyśl po co (nie, to że "trzeba mieć stronę" nie jest wystarczającym argumentem), dla kogo i co ten ktoś ma na niej zrobić.
... i tak dalej...
Nie tak 🙄 sobie to wyobrażałem
Problem w tym, że w wielu fundacjach marketing prawie nie istnieje 🙈🙉🙊, a przynajmniej nie na takim poziomie, na jakim od dekady funkcjonuje on w świecie biznesu. W biznesie każda złotówka musi przynieść dwa złote (albo i więcej). Jeśli biznes ma się rozwijać, to 🚫 nie ma miejsca na działania nieprzemyślane czy przypadkowe.
Z III-cim Sektorem pracuję od kilku lat, prowadząc szkolenia, tworząc strony www i kampanie marketingowe w Google czy na Facebooku. Jednak dopiero niedawno uświadomiłem sobie, jak wiele Organizacje tracą z powodu braku rzetelnego wsparcia marketingowego.
Być może przez brak tak silnego nacisku na generowanie przychodu w Organizacjach, brak pogoni za 🤑💸💵💰 pieniądzem (tak charakterystycznej dla świata biznesu) sprawia, że marketing w Organizacjach 🌬 zamarł.
Jeśli w biznesie marketing jest rozpędzoną lokomotywą, której zadaniem jest zmiażdżyć każdy przejaw konkurencji stojący na jej drodze, to w III-cim sektorze marketing jest małą dziewczyną, która rozdaje kwiatki wszystkim wkoło - niby fajnie, ale w starciu z lokomotywą raczej nie ma szans...
A po co Ty tu jesteś⁉️
Wierzę, że Organizacje mogą być równie skuteczne w zbieraniu funduszy, szerzeniu idei oraz angażowaniu wolontariuszy, co Biznes w zarabianiu pieniędzy. A może nawet lepszy, bo przecież idea może być warta więcej, niż jakiekolwiek pieniądze.
Ten projekt to przede wszystkim zupełnie nowe możliwości i pola do rozwoju dla Ciebie i Twojej Organizacji - nie tylko w obszarze marketingu, ale także umiejętności spoglądania na niektóre problemy/wyzwania z nowej perspektywy i znajdowanie nieszablonowych rozwiązań. O to będę starał się dbać.
Dzięki Twojemu wsparciu mogę tworzyć kolejne treści, z których może korzystać każda organizacja z trzeciego sektora, by rozwijać swój marketing i budować większe społeczności wokół siebie. Zbiórka funduszy ma także umożliwić nam rozwój projektu o produkcje video, wywiady i szersze publikacje. To także konieczność angażowania dodatkowych ludzi i środków niezbędnych, by móc się rozwijać.
Dlatego zacznij od bloga - poczytaj i oceń czy to, co tu znajdujesz ma dla Ciebie wartość.
Cele
- 1 000 zł miesięcznie
- 1 000 zł brakuje
- 3 000 zł miesięcznie
- 3 000 zł brakuje
Ryzyko
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.