Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo, dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych.
Aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie przez Crowd8 sp. z o.o. oraz podmioty zewnętrzne, które wspierają nas w prowadzeniu działalności, kliknij AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU.
Jeśli chcesz dostosować lub zmienić swoje preferencje dotyczące zbierania danych osobowych, wybierz opcję "USTAWIENIA ZAAWANSOWANE".
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją wycofać w USTAWIENIACH ZAAWANSOWANYCH, gdzie jest także opisane Twoje prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, a także w dowolnym momencie za pomocą ustawień Twojej przeglądarki w urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że w zależności od Twoich ustawień, Twoje dane będą mogły być przekazywane do zewnętrznych odbiorców danych z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Pozostałe szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych w tym celów przetwarzania znajdują się w naszej polityce prywatności.
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. W sekcji „Twoje uprawnienia” niniejszej Polityki możesz dostosować swoje preferencje dotyczące przekazywania Twoich danych do podmiotów zapewniających nam usługi analityczne i marketingowe. (Przejdź do ustawień preferencji)
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Crowd8 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000548195, NIP: 5242777491, REGON: 36100935200000, kapitał zakładowy 23 000,00 zł.
Jeśli chcesz skontaktować się z nami w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, napisz do nas na adres e-mail: rodo@patronite.pl.
Administratorem w odniesieniu do danych osobowych Patronów i Mecenasów mogą być także poszczególni Autorzy, w związku z przekazaniem wsparcia finansowego.
TWOJE UPRAWNIENIA
Twoje dane są przez nas przetwarzane w celach związanych z funkcjonowaniem Serwisu oraz Aplikacji i świadczeniem usług w nich oferowanych. W odniesieniu do przetwarzania przysługuje Ci prawo żądania:
A także prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Poniżej możesz natomiast samodzielnie dostosować swoje preferencje dotyczące przekazywania Twoich danych do podmiotów zapewniających nam usługi analityczne i marketingowe:
więcej na ten temat przeczytasz w sekcjach: „Pliki cookies i inne zbliżone technologie”, „Usługi zewnętrzne / Odbiorcy danych” oraz „Przekazywanie danych osobowych do państw spoza Unii Europejskiej” niniejszej Polityki
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych w zależności od podejmowanych przez Ciebie działań.
1. Nawiązanie z nami kontaktu (np. w celu zadania pytania)
W jakim celu? | |
obsługa Twoich zapytań lub zgłoszeń | |
Na jakiej podstawie? | |
umowa lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w przypadku, gdy Twoje zapytanie lub zgłoszenie dotyczy umowy, której jesteśmy lub możemy być stroną | nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu Twoich danych w celu prowadzenia z Tobą komunikacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – jeżeli Twoje zapytanie lub zgłoszenie nie ma związku z umową |
Jak długo? | |
przez czas trwania wiążącej nas umowy lub – jeśli umowa nie zostanie zawarta – 2 lata | przez 2 lata lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania* |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do momentu upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub nas. (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) | |
Co się stanie, jeśli nie podam danych? | |
nie będziemy mieli możliwości udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie lub zgłoszenie |
*w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku i które nastąpi najwcześniej
2. Ustawienia przeglądarki (w przypadku Serwisu) lub inne zbliżone działanie zezwalające na prowadzenie działań analitycznych
W jakim celu? | |
analiza sposobu korzystania przez Ciebie z Serwisu lub Aplikacji, celem dostosowania do potrzeb i zachowań Użytkowników (więcej na ten temat przeczytasz w sekcjach „Działania analityczne” i „Pliki cookies” Polityki prywatności) | |
Na jakiej podstawie? | |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) | |
Jak długo? | |
do momentu wygaśnięcia ważności lub usunięcia przez Ciebie pliku cookies, wykorzystywanych do celów analitycznych* | |
Co się stanie, jeśli nie podam danych? | |
nie uwzględnimy Twoich preferencji dotyczących korzystania z Serwisu lub Aplikacji w pracach nad jej rozwojem |
*w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku i które nastąpi najwcześniej
3. Ustawienia przeglądarki (w przypadku Serwisu) lub inne zbliżone działanie zezwalające na prowadzenie działań marketingowych
W jakim celu? | |
marketing bezpośredni, polegający na wyświetlaniu spersonalizowanych reklam (więcej na ten temat przeczytasz w sekcji „Pliki cookies” Polityki prywatności) | |
Na jakiej podstawie? | |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) | |
Jak długo? | |
do momentu wygaśnięcia ważności lub usunięcia przez Ciebie plików cookies, wykorzystywanych do celów marketingowych* | |
Co się stanie, jeśli nie podam danych? | |
nie będziesz otrzymywać naszych sugestii co do produktów lub usług, którymi możesz być zainteresowany |
*w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku i które nastąpi najwcześniej
4. Założenie konta w Serwisie lub w Aplikacji
W jakim celu? | |
realizacja umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta w Serwisie lub w Aplikacji | |
Na jakiej podstawie? | |
umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) | |
Jak długo? | |
do momentu, w którym konto zostanie usunięte przez Ciebie lub przez nas na Twoje żądanie | |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do momentu upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub nas. (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) | |
Co się stanie, jeśli nie podam danych? | |
nie będziesz mieć możliwości założenia konta i korzystania z jego funkcji |
5. Korzystanie z Aplikacji
W jakim celu? | |
realizacja umowy o świadczenie usług w Aplikacji | |
Na jakiej podstawie? | |
umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) | |
Jak długo? | |
przez okres obowiązywania umowy | |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do momentu upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub nas. (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) | |
Co się stanie, jeśli nie podam danych? | |
nie będziesz mieć możliwości korzystania z Aplikacji |
6. Dokonywanie lub przyjmowanie wpłat za pośrednictwem Serwisu
W jakim celu? | |
przekazanie udzielonego Autorowi wsparcia finansowego | |
Na jakiej podstawie? | |
umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) | obowiązek prawny zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) |
Jak długo? | |
przez okres obowiązywania umowy | do momentu wygaśnięcia obowiązku prawnego, m.in. związanego ze stosowaniem środków bezpieczeństwa finansowego lub rachunkowości |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do momentu upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub nas. (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) | |
Co się stanie, jeśli nie podam danych? | |
nie będziesz miał możliwości dokonywania lub przyjmowania wpłat za pośrednictwem Serwisu |
7. Zapis na newsletter
W jakim celu? | |
wysyłanie newslettera | |
Na jakiej podstawie? | |
Twoja zgoda na wysyłkę newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) | |
Jak długo? | |
do momentu wycofania przez Ciebie zgody – pamiętaj, w każdej chwili możesz wycofać zgodę. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem. | |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do momentu upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub nas. (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) | |
Co się stanie, jeśli nie podam danych? | |
nie będziesz mieć możliwości otrzymywania newslettera |
8. Podjęcie działania lub zaniechanie mogące powodować powstanie roszczeń związanych z Serwisem lub Aplikacją lub naszymi usługami
W jakim celu? | |
ustalenie, dochodzenie lub obrona ewentualnych roszczeń, związanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami | |
Na jakiej podstawie? | |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych osobowych we wskazanym powyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) | |
Jak długo? | |
do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania* | |
Co się stanie, jeśli nie podam danych? | |
brak możliwości ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń |
*w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku i które nastąpi najwcześniej
PUBLIKOWANIE DANYCH
Jeśli zdecydujesz się na udzielenie Autorowi wsparcia, Twoje dane, takie jak nazwa Użytkownika, mogą zostać opublikowanie w profilu Autora, chyba że wolisz przekazać wsparcie anonimowo – w takim przypadku inni Użytkownicy nie będą mieli wiedzy na temat Twojego wsparcia. Po przekazaniu wsparcia, Autor uzyska dostęp do podanego przez Ciebie imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz nr telefonu, aby możliwa była realizacja zobowiązań Autora wobec Ciebie, określonych przez niego w ramach swojego profilu.
Jeśli zdecydujesz się korzystać z Serwisu jako Autor, podane przez Ciebie w ramach profilu dane, w tym zwłaszcza Twój opis i zdjęcia, będą widoczne dla innych użytkowników.
PROFILOWANIE
W ramach Serwisu dokonujemy profilowania – w odniesieniu do Ciebie będzie to miało miejsce, jeśli zezwolisz na takie działania. Profilowanie to polega na automatycznej ocenie, jakimi produktami lub usługami możesz być zainteresowany, wykorzystując do tego informacje o wyświetlanych przez Ciebie treściach. Dzięki temu możemy proponować profile Autorów lub usługi, które mogą Cię zainteresować.
Profilowanie, którego dokonujemy, nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec Ciebie skutki prawne lub wpływających na Ciebie w podobnie istotny sposób.
DZIAŁANIA ANALITYCZNE
W ramach Serwisu oraz Aplikacji prowadzimy działania analityczne, mające na celu zwiększenie jego intuicyjności i przystępności – w odniesieniu do Ciebie będzie to miało miejsce, jeśli zezwolisz na takie działania. W ramach analizy będziemy brać pod uwagę sposób, w jaki poruszasz się po Serwisie czy Aplikacji – a więc np. to, ile czasu spędzasz na danej podstronie, czy w które miejsca w Serwisie lub w Aplikacji klikasz. Dzięki temu możemy dostosować układ i wygląd Serwisu oraz Aplikacji oraz zamieszczane w nich treści do potrzeb Użytkowników.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
PLIKI COOKIES I INNE ZBLIŻONE TECHNOLOGIE
Nasz Serwis oraz Aplikacja, jak większość witryn internetowych, korzystają z tzw. plików cookies (ciasteczek) i innych zbliżonych technologii. Pliki te:
W ramach Serwisu i Aplikacji ciasteczka wykorzystywane są w celach:
Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z sekcji pomocy Twojej przeglądarki, dostępnej np. po wciśnięciu klawisza F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
Poniżej znajdziesz informacje na temat funkcji przetwarzanych przez nas plików cookie oraz ich okresie ważności.
W Serwisie przetwarzane są w szczególności następujące pliki cookies:
nazwa pliku cookie | okres ważności pliku cookie | funkcja pliku cookie |
patronite | 2 godziny | Cookie sesyjne |
patronite-gdpr | 1 rok | Cookie przechowujące ustawienia o preferencjach użytkownika dla podmiotów zewnętrznych |
_gat_gtag_UA_*****_** | minuta | Cookie ustawiane przez Google Analytics w celach analitycznych |
_ga | 13 miesięcy | Cookie ustawiające identyfikator strony |
_ga_XCLQNL44QB | 13 miesięcy | Cookie ustawiające identyfikator strony dla GA4 |
_gid | 1 dzień | Cookie ustawiane przez Google w celach analitycznych |
_gcl_au | 3 miesiące | Cookie ustawiane przez Google Adsense w celach analizy konwersji |
_clck | 1 rok | Cookie ustawiane przez Clarity do celów analitycznych Clarity User ID |
_clsk | 1 dzień | Cookie ustawiane przez Clarity do łączenia informacji o wyświetleniach stron |
CLID | 1 dzień | Cookie ustawiane przez Clarity do identyfikowania użytkownika |
ANONCHK | czas sesji | Cookie ustawiane przez Clarity do identyfikowania użytkownika |
MR | czas sesji | Cookie ustawiane przez Clarity w celu odświeżania MUID |
MUID | 1 rok | Cookie ustawiane przez Clarity w celu identyfikacji użytkownika pomiędzy stronami |
SM | 1 rok | Cookie ustawiane przez Clarity w celu synchronizacji MUID |
_hjSession_****** | 30 minut | Cookie sesyjne HotJar (wycofane) |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Cookie ustawiane przez HotJar do celów analitycznych (wycofane) |
_hjSessionUser_****** | 1 rok | Cookie ustawiane przez HotJar w celu identyfikacji użytkownika (wycofane) |
_fbp | 3 miesiące | Cookie ustawiane przez Facebooka do celów analitycznych |
rodoFB | 7 dni | Cookie przechowujący informacje o preferencjach użytkownika w zakresie przekazywania danych do Facebooka |
rodoOS | 7 dni | Cookie przechowujący informacje o preferencjach użytkownika w zakresie przekazywania danych do OneSignal |
rodoGA | 7 dni | Cookie przechowujący informacje o preferencjach użytkownika w zakresie przekazywania danych do Google |
rodoHotJar | 7 dni | Plik cookie przechowujący informacje o preferencjach użytkownika w zakresie przekazywania danych do HotJar |
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
W takich przypadkach nie będziemy ich już dłużej przetwarzać.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Wikipedii.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, które wspierają nas w prowadzeniu działalności. Powierzamy im do przetwarzania Twoje dane – podmioty te przetwarzają dane wyłącznie na nasze udokumentowane polecenie.
Poniżej znajdziesz listę odbiorców Twoich danych:
DZIAŁANIE | ODBIORCY DANYCH | PRZEKAZANIE DANYCH POZA UNIĘ EUROPEJSKĄ |
każde działanie w związku z Serwisem | hostingodawca** | ** tak (USA) |
nawiązanie z nami kontaktu | dostawca standardowego oprogramowania biurowego (w tym skrzynki poczty elektronicznej)** | ** tak (USA) |
korzystanie z Aplikacji | dostawca oprogramowania do analityki oraz obsługi powiadomień push** | ** tak (USA) |
założenie konta w Serwisie lub w Aplikacji | dostawcy innych usług, w których Użytkownik posiada konto (jeśli zdecyduje się na rejestrację w Serwisie lub Aplikacji przy wykorzystaniu konta w jednej z tych usług) | ** tak (USA) |
dostawca standardowego oprogramowania biurowego (w tym skrzynki poczty elektronicznej)** | ** tak (USA) | |
dokonywanie lub przyjmowanie wpłat za pośrednictwem Serwisu | operatorzy płatności** | ** tak (USA) |
biuro rachunkowe | nie ma miejsca | |
inni użytkownicy Serwisu | nie ma miejsca | |
dostawca standardowego oprogramowania biurowego (w tym skrzynki poczty elektronicznej)** | ** tak (USA) | |
przebywanie na stronie Serwisu z ustawieniami zezwalającymi na prowadzenie działań analitycznych | Podmioty dostarczające nam narzędzia wykorzystywane w celach analitycznych** | ** tak (USA) |
przebywanie na stronie Serwisu z ustawieniami zezwalającymi na prowadzenie działań marketingowych | Podmioty dostarczające nam narzędzia wykorzystywane w celach marketingowych** | ** tak (USA) |
A ponadto:
PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW SPOZA UNII EUROPEJSKIEJ
** W związku z powyższym, Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty spoza Unii Europejskiej. Właściwy poziom ochrony Twoich danych, w tym poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń, zapewnia zastosowanie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, o których mowa w art. 46 ust. 2 lit. c RODO.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Filip Kasprzyk w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyNa co dzień jest współwłaścicielem dwóch agencji marketingowych - Spin Digital oraz Real Marketing, które skupiają się na realizowaniu działań marketingowych z zakresu szerokiego digital marketingu.
Poza działalnością agencji, dzieli się z Organizacjami III-go sektora swoją wiedzą i 20-letnim doświadczeniem w marketingu - prowadzi bloga, szkolenia i doradztwo. W ten sposób Organizacje uczą się takiego marketingu, który od lat funkcjonuje w Biznesach i pozwala im zarabiać.
Z wykształcenia jest socjologiem, który wychował się w otoczeniu psychologów (i podobno przez to złapał na nich alergię) i ma za sobą Szkołę Trenerów INTRA oraz Szkołę Trenerów Biznesu Grupy SET. To sprawia, że jego szkolenia zawsze mają charakter lekko warsztatowy i zawsze jest w nich miejsce na interakcje, dyskusje, pytania a nawet rozwiązywanie konkretnych problemów uczestników (jeśli jest na to czas).
Z takim przekonaniem wiele organizacji idzie przez świat, borykając się z brakami funduszy, małym zainteresowaniem wolontariuszy czy trudnościami w propagowaniu swoich idei. A przecież może być inaczej...
Świat biznesu każdego dnia wyciska z marketingu co tylko się da, by maksymalizować zyski. To biznes sprawia, że marketing się rozwija, że media społecznościowe powstają i utrzymują się na rynku. To dzięki niemu marketingowcy (tacy jak ja) są zmuszani do tego, by wymyślać co raz skuteczniejsze sposoby wykorzystania dostępnych narzędzi. To napędza rozwój - by ten biznes mógł przetrwać.
Dlaczego nie wykorzystać całej tej wiedzy i doświadczenia, by marketing w Organizacjach działał skuteczniej?
Właśnie o tym chcę Ci opowiedzieć. Oraz o wielu innych kwestiach związanych z szeroko rozumianą Promocją III-go sektora (NGO), takich jak:
Prawie każda Organizacja z III-go sektora, poza realizowaniem swoich celów statutowych, musi zadbać także o marketing. Czy tego chcesz czy nie, Twoja organizacja musi pozyskiwać środki do tego by funkcjonować, realizować idee będące jej fundamentem i które jednoczą wokół niej ludzi.
Od prawie 20 lat opracowuję 🔥 strategie marketingowe, przygotowuję 💬🗨️ komunikację w mediach społecznościowych oraz planuję i nadzoruję różne działania marketingowe dla klientów naszych agencji. Najpierw jako pracownik, a następnie właściciel agencji marketingowej nauczyłem się wielu rzeczy, jednak dwie najważniejsze z nich, to:
Wszystkie działania muszą być nastawione na zysk (niekoniecznie finansowy!), a Ty musisz wiedzieć jak zmierzyć 📊 efekty Twoich działań.
Problem w tym, że w wielu fundacjach marketing prawie nie istnieje 🙈🙉🙊, a przynajmniej nie na takim poziomie, na jakim od dekady funkcjonuje on w świecie biznesu. W biznesie każda złotówka musi przynieść dwa złote (albo i więcej). Jeśli biznes ma się rozwijać, to 🚫 nie ma miejsca na działania nieprzemyślane czy przypadkowe.
Z III-cim Sektorem pracuję od kilku lat, prowadząc szkolenia, tworząc strony www i kampanie marketingowe w Google czy na Facebooku. Jednak dopiero niedawno uświadomiłem sobie, jak wiele Organizacje tracą z powodu braku rzetelnego wsparcia marketingowego.
Być może przez brak tak silnego nacisku na generowanie przychodu w Organizacjach, brak pogoni za 🤑💸💵💰 pieniądzem (tak charakterystycznej dla świata biznesu) sprawia, że marketing w Organizacjach 🌬 zamarł.
Jeśli w biznesie marketing jest rozpędzoną lokomotywą, której zadaniem jest zmiażdżyć każdy przejaw konkurencji stojący na jej drodze, to w III-cim sektorze marketing jest małą dziewczyną, która rozdaje kwiatki wszystkim wkoło - niby fajnie, ale w starciu z lokomotywą raczej nie ma szans...
Wierzę, że Organizacje mogą być równie skuteczne w zbieraniu funduszy, szerzeniu idei oraz angażowaniu wolontariuszy, co Biznes w zarabianiu pieniędzy. A może nawet lepszy, bo przecież idea może być warta więcej, niż jakiekolwiek pieniądze.
Ten projekt to przede wszystkim zupełnie nowe możliwości i pola do rozwoju dla Ciebie i Twojej Organizacji - nie tylko w obszarze marketingu, ale także umiejętności spoglądania na niektóre problemy/wyzwania z nowej perspektywy i znajdowanie nieszablonowych rozwiązań. O to będę starał się dbać.
Dzięki Twojemu wsparciu mogę tworzyć kolejne treści, z których może korzystać każda organizacja z trzeciego sektora, by rozwijać swój marketing i budować większe społeczności wokół siebie. Zbiórka funduszy ma także umożliwić nam rozwój projektu o produkcje video, wywiady i szersze publikacje. To także konieczność angażowania dodatkowych ludzi i środków niezbędnych, by móc się rozwijać.
Dlatego zacznij od bloga - poczytaj i oceń czy to, co tu znajdujesz ma dla Ciebie wartość.
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.