Fractal Ensemble
Progi wsparcia
Jak wyrażamy naszą wdzięczność?
Podziękujemy Ci fraktalowo na naszej fraktalowej stronie internetowej:)
Co w zamian? Podziękowanie w formie krótkiego filmu:)
powinno Ci się spodobać:)
uuuuuuuuu.... gruuuubo!
zapraszamy na indywidualną godzinną lekcję do wyboru:
flet współczesny, flet traverso, nauka oddychania przeponowego, klawesyn, fortepian (pianino), lekcja fizyki, lekcja matematyki, chemii, lekcja historii muzyki, analizy dzieła muzycznego, kształcenia słuchu, nauka kulania klusek.
Mamy okazję nagrać Ci wskazany przez Ciebie utwór barokowy, może być na duet, trio lub solo:) Jakieś pomysły? Boismortier? de la Barre? Telemann?
Kup wsparcie na prezent!
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Fractal Ensemble w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyMuzyka intymna. Cicha. Wypowiadana.
To ona nas cieszy i jest naszym codziennym wyzwaniem.
Gramy ze sobą już kilka lat. W tym czasie można nas było usłyszeć na różnych scenach i festiwalach - m.in. w ramach cyklu "Środa Młodych" w NOSPR, na XVI Tarnogórskich Wieczorach Muzyki Organowej i Kameralnej czy na Festiwalu Cichej Muzyki w Toruniu.
W skład zespołu wchodzą instrumentalistki - Julia Obrębowska-Borek (flet), Anna Wiśniewska (klawesyn), oraz śpiewak, tenor - Karol Bulanda.
Julia Obrębowska-Borek
Absolwentka Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach, flet poprzeczny (prof. Stanisław Michalik, dr Łukasz Zimnik) i Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy, klasa fletu traverso (Michael Schmidt-Casdorff). Obecnie nauczyciel fletu w PSM I i II stopnia w Chorzowie. Jako muzyk sesyjny współpracuje m.in. z: Filharmonią Opolską, Orkiestrą Kameralną Miasta Tychy – AUKSO, Sinfoniettą Cracovią, Filharmonią Częstochowską, Teatrem Rozrywki w Chorzowie. Od marca 2015 roku jest członkiem Barokowej Orkiestry Akademii Operowej przy Operze Narodowej. Swoje umiejętności doskonaliła pod okiem takich profesorów jak: Michael Schmidt-Casdorff, Jadwiga Kotnowska, Andrea Lieberknecht, Linde Brunmayr Tutz, Michael Martin Kofler.
Anna Wiśniewska
Ukończyła studia magisterskie w klasie klawesynu prof. Marka Toporowskiego na Akademii Muzycznej w Katowicach oraz uzyskała tytuł magistra na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Jest absolwentką studiów podyplomowych o kierunku kameralistyka (AM Katowice). Swoje umiejętności doskonaliła na kursach u takich pedagogów jak Barbara Willi, Therese de Goede, Gerhard Gnann, Elżbieta Stefańska, Lilianna Stawarz. Z powodzeniem łączy działalność naukową i artystyczną. Jest autorką artykułu pt. "Podziały interwałów przy użyciu metod geometrii wykreślnej oraz systemu mechanicznego w traktatach Le istitutioni harmoniche oraz Sopplimenti musicali Gioseffa Zarlino" wydanym w "Notesie Muzycznym" -półroczniku o profilu naukowo-artystycznym wydawanym od 2014 roku przez Wydział Wykonawstwa Instrumentalnego Akademii Muzycznej w Łodzi. Obecnie pracuje jako inżynier oraz prowadzi działalność koncertową.
Karol Bulanda
Absolwent Teorii Muzyki Akademii Muzycznej w Katowicach. Pracuje jako artysta chóru Filharmonii Śląskiej w Katowicach oraz nauczyciel mianowany przedmiotów teoretycznych Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. G.Fitelberga w Chorzowie. Ponadto jest członkiem kameralnego zespołu wokalnego Cantus Floridus, z którym występował podczas wielu koncertów i festiwali. Do jego ważniejszych doświadczeń wokalnych należy zaliczyć współpracę z Teatro Lirico Giuseppe Verdi w Trieście jako artysta chóru, z Zespołem Śpiewaków Miasta Katowice Camerata Silesia, chórem festiwalowym Festiwalu Wratislavia Cantans, zespołem Polish Chamber Voices, a także z Zespołem Muzyki Dawnej „Diletto”, czy {oh!} Orkiestrą Historyczną (nagranie dwóch płyt w serii Muzyka Jasnogórska).
Jako solista występował podczas Gliwickiego Festiwalu Bachowskiego, Zabrzańskich Dni Muzyki Dawnej, Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Dawnej im. G.G.Gorczyckiego, a także wykonywał kilkukrotnie partie solowe na koncertach Filharmonii Śląskiej. Jednym z ważniejszych jego osiągnięć było przygotowanie i wykonanie partii Ewangelisty w Pasji wg św. Jana J.S.Bacha. Artysta wykonuje zarówno partie tenorowe jak i kontratenorowe, specjalizuje się w wykonawstwie muzyki renesansu i baroku.
ww
Cele
- 1 000 zł miesięcznie
- 1 000 zł brakuje
Kwota 3000 zł pokryła by wszystkie koszty i pozwoliła nam na obudzenie się z covidowego letargu. Potrzebujemy celu, żeby nie zwiędnąć w artystycznej stagnacji!!!
Najnowsi Patroni
Ryzyko
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.