Avatar użytkownika

Fractal Ensemble

0
patronów
0 
miesięcznie
900 
łącznie
0
patronów
0 zł 900 zł
miesięcznie łącznie

Progi wsparcia

5 zł miesięcznie
Serdeczne dzięki. Takie 5 zł to dla nas ważny gest - czujemy, że nie jesteśmy Ci obojętni.
Jak wyrażamy naszą wdzięczność?
Podziękujemy Ci fraktalowo na naszej fraktalowej stronie internetowej:)
10 zł miesięcznie
Taki próg na wiele nóg:)
Co w zamian? Podziękowanie w formie krótkiego filmu:)
25 zł miesięcznie
25 to tyle, ile chcielibyśmy mieć koncertów rocznie:) Tyle nam się marzy. A za taką kwotę mamy dla Ciebie krótki film z improwizacją na lamentbasie,
powinno Ci się spodobać:)
50 zł miesięcznie
Pół stówki to już poważna sprawa. Do improwizacji na lament basie dokładamy film "od kuchni" - przedstawiamy nasze instrumenty, rozkładamy je na części, pucujemy, opowiadamy o historii.
100 zł miesięcznie
Wybierz 100 zł
5 dostępnych miejsc
Mili Państwo, taki próg to już wymaga indywidualizacji. Zatem fraktal zobowiązuje się do nagrania barokowej improwizacji na wskazany przez Ciebie temat muzyczny .
200 zł miesięcznie
Wybierz 200 zł
5 dostępnych miejsc
uuuuuuuu.....
uuuuuuuuu.... gruuuubo!
zapraszamy na indywidualną godzinną lekcję do wyboru:
flet współczesny, flet traverso, nauka oddychania przeponowego, klawesyn, fortepian (pianino), lekcja fizyki, lekcja matematyki, chemii, lekcja historii muzyki, analizy dzieła muzycznego, kształcenia słuchu, nauka kulania klusek.
300 zł miesięcznie
Wybierz 300 zł
3 dostępne miejsca
Hurra!!!!
Mamy okazję nagrać Ci wskazany przez Ciebie utwór barokowy, może być na duet, trio lub solo:) Jakieś pomysły? Boismortier? de la Barre? Telemann?

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Fractal Ensemble w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

Fascynuje nas muzyka XVII i XVIII w.
Muzyka intymna. Cicha. Wypowiadana.
To ona nas cieszy i jest naszym codziennym wyzwaniem.

Gramy ze sobą już kilka lat. W tym czasie można nas było usłyszeć na różnych scenach i festiwalach - m.in. w ramach cyklu "Środa Młodych" w NOSPR, na XVI Tarnogórskich Wieczorach Muzyki Organowej i Kameralnej czy na Festiwalu Cichej Muzyki w Toruniu

W skład zespołu wchodzą instrumentalistki - Julia Obrębowska-Borek (flet), Anna Wiśniewska (klawesyn), oraz śpiewak, tenor - Karol Bulanda.

Julia Obrębowska-Borek
Absolwentka Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach, flet poprzeczny (prof. Stanisław Michalik, dr Łukasz Zimnik) i Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy, klasa fletu traverso (Michael Schmidt-Casdorff). Obecnie nauczyciel fletu w PSM I i II stopnia w Chorzowie. Jako muzyk sesyjny współpracuje m.in. z: Filharmonią Opolską, Orkiestrą Kameralną Miasta Tychy – AUKSO, Sinfoniettą Cracovią, Filharmonią Częstochowską, Teatrem Rozrywki w Chorzowie. Od marca 2015 roku jest członkiem Barokowej Orkiestry Akademii Operowej przy Operze Narodowej. Swoje umiejętności doskonaliła pod okiem takich profesorów jak: Michael Schmidt-Casdorff, Jadwiga Kotnowska, Andrea Lieberknecht, Linde Brunmayr Tutz, Michael Martin Kofler.

Anna Wiśniewska 
Ukończyła studia magisterskie w klasie klawesynu prof. Marka Toporowskiego na Akademii Muzycznej w Katowicach oraz uzyskała tytuł magistra na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Jest absolwentką studiów podyplomowych o kierunku kameralistyka (AM Katowice). Swoje umiejętności doskonaliła na kursach u takich pedagogów jak Barbara Willi, Therese de Goede, Gerhard Gnann, Elżbieta Stefańska, Lilianna Stawarz. Z powodzeniem łączy działalność naukową i artystyczną. Jest autorką artykułu pt. "Podziały interwałów przy użyciu metod geometrii wykreślnej oraz systemu mechanicznego w traktatach Le istitutioni harmoniche oraz Sopplimenti musicali Gioseffa Zarlino" wydanym w "Notesie Muzycznym" -półroczniku o profilu naukowo-artystycznym wydawanym od 2014 roku przez Wydział Wykonawstwa Instrumentalnego Akademii Muzycznej w Łodzi. Obecnie pracuje jako inżynier oraz prowadzi działalność koncertową.

Karol Bulanda
Absolwent Teorii Muzyki Akademii Muzycznej w Katowicach. Pracuje jako artysta chóru Filharmonii Śląskiej w Katowicach oraz nauczyciel mianowany przedmiotów teoretycznych Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. G.Fitelberga w Chorzowie. Ponadto jest członkiem kameralnego zespołu wokalnego Cantus Floridus, z którym występował podczas wielu koncertów i festiwali. Do jego ważniejszych doświadczeń wokalnych należy zaliczyć współpracę z Teatro Lirico Giuseppe Verdi w Trieście jako artysta chóru, z Zespołem Śpiewaków Miasta Katowice Camerata Silesia, chórem festiwalowym Festiwalu Wratislavia Cantans, zespołem Polish Chamber Voices, a także z Zespołem Muzyki Dawnej „Diletto”, czy {oh!} Orkiestrą Historyczną (nagranie dwóch płyt w serii Muzyka Jasnogórska).
Jako solista występował podczas Gliwickiego Festiwalu Bachowskiego, Zabrzańskich Dni Muzyki Dawnej, Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Dawnej im. G.G.Gorczyckiego, a także wykonywał kilkukrotnie partie solowe na koncertach Filharmonii Śląskiej. Jednym z ważniejszych jego osiągnięć było przygotowanie i wykonanie partii Ewangelisty w Pasji wg św. Jana J.S.Bacha. Artysta wykonuje zarówno partie tenorowe jak i kontratenorowe, specjalizuje się w wykonawstwie muzyki renesansu i baroku.

ww

 

 

Cele Autora

Kwartalny koncert online
  • 1 000 zł miesięcznie
  • 1 000 zł brakuje
0%
Marzą nam się koncerty. Chcielibyśmy grać ich jak najwięcej, ale obecna, pandemiczna sytuacja nie daje nam takich możliwości. Koncert online wymaga organizacji - przewiezienia klawesynu, opłacenia osób zajmujących się streamingiem i wypożyczających nam sprzęt - kamerę, mikrofony, oświetlenie.
Kwota 3000 zł pokryła by wszystkie koszty i pozwoliła nam na obudzenie się z covidowego letargu. Potrzebujemy celu, żeby nie zwiędnąć w artystycznej stagnacji!!!

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora Fractal Ensemble już teraz!

Zostań Patronem

Najnowsi Patroni

Tadeusz Kołodziejczyk
Tadeusz Kołodziejczyk
300 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.