Celem nie jest wiedza.
Wiedza jest środkiem do celu.
Ale większość osób uczy się do
Matury, nie do pracy.
"Chcemy być UP" to inicjatywa zbierająca wszystkie nasze działania. Biegamy sobie wesoło po miastach działając jako aktywiści społeczni. Beztroskie pomaganie może trwać długo, jednak z każdym rokiem jesteśmy coraz starsi. Pojawia się praca, obowiązki rodzinne. Jakoś mniej przyjemnie wydaje się własne pieniądze na projekty społeczne. Dlatego zapraszamy was do zostania mecenatami naszej akcji. A robimy wiele rzeczy.
Zdarza nam się prowadzić warsztaty poświęcone dziennikarstwu/teatrowi/CRS. Nikt z nas nie ma certyfikatów ani studiów, ale każdy kocha to co robi. Zwykle pracujemy z młodzieżą gimnazjalną i licealną.
W ramach bycia redaktorami społecznymi, piszemy artykuły na temat projektów społecznych i ciekawych inicjatyw w naszej okolicy. Pomagamy promować się tym którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z projektami
Gdy inni bujają się bo dyskotekach, My proponujemy Lokalne TEDx i Startup Weekendy. Wskazujemy miejsca gdzie w gronie aktywnych i przedsiębiorczych osób, wygodnie stawiać pierwsze kroi w karierze.
Tworzymy działania skierowane do naszych znajomych. Dla własnego rozwoju. Tłumaczymy encyklopedie filozoficzne, organizujemy warsztaty i turnieje szermiercze. Jesteśmy wolonariuszami i współorganizatorami wielu lokalnych wydarzeń.
Teatr Miecza - Rozpoczęta w 2015 akcja mająca na celu promowanie szermierki wśród gimnazjalistów i licealistów. W 2016 projekt został nagrodzony 'Złotym Wilkiem" w olimpiadzie zarządzania projektami "Zwolnieni z Teorii". Przez ostatnie 3 lata przeprowadziliśmy ponad 50 działań w których udział wzięło ponad 6 000 osób. Prowadziliśmy "Falkon Arenę",współtworzyliśmy wydarzenia kulturalne, i obozy harcerskie.
Tydzień Porażki - Jedno z wystąpień podczas TEDxLublin2016 dotyczyło świadomego mówienia o porażce. Zainspirowani tą ideą postanowiliśmy stworzyć wydarzenie dla licealistów na którym chcieliśmy opowiedzieć o tym jakie ludzie popełniają błędy przy wyborze studiów oraz jak dobrze planować przyszłość. Po licznych zawirowaniach skończyliśmy jako kampania medialna z ponad 300 000 zasięgu. Prezes T-moblie udzielił nam wywiadu, Nasz projekt wsparli blogerzy i twórcy.
Tłumaczenie "Curriculum" tSoL - Projekt wynikał z połączenia ze sobą 2 grup: Ludzi lubiących język angielski oraz młodych osób które poszukiwały wysokiej jakości źródeł wiedzy. Postanowiliśmy więc stworzyć grupę tłumaczy i przetłumaczyć 32 filmy co zajęło nam ponad 200 godzin roboczych.