Dom neuroróżnorodny. Kampania Otodom

Obrazek posta

"Adresujemy marzenia… na podstawie badań

Najnowsze historie o poszukiwaniu swoich wymarzonych domów i mieszkań ponownie już opieramy o wyniki badania @Szczęśliwy Dom. Nasz coroczny raport Otodom to wnikliwy wgląd w temat szczęścia w miejscu zamieszkania. Ponadto przeanalizowaliśmy autentyczne potrzeby i emocje jakie za nimi stoją. Dzięki projektowi Szczęśliwy Dom widzimy jak zmieniają się nasze motywacje jeśli idzie o wybór mieszkania czy domu. Do tego lepiej rozumiemy jak zmieniamy się jako społeczeństwo i jak wyglądają współczesne rodziny. To równie ważne dla poszukujących jak i profesjonalistów z rynku nieruchomości.

https://www.otodom.pl/wiadomosci/profesjonalisci/dotyk-swiatlo-spokoj-nowa-kampania-otodom?fbclid=IwY2xjawE1hpRleHRuA2FlbQIxMQABHf8kUViGmcBK5aTbrPxVye5x1ypozMGZkejGf3vopPlDHO9PzM00dHfsNg_aem_RXzwa9_1C9WK2LOQKBRiJg

 

https://www.youtube.com/watch?v=ctBYbZAm6p4&list=PLBTLDmlXg02RT1hHSl8EqM7d3tLHFsjbf

#cisza #bezpieczeństwo #neuroróżnorodność

Zobacz również

Nowy Podcast Miejski - Architektura-murator: Wielozmysłowe piękno architektury
Pierwszy w Polsce raport badający jak osoby neuroróżnorodne odbierają otoczenie domu, co d...
S03E06 #Bezpiecznik Dotyk, jedyny zmysł, bez którego umieramy

Komentarze (0)

Trwa ładowanie...