Nad spektaklem pracujemy w systemie "zjazdów". Pracujemy przez kilka dni non-stop po czym rozjeżdżamy się do swoich miejsc zamieszkania i pracujemy indywidualnie. Najwięcej przemierzają odległości Krzysztof (Warszawa) i Daria (Włochy). Bogusław z Beatą mają w miarę najwięcej możliwości pracy na miejscu w Cieszynie.
Po około 3 miesiącach udało nam się zarysować kształt większości scen spektaklu, ustalić ostateczną wersję tekstu i naszkicować "mniej więcej" nasze potrzeby scenograficzne i techniczne. Mamy przygotowane ścieżki muzyczne.
Przed nami interpretacja aktorska scen, dalsze rozwijanie języka spektaklu, pogłębianie konwencji opowieści, praca nad przygotowaniem kostiumów i rekwizytów, a także video-projekcji zbudowanej z obrazów Nikołaja Roericha i Juliana Fałata, przygotowanie koncepcji światła.
W planie mamy przeprowadzenie zamkniętego czytania performatywnego tekstu sztuki. Celem tego czytania jest uzyskanie informacji od zaproszonych słuchaczy i widzów, na temat ich wrażeń dotyczących specyfiki zaproponowanej teatralnej narracji.
W perspektywie pokażemy niewielkie fragmenty wykonywanych scen. W najbliższych postach zaprezentujemy także wybrane fragmenty tekstu.
Próbujemy gościnnie w salach Domu Narodowego w Cieszynie i Świetlicy Krytyki Politycznej w czasie gdy instytucje te w udostępnionych nam salach, nie prowadzą swojej działalności. Zdarza się także, że pewne elementy przygotowań mają miejsce w terenie otwartym np. w górach.
fot. B.S podczas przerwy obiadowej w próbach.
Trwa ładowanie...