Avatar użytkownika

Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia

Opcja wsparcia finansowego jest niedostępna!

O autorze

Jest to oficjalny profil gry Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia, na który można dokonywać wpłat, które będą umożliwiały dalszy rozwój projektu na jeszcze wyższy poziom. Z góry dziękuję za wszelkie okazane wsparcie i zapraszam do śledzenia prac postępowych.

WITAJ POGROMCO!

  SKORO TU JESTEŚ OZNACZA TO,  ŻE PRAWDOPODOBNIE SZUKASZ GRY, KTÓRA BĘDZIE SIĘ WYRÓŻNIAĆ KREATYWNOŚCIĄ I PASJĄ TWÓRCÓW RODEM Z DAWNYCH CZASÓW, KIEDY TO GRY TWORZYLI ZWYKLI LUDZIE. JA NAZYWAM SIĘ DAWID TOMASZEWSKI I JESTEM TWÓRCĄ NIEZALEŻNEJ GRY POGROMCA PUSTKI II: ZŁODZIEJ KAMIENIA.

 MOJA GRA DOCZEKA   SIĘ DRUGIEJ ODSŁONY, KTÓRA NASTĄPI  GDZIEŚ W POŁOWIE 2017 ROKU PRZY DOBRYCH WIATRACH.  CO POWINIENEŚ/ POWINNAŚ WIEDZIEĆ O NIEJ? A JUŻ WSZYSTKO WYJAŚNIAM, TYLKO POZWOLĘ SOBIE NA ZAPODANIE LISTY TEGO, CO OFEROWAŁA CZĘŚĆ  PIERWSZA :)



Bardzo mi zależy, aby druga część  wyprzedzała swojego poprzednika o kilka kroków do przodu. Chcę poprawić między innymi balans rozgrywki, czytelność interfejsów,  szatę graficzną, oś fabularną, dialogi i gameplay. Chciałbym, aby Pogromca był grą RPG z bardzo rozbudowaną mechaniką  w tym także dobrze skonstruowaną ekonomią, która byłaby zmienna w zależności od wielu czynników. W tej chwili odbywają się testy tego,  co  nazywam trzonem strukturowym gry. Gdy trzon jest dobrze zbudowany wtedy zaczynam budować świat gry i jej całą zawartość. Możecie mnie zmotywować jeszcze bardziej i wesprzeć moją pracę swoim dofinansowaniem, ale i zainteresowaniem. Nie ukrywam, że bardziej cieszyłoby mnie to drugie, gdyż tworzenie gier nawet na prostych silnikach wymaga wiele pracy.

=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
To na czym już stoimy

[=]Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia[=] - kontynuacja
 Status Ukończenia: 10%

 Technologie : Gimp, RPG Maker XP

 Krótki Opis: Gra survival, RPG, akcja, przygoda z mrocznym i dojrzałym klimatem.

 Długi Opis: Nasz bohater zażegnał przyczynę wojny ludzi z bogami i postanowił wybrać się w rejony Kartaginy, by tam rozwiązywać lokalne problemy z potworami. Pech chciał, że jest on świadkiem kradzieży pewnego potężnego artefaktu, o którego kradzież podejrzewany jest demoniczny mag Adys. Jak szybko się okazuje wplątanych osób w całe te wydarzenie jest znacznie więcej, a czasu, by odzyskać potężny artefakt jest coraz mniej. Ludzkość od teraz jak nigdy przedtem potrzebuje znów bohatera, który ją ocali. Czy mu się uda? Czy może polegnie i ludzkość czeka wieczna zagłada?

 Lista zaimplementowanych elementów: 
- System efektów pogodowych (burza piaskowa 3 rodzaje, deszcz 3 rodzaje, opady śniegu 3 rodzaje)
- System trybu dnia i nocy z cyklem 24 godzinnym odliczającym dni, tygodnie, miesiące i lata
- System zmiany pór roku mający wpływ na całą rozgrywkę
- System rozwoju postaci "Atrybuty"
- System rozwoju postaci "Mistrzostwa (5 mistrzoztw po 7 zdolności kazde)"
- System rozwoju postaci "Umiejętności cech rodowych. Typowy survival w tym jazda konno, pływanie pod wodą i takie tam"
- System rozwoju postaci "Zdolności cech rodowych typu retoryka, kradzież..."
- System rozwoju postaci "Wiara zmieniająca się w zależności od poczynań postaci"
- Nowe elementy graficzne "Pustynia i wikingowie"
- Nowy styl menu
- Dodano pasek doświadczenia i zwiększono ilość mikstur
- Dodano więcej chorób, ale i jednocześnie metod zapobiegania im.
- Dodano więcej opcji dialogowych losowym NPC. Od teraz będą mieli bazę danych z której będa czerpać pojedyńcze zdania generowane w zależności od naszej reputacji
- Dodano więcej zupełnie nowych rodzajów potworów (około 20)
- Dodano nowe bronie i inne elementy wyposażenia
- Poprawiono czytelność bestiariusza, dzinnika zadań, oraz drzewek umiejętności
- Poprawiono system walki o nowe ciosy, bloki i uniki
- Zmodyfikowano system walki o tryb zręcznościowy

Sporo jeszcze czeka mnie pracy i walczę jeszcze z trzonem gry. Jednak juz teraz chcę powoli budować linię dialogową i inne lelementy gry :)


=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

 Sporo osób pisało mi, ze chciałoby dołożyć swoją cegiełkę do Pogromcy Pustki I.  Jako, ze tamta gra była darmowa i Non-Profit, to było to niemożliwe. Teraz jednak możecie to zrobić tutaj na tej stronie. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za okazane zaufanie i być może nawet wsparcie. Z ubiegiem czasu będę ujawniać kolejne informacje na temat postępów prac nad grą.