Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Klientomania w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyJestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.
Wierzę, że komunikacja biznesowa co do zasady jest bardzo prosta. Jednak jej organizacja w kontekście dynamicznie zmieniających się oczekiwań i zachowań klienckich jest wyzwaniem zarówno dla małych przedsiębiorców jak i wielkich korporacji.
Wszystko zaczęło się 5 lat temu, pewnego gorącego czerwcowego wieczoru na wiedeńskiej Gloriette. Wieczór zamienił się niepostrzeżenie w noc, a tematów do rozmów wciąż przybywało. Półtora miesiąca później w eter popłynął pierwszy odcinek podcastu (wówczas jeszcze nie miał nazwy). Chcieliśmy tylko pogadać. I tak od 5 lat rozmawiam z moimi podcastowymi partnerami Arkiem Cempurą i Piotrem Merkelem oraz zaproszonymi gośćmi o kliencie, o tym jak się komunikuje z markami, czego pragnie, z czym się zmaga. Podcast powstał z myślą o managerach zarządzajacych firmami. To oni / Wy podejmują decyzje biznesowe. Klienci doświadczają konsekwencji tych decyzji (pozytywnie, ale często również coś idzie nie tak).
W ciągu 5 lat zgromadziliśmy rzeszę wiernych słuchaczy. Co miesiąc nowych odcinków Klientomanii słucha ponad 7 tys osób. Co miesiąc Klientomanię w całym swym wymiarze odkrywają nowi słuchacze poszukujący merytorycznych i rzetelnych treści. Wypracowaliśmy dobry, wysoki standard jakościowy. Chcemy go utrzymać, a nawet nieustannie ulepszać. Dlatego znaleźliśmy się tutaj.
Chcemy wybudować dodatkowe wieże - nowe projekty, które z jednej strony pozwolą na bezpieczne trwanie projektu (który nigdy nie był przedsięwzięciem biznesowym), a z drugiej dostarczy nowej wartości. Nasze cele szczegółowo opisujemy w zakładce "Cele".
Dla każdego, kto zechce wesprzeć nas w tym dziele przygotowuję specjalny podcast - Klientomania od Kuchni. To regularna audycja podcastowa, która będzie dostępna wyłącznie dla patronów Klientomanii.
Chcę wraz z patronami zbudować społeczność klientomaniaków - osób, zakręconych na punkcie klienta, którzy zechcą zaangażować się w rozwój Klientomanii jako podcastu, ale może również czegoś więcej - idei.
Kiedy akurat nie siedzę przy komputerze lub mikrofonie biegam. Choć to nie do końca prawda bo w ubiegłym roku zdarzyło mi się nagrać odcinek biegnąc ultramaratony górski. Tak więc połączyłem moje trzy pasje: góry, bieganie (albo poruszenie się, byłby właściwszym określeniem) oraz gadanie.
Słuchaj Klientomania w aplikacji Patronite Audio.
Pobierz aplikację na swój telefon lub słuchaj w przeglądarce.
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.