Klientomania
Progi wsparcia
Witaj w społeczności prawdziwych klientomaniaków.
Dzięki, Twoje 10 złotych to dla mnie ogromny komplement.
Oprócz regularnych podcastów Klientomania otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku oraz podcastu Klientomania od kuchni, który nazywam specjalnie dla moich patronów.
Witaj w społeczności prawdziwych klientomaniaków.
Dziękuję. Twoje 20 złotych pozwoli ruszyć wiele spraw do przodu.
Do regularnych podcastów Klientomania, zamkniętej grupy na Facebooku oraz podcastu Klientomania od kuchni, który nazywam specjalnie dla moich patronów dorzucam jeszcze raz na 12 miesięcy jedną z naszych książek*
*które zamierzamy opublikować, pod warunkiem ciągłego wsparcia min. 12 miesięcy
Witaj w społeczności prawdziwych klientomaniaków.
Dziękuję, Za 50 złotych, można zjeść przepyszny obiad w (pewnie) drogiej restauracji, a ty zdecydowałeś/aś się darować tą kwotę Klientomanii. Kłaniam się.
Do regularnych podcastów Klientomania, zamkniętej grupy na Facebooku oraz podcastu Klientomania od kuchni, który nazywam specjalnie dla moich patronów dorzucam jeszcze raz na 6 miesięcy jedną z naszych książek*
*które zamierzamy opublikować, pod warunkiem ciągłego wsparcia min. 6 miesięcy
"Panie mecenasie", o jakże jestem pan/i wdzięczny.
100 złotych miesięcznie to poważa kwota. Czuję ogromne zobowiązanie przyjmując to wsparcie.
Przyjmij proszę ode mnie (oprócz wszystkich wcześniejszych dowodów wdzięczności po jednym egzemplarzu wszystkich książek klientomanii , jakie wydamy w ciągu roku* oraz specjalne podziękowania w każdym odcinku, który ukaże się w okresie Pana mecenasa wsparcia.
* które zamierzamy wydać, po 3 miesiącach wsparcia
To sporo pieniędzy. Brakuje mi słów, żeby wyrazić wdzięczność. Na tym poziomie wchodzimy na w relację niemal biznesową, zatem podobny chakter mam moja wdzięczność
Przyjmij proszę ode mnie (oprócz wszystkich wcześniejszych dowodów wdzięczności) specjalne podziękowania i wzmianka o Tobie lub Twojej firmie na początku odcinka w okresie, w którym będziesz mnie wspierał.
* które zamierzamy wydać, po 3 miesiącach wsparcia
Kup wsparcie na prezent!
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Klientomania w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyJestem twórcą Idei cfustomer fixe. Od 5 lat prowadzę podcast, blog oraz kanał YouTube pod wspólnym tytułem Klientomania.
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.
Wierzę, że komunikacja biznesowa co do zasady jest bardzo prosta. Jednak jej organizacja w kontekście dynamicznie zmieniających się oczekiwań i zachowań klienckich jest wyzwaniem zarówno dla małych przedsiębiorców jak i wielkich korporacji.
Podcast Klientomania
Wszystko zaczęło się 5 lat temu, pewnego gorącego czerwcowego wieczoru na wiedeńskiej Gloriette. Wieczór zamienił się niepostrzeżenie w noc, a tematów do rozmów wciąż przybywało. Półtora miesiąca później w eter popłynął pierwszy odcinek podcastu (wówczas jeszcze nie miał nazwy). Chcieliśmy tylko pogadać. I tak od 5 lat rozmawiam z moimi podcastowymi partnerami Arkiem Cempurą i Piotrem Merkelem oraz zaproszonymi gośćmi o kliencie, o tym jak się komunikuje z markami, czego pragnie, z czym się zmaga. Podcast powstał z myślą o managerach zarządzajacych firmami. To oni / Wy podejmują decyzje biznesowe. Klienci doświadczają konsekwencji tych decyzji (pozytywnie, ale często również coś idzie nie tak).
W ciągu 5 lat zgromadziliśmy rzeszę wiernych słuchaczy. Co miesiąc nowych odcinków Klientomanii słucha ponad 7 tys osób. Co miesiąc Klientomanię w całym swym wymiarze odkrywają nowi słuchacze poszukujący merytorycznych i rzetelnych treści. Wypracowaliśmy dobry, wysoki standard jakościowy. Chcemy go utrzymać, a nawet nieustannie ulepszać. Dlatego znaleźliśmy się tutaj.
Wsparcie dla Klientomanii czyli budujemy wieżę
Chcemy wybudować dodatkowe wieże - nowe projekty, które z jednej strony pozwolą na bezpieczne trwanie projektu (który nigdy nie był przedsięwzięciem biznesowym), a z drugiej dostarczy nowej wartości. Nasze cele szczegółowo opisujemy w zakładce "Cele".
Dla każdego, kto zechce wesprzeć nas w tym dziele przygotowuję specjalny podcast - Klientomania od Kuchni. To regularna audycja podcastowa, która będzie dostępna wyłącznie dla patronów Klientomanii.
Chcę wraz z patronami zbudować społeczność klientomaniaków - osób, zakręconych na punkcie klienta, którzy zechcą zaangażować się w rozwój Klientomanii jako podcastu, ale może również czegoś więcej - idei.
A po godzinach
Kiedy akurat nie siedzę przy komputerze lub mikrofonie biegam. Choć to nie do końca prawda bo w ubiegłym roku zdarzyło mi się nagrać odcinek biegnąc ultramaratony górski. Tak więc połączyłem moje trzy pasje: góry, bieganie (albo poruszenie się, byłby właściwszym określeniem) oraz gadanie.
Słuchaj w Patronite Audio!
Słuchaj Klientomania w aplikacji Patronite Audio.
Pobierz aplikację na swój telefon lub słuchaj w przeglądarce.
Cele
- 1 500 zł miesięcznie
- 1 500 zł brakuje
- pokrycie najważniejszych kosztów związanych przede wszystkim z przygotowaniem kolejnych odcinków, tak, aby ich słuchanie było czystą przyjemnością
- nagrywanie dla patronów dodatkowego podcastu Klientomania od kuchni
- naprawę i/lub wymianę wysłużonego sprzętu, który od lat służy mi do nagrywania dla Was Klientomanii
- niewątpliwie zwiększy również mój komfort psychiczny regularnych publikacji kolejnych odcinków.
- 2 000 zł miesięcznie
- 2 000 zł brakuje
- we właściwy, profesjonalny sposób przygotować materiał do publikacji (przede wszystkim redakcja i korekta tekstów)
- przygotować piękne grafiki, które jeszcze lepiej opowiedzą zebrane historie,
- wydać nawet 4 książki klientomanii w ciągu roku, a właściwie jak opisał to Arek "Historie napisane od nowa".
- 3 000 zł miesięcznie
- 3 000 zł brakuje
- wynajecie pomieszczenia na studio
- wyposażenie (wygłuszenie, umeblowanie)
- wyposażenie w dodatkowy sprzęt audio i video.
... powoli, w miarę możliwości :)
Najnowsi Patroni
Ryzyko
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.